هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر با یک اتفاق تاریخی آغاز خواهد شد و بانوان استقلالی می‌توانند برای نخستین بار با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار تیمشان با مس کرمان را از نزدیک تماشا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم آناصنعت قم دومین دیدار خانگی‌اش را با پیروزی پشت‌سر گذاشت، اما بار دیگر مهمانانش با ملالت بدرقه شدند!
جدال دو تیمی که فصل گذشته از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده اند، با تساوی به پایان رسید.
شما می‌توانید برای تهیه این پلو می‌توانید از قسمت‌های مختلف گوشت استفاده کنید و آن راحتی برای تنوع غذایی تهیه کنید. بهتر است برای تهیه لای پلو قشقایی از گوشت تازه استفاده کنید و به دلخواه می‌توانید از ترکیب برنج ایرانی با دودی استفاده کنید تا عطر این غذا بیشتر شود.
فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) از ایجاد تغییراتی در قوانین مربوط به یافتن میهمانان در زمان شروع گرندپری‌های فرمول یک خبر داد.
پلیس استرالیا روز دوشنبه اعلام کرد اتوبوس حامل مهمانان عروسی در یک شب مه آلود در منطقه واین استرالیا واژگون شد که در پی این حادثه، ۱۰ نفر کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند.
نیمار، کیلیان امباپه، روبرت لواندوفسکی، سرژ گنابری، میسون مونت و چند ستاره دیگر دنیای فوتبال امروز برای تماشای گراندپری اسپانیا در شهر بارسلون حضور یافتند و توجه‌ها را به خود جلب کردند.
سه بازیگر سریال پایتخت قبل از بازی با استقلال در اردوی نساجی مازندران حاضر شدند.
آرین روبن و فرانک ریبری، زوج طلایی سابق بایرن مونیخ، تماشاگر شکست بی موقع این تیم در بازی ماقبل پایانی فصل بودند.
مسابقه تدارکاتی تیم‌های فوتسال ایران و ازبکستان تماشاگران ویژه‌ای داشت.
با نزدیک‌شدن به پایان فصل و نقل و انتقالات اروپایی، شایعات نیز پیرامون بازیکنان بیشتر از گذشته می‌شود.
در شرایطی که بازی با توجه به مصدومیت ترابی لحظاتی با وقفه همراه شده بود، حضور دو جیمی جامپ در زمین اتفاقات عجیبی را رقم زد.
«شیخ‌کلینی»، محدث و عالم ایرانی و مؤلف «اصول کافی»، از ساکنان قدیمی این روستای دوهزارساله بوده است. بقعه «شیخ‌کلینی» مهم‌ترین بنای روستاست و در نامگذاری روستا هم نقش داشته و از جنبه تاریخی و مذهبی نیز شاخص است.
شورورزی گفت: خوشبختانه شدت مسمومیت مصدومان این حادثه وسیع نبوده و تنها علایم تهوع و سردرد دارند و در حال ترخیص از بیمارستان هستند.
خزعلی گفت: اعضای یکی از گروه‌های حاضر در ایران می‌گفتند که در آغاز حضورشان در هتل محل اقامت، برای خروج از اتاق دچار ترس و خوف بوده‌اند و می‌ترسیده‌اند که کشته شوند! یا خانم دیگری در فرودگاه گفته بود: «آیا من می‌توانم زنده برگردم؟» یا برخی می‌پرسیدند: «آیا شما می‌توانید در همه مقاطع دانشگاه وارد شوید؟»
میزبانی ایران از یک اجلاس کاملا زنانه به مذاق رسانه های غربی و همسویان داخلی آنها خوش نیامده و در یکی دو روز گذشته ترکیب حاضر در این کنگره بین المللی را دستمایه تهاجم و تخریب این کنگره قرار دادند.
شیراز- بلوار چمران شیراز این روزها شاهد حضور با ذوق و شوق شهروندانی است که برای پرندگان مهاجر غذا می‌برند تا با حضور مرغ‌های دریایی چهره «شهرِ راز» زیباتر و دلنشین‌تر شود.
بازدید مهمانان خارجی از نمایشگاه اولین کنگره زنان تاثیر گذار
مهمانان خارجی کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار از نمایشگاه محصولات صنعتی فناوری‌های دانش‌بنیان و آثار هنری اقوام مختلف ایرانی بازدید کردند.
توریست‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بار دیگر نشان دادند که صنعت فوتبال سن و سال نمی شناسد و قلب هواداران فوتبال در هر سن، قد، اندازه، اصل و رنگ برای مهمترین تورنمنت بین المللی دنیا می‌تپد.
پیش از شروع دیدار امشب آلمان و اسپانیا، مصاحبه هانسی فلیک، سرمربی آلمان، در زمین چمن استادیوم البیت با صحنه‌های جالبی همراه بود.
دیدار وزیر امورخارجه با مهمانان سی‌وششمین کنفرانس بین المللی وحدت
دیداروزیر امور خارجه با مهمانان سی‌وششمین کنفرانس بین المللی وحدت
نشست هم اندیشی وزیر امور خارجه با مهمانان سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی برگزار شد.
اعضای هیئت مدیره پرسپولیس، امروز پس از تشکیل جلسه در باشگاه، به ورزشگاه شهید کاظمی رفتند و ضمن تماشای تمرین، با کادر فنی و بازیکنان تشکیل جلسه دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ