براساس اطلاعیه عرضه بورس کالا، ۲۰۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی و ۵۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی سفارشی روز ۸ آبان ماه روی تابلو می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه محصول هایما در مرحله دوم فروش در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو خبر داد.
امروز در۶ نوبت عرضه خودرو در بورس کالا، ۲۶۰۰ دستگاه خودرو شامل T۵، لاماری و هایما به فروش رسیدکه متوسط قیمت‌ها نشان می‌دهدکه قیمت‌های کشف شده در بورس کالا پایین‌تر ازمتوسط قیمت بازار بودند.
شرکت ایران خودرو اعلام کرد: به منظور پوشش تقاضای موجود در بازار این شرکت، عرضه خودروهای هایما در بورس کالا را هفته آینده نیز ادامه می‌دهد.
تابلوی عرضه بورس کالا امروز (سه شنبه) میزبان عرضه ۳۰۵۰ دستگاه خودروی هایما، لاماری و T ۵ است.
رئیس شورای رقابت در نامه ای به رئیس سازمان بورس، عرضه خودرو در بورس کالا به جز خودروهای هایما و تارا را غیرقانونی اعلام و تاکید کرد که عرضه خودرو باید طبق روال قبلی صورت گیرد.
سه شنبه هفته جاری سه خودروی هایما (ایران خودرو)، لاماری ایما (آرین پارس موتور) و خودروی T۵ اتوماتیک (فرداموتور) در بورس کالا عرضه خواهند شد. شرایط و مبلغ پیش پرداخت این خودروها چگونه است؟
هفته اول بهمن تالار خودرو بورس کالا شاهد عرضه 3050 دستگاه خودرو هایما، لاماری ایما و T5 اتوماتیک خواهد بود.
هفته آینده، هفته شلوغی برای عرضه خودرو در بورس کالا است.
امروز هم زمان با عرضه پژو 207 در بورس کالا، خودرو هایما نیز عرضه شد.
این هفته سه خودرو، لاماری، هایما و پژو۲۰۷ در بورس کالا عرضه می شود.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو پژو ۲۰۷ و هایما S8 که قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی عرضه شود را ابلاغ کرد.
امروز مطالبی همچون دلار توافقی به کانال بالاتر صعود کرد، شاخص کل هموزن چه روندی را طی خواهد کرد؟، خبری مهم برای سهامداران وبملت، خبری مهم برای سهامداران خودرو و خساپا، جزئیات عرضه لاماری و هایما در بورس کالا، سهامداران پالایش یکم و دارایکم بخوانند، جزییات افزایش سرمایه ۱۹ نماد بورسی و فرابورسی، تغییر ناگهانی قیمت بیت کوین قبل از تعطیلات کریسمس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) با رعایت ضوابط وزارت صمت دو خودروی شاهین و هایما s7 هر کدام به تعداد ۲ هزار دستگاه در بورس کالا عرضه شد که اولی ۱۴ درصد و دومی ۹ درصد بالاتر از قیمت کارخانه کشف قیمت شدند.
امروز خودرو هایما در بورس کالا عرضه شد.
ایران خودرو امروز ۸ آبان ماه ۲۰۰ دستگاه هایما اس۷ مشکی و ۵۰ دستگاه اس۷ مشکی سفارشی را در بورس کالا عرضه نمود. خریداران امروز هایما چقدر سود کردند؟ و این محصول با چه قیمتی معامله شد؟
مدت ها است که عرضه خودرو در بورس کالا آغاز شده است و تاکنون خودروهای مختلفی برای عرضه بر روی تابلو بورس کالا رفته اند. خبرهای منتشر شده بیانگر آن است که قرار است هایما محصول تولیدی ایران خودرو برای دومین بار میهمان بورس کالا باشد. جزئیات این عرضه را در مطلب زیر بخوانید.
بررسی فروش هایما در بورس کالا نشان می‌دهد رنگ مشکی این خودرو ۲۲۲ میلیون تومان زیر قیمت بازار به متقاضیان عرضه شد. مشتریان هایما S۷ سفید نیز ۲۱۲ میلیون سود کردند.
قرار بود به منظور سامان دهی وضعیت بازار خودرو و کنترل قیمت ها، عرضه خودروها از طریق بورس کالا انجام شود اما ظاهراً این موضوع به مذاق دلالان خودرو خوش نیامده و از هر طریقی برای سنگ اندازی جلوی این مسیر استفاده می کنند.
مدیر عملیات فروش محصولات ایران خودرو، از افزایش برنامه‌های فروش محصول هایما مطابق با افزایش ظرفیت تولید این محصول در سایت خراسان خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو با هدف شفاف‌سازی فروش محصولات و حذف تدریجی قرعه‌کشی، برای عرضه خودرو در بورس کالا اقدام کرده که در نخستین گام، بخشی از تولیدات دو مدل هایما S5 و S7 از این طریق به فروش خواهد رسید.
امروز نماد پارس بازگشایی شد و با رشد قابل توجه قیمت مواجه شد. پارس به تنهایی ۷ هزار واحد شاخص کل را بالا کشید و بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشت. تابلوی امروز پارس در اولین روز کاری آن بعد از ماه‌ها توقف چگونه بود؟
دیه و حبس مجازات قاتل مواد فروش
آیا برای آبریزش بینی کودکان "آنتی‌بیوتیک" نیاز است؟
دکتر رحیمی کارشناس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در خصوص زمان و مکان اولین عزاداری امام حسین (ع) بعد از واقعه عاشورا را توضیح می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ