برخی رسانه‌ها از شنیده‌شدن دو انفجار بزرگ در شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های کره جنوبی از وقوع دو زمین‌لرزه کوچک در نزدیکی تأسیسات محلِ آزمایش‌های هسته‌ای کره شمالی خبر دادند.
رسانه‌های کره جنوبی از وقوع دو زمین‌لرزه کوچک در نزدیکی تأسیسات محلِ آزمایش‌های هسته‌ای کره شمالی خبر دادند.
وقوع انفجار در یک کارخانه صنایع دفاعی در جمهوری آذربایجان، دو کشته و زخمی برجا گذاشت.
دو زلزله شناس دانشگاه کوت دآزور فرانسه روشی برای پیش بینی دقیق زلزله شناسایی کرده اند که از داده های جی پی اس استفاده می کند.
برنابئوی جدید و مدرن، تحولی بزرگ در محله‌های اطرافش به وجود خواهد آورد و آنجا را به توریستی‌ترین منطقه مادرید تبدیل می‌کند.
امروز صبح بعد از وقوع دو انفجار، درگیری‌های مسلحانه را در زاهدان شاهد بودیم که با افزایش نیروهای امنیتی در منطقه آرامش به شهر بازگشته است.
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس تحت تاثیر اعتراضات مردمی در فرانسه و رقم خوردن برخی اتفاقات برای رکابزنان قرار گرفته است.
سخنگوی سازمان آتش نشان از وقوع یک تصادف بت دو فوتی خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز گذشته هفت عملیات ویژه پلیسی در استان انجام داده است، گفت: بیشتر این عملیات به حوزه قاچاق کالا مربوط می‌شود.
به گفته مرکز لرزه نگاری مدیترانه اروپا (EMSC) دو زمین لرزه به بزرگی نزدیک به ۶ ریشتر در ساعات اولیه بامداد روز یکشنبه «کپولاوان باتو» در اندونزی را لرزاند.
به گفته پلیس، پس از وقوع توفان و باران‌های شدید دو قطار منطقه‌ای در سوئیس در حوادث جداگانه‌ای از ریل خارج و بیش از ده‌ها نفر در این حادثه زخمی شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه در خصوص چهارشنبه پایان سال در ساعت گذشته خبر داد و گفت: دو نفر در جریان یکی از این حوادث مصدوم شدند.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه دو قتل در شاهرود و دیگری در دامغان به وقوع پیوسته است، گفت: قاتلان در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ دو نفر در اثر سقوط خودرو به داخل دره در انتهای بزرگراه خرازی خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت زن جوان بر اثر سقوط به محل گودبرداری در تبریز و فوت دو کودک بر اثر برخورد با قطار در مرند خبر داد.
در پی وقوع درگیری میان گروه‌های قومی در ایالت‌ های بنوئه و ابونیی در نیجریه ۲۸ نفر جان باخته و ده ها تَن هم زخمی شدند.
در حالی که صبح امروز آژیر خطر در کی یف به صدا درآمد و وقوع چندین انفجار در دو استان خارکیف و زاپروژیا گزارش شد، منابع روسی از کشته شدن چهار غیرنظامی در خرسون در حمله موشکی اوکراین خبر دادند.
برخی رسانه‌ها از شنیده‌شدن دو انفجار بزرگ در شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین خبر می‌دهند.
منابع رسانه ای از دست کم دو حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر زاپروژیا و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
تقریبا دو ماه از سیل های مرگبار تابستان می گذرد و تا کنون دستگاه قضا هیچ گزارشی از اعلام تخلفات احتمالی و قصور احتمالی مسئولان و نقش آنها در وقوع حادثه منتشر نکرده است.
دقایقی پیش دو انفجار قوی در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا در جنوب اوکراین رخ داد.
فیروزکوه- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از وقوع سیل در مناطقی از فیروزکوه خبر داد و گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف شدید سواری رنو و نیسان در جاده خاوران و مصدومیت ۸ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ