مشکل ۵۰ میلیاردی استقلال برای نجات محبی از العین
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: اعتقاد ما آن است که در قضیه مرتکبان ناهنجاری‌های اجتماعی تا آنجا که ممکن است باید رویه اصلاح را در پیش گرفت.
در دیدار سوپرکاپ بین تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش، بایرن گل سوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. اتفاقی که یک فریم تکراری از بازی‌های این تیم محسوب می‌شود.
اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری از آن‌ها سوءاستفاده کرده؟
در حالیکه چلسی امشب در بازی مقابل لیورپول با پیراهن بدون اسپانسر به میدان رفت شبکه اسکای نام اسپانسر چلسی که با این باشگاه به توافق رسیده را فاش کرد.
نماینده مردم بستان‌آباد تاکید کرد: این بدعت خطرناکی در مجلس است و فردا به هر بهانه‌ای در مجلس می‌گویند فلانی صحبت نکند، فلانی ممنوع النطق است یعنی این گونه پیش برود در مجلس بعد و ۲ مجلس بعد مشاهده می‌کنیم ۵۰ نفر ممنوع‌النطق هستند و فقط می‌نشینند چای می‌خورند و این به نظر می‌آید در راستای همان حرکتی است که مجلس را تضعیف می‌کند.
اپل به کاربرانی که می‌خواهند دستگاه‌هایشان را برای زمان طولانی‌تری نگه دارند، پیشنهاد می‌کند که دستگاه‌ها را کامل شارژ نکنند. باتری دستگاه‌هایی که کامل شارژ شده‌اند، اما در حال کاری نیستند، سریع‌تر خالی می‌شود. دستگاه‌هایی که شارژ ندارند ممکن است برای حفظ شارژ خود با مشکل مواجه شوند. اپل پیشنهاد می‌کند که اگر می‌خواهید دستگاهی بیشتر عمر کند، با شارژ ۵۰ درصد از هر دو مشکل جلوگیری خواهید کرد.
بر اساس اعلام مدیران بنگاه‌های اقتصادی راکد کل کشور، در سال گذشته ۵۰ درصد از واحدهای غیرفعال مشکل کمبود نقدینگی داشته اند.
تارتار در این خصوص گفت: در ایفمارک یک اتاق کم است، اتاق روانشناسی و روانپزشکی است، به خصوص برای ما مربیان. ما مربیان باید یک گروه ۴۰-۵۰ نفره را هدایت کنیم و درس بدهیم و اگر مشکل روانی داشته باشیم به بدنه فوتبال و جوانان فوتبالیست آسیب خواهیم زد. ببینید تمام تست‌های روانشناسی را ما مربیان باید در ایفمارک پشت سر بگذاریم. وگرنه شما می‌بینید چه اتفاقاتی کنار زمین رخ می‌دهد. چه ایرانی و چه خارجی، ما باید این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا مجوز کار بگیریم.
اردوغان با اشاره به عمق شدید خسارت و تخریب زلزله در ۱۰ استان جنوبی ترکیه و حجم تخریبات زیاد آن در مساحت ۵۰ کیلومتری خط زلزله گفت: تردد در برخی از جاده‌ها و خیابان‌ها به علت ریزش آوار ناشی از زلزله و نیز برخی مسیر‌های جاده‌ای نیز به علت شرایط جوی و بارش برف مسدود شد و همین امر امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.
تیمی متشکل از ۵۰ ستاره شناس در یک پژوهش جدید وجود سیاره خارج از منظومه شمسی Wolf ۱۰۶۹b را تایید کردند که دور ستاره سرخ کوتوله‌ای مدار می‌زند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر گفت: حال جای پل یا چراغ قرمز گذاشته می‌شود و یا موارد دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما این سازه فلزی جمع‌آوری خواهد شد. این پل قرار بود موقت باشد، اما سال‌هاست که از آن استفاده می‌شود. ما مجبوریم مدام این پل‌ها را مورد بازدید قرار دهیم و اگر سازه دچار شکست شده باشد باید سریع مشکل را برطرف کنیم.
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با بیان اینکه کمبودی در مورد سیمان در کشور وجود ندارد، گفت: در صورتی که ۲ ماه و نیم سیمان تولید نشود مشکلی برای تامین این کالا در کشور وجود ندارد.
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت ضمن تکذیب نرخ ۸۰ هزار تومانی هر پاکت سیمان، گفت: قیمت هر کیسه ۵۰ کیلویی سیمان در بورس کالا ۳۳ هزار تومان و قیمت هر ۵۰ کیلوگرم فله‌ای ۲۹ هزار تومان است.
عضو شورای شهر تهران گفت: باتعیین و تکلیف حریم‌ها مشکلات بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم رفع می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: باتعیین و تکلیف حریم‌ها مشکلات بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم رفع می‌شود.
ایران خودرو امروز ۸ آبان ماه ۲۰۰ دستگاه هایما اس۷ مشکی و ۵۰ دستگاه اس۷ مشکی سفارشی را در بورس کالا عرضه نمود. خریداران امروز هایما چقدر سود کردند؟ و این محصول با چه قیمتی معامله شد؟
براساس اطلاعیه عرضه بورس کالا، ۲۰۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی و ۵۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی سفارشی روز ۸ آبان ماه روی تابلو می‌رود.
آیا بالای ۵۰ سال سن دارید و پنج ساعت یا کمتر در شبانه روز می‌خوابید؟ نتیجه مطالعه‌ای که در هفته جاری منتشر شده هشدار می‌دهد که این موضوع می‌تواند برای سلامت شما در بلند مدت مشکل ایجاد کند.
معاون وزیر صمت گفت: طبق آخرین آمار تا پایان شهریور ۶۱۷ واحد راکد، راه اندازی مجدد شده است؛ همچنین ۴۰۷ واحدی که با زیر ۵۰ درصد ظرفیت کار می کنند، ظرفیتشان به بالای ۵۰ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: به خاطر ایام اربعین حسینی (ع) افزایش ۵۰ درصدی تقاضا را در بازار متشکل ارزی داریم.
پرواز شب گذشته تهران- استانبولِ ایران ایر به دلیل مشکل بیلید بعد از ۵۰ دقیقه پرواز به سمت مقصد (استانبول) مجبور شد به فرودگاه امام خمینی بازگردد.
چشمه کوهرنگ که ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهرکرد را تامین می‌کند، در سیل‌ها و باران‌های اخیر گل‌آلود شده است. وزیر نیرو می‌گوید نبود تصفیه‌خانه بین چشمه و شبکه مصرف باعث اختلال در تامین آب مردم شده و الان برای رفع موقت مشکل میزان ورودی آب شهر از چاه‌ها را افزایش دادیم. شرکت آب‌وفاضلاب گفته تا دو روز آینده مشکل آب شرب برطرف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ