اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمعیت هلال‌احمر سالروز بازگشت آزادگان به کشور را تبریک گفت.
مربی سابق تیم ملی والیبال در اردوی تمرینی باشگاهش حضور پیدا کرد.
چگونه می‌شود که یک روز آمریکا قابل اعتماد است و روز دیگر نمی‌توان به آن اعتماد کرد؟ اگر می‌توان تضمین آمریکا را پذیرفت، چرا قبلاً نمی‌شد و اگر نمی‌شود چرا حالا می‌شود؟
مشهد _ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: طی دیروز و امروز پنجشنبه ۱۵۶ مورد فضای بیرونی کافه و رستوران‌ها در مشهد جمع‌آوری شده است.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه یزید امروز خیلی یزیدتر از یزید دیروز است، گفت: قدرت جهانی یزید امروز، مردم دنیا را به انواع و اقسام فسق و فجور آلوده می‌کند تا بتواند بر آن‌ها حکمرانی کند. آن روز اگر یزید عده‌ای را به قتل می‌رساند، یزید امروز یعنی آمریکا نسل‌ها را به قتل می‌رساند.
این خانه متحرک در واقع خودروی قدیمی «شورلت بلیزر شاین» (Chevrolet Blazer Cheyenne) مدل ۱۹۷۶ است که روی پلتفرم کی ۵ بلیزر به جای یک پیکاپ استاندارد ساخته شده است. این یک نمونه کمیاب از حدود ۱۸۰۰ کمپر موسوم به «کمپر شاله» (کمپر خانه ویلایی) است که در یک دوره تولید دو ساله ساخته شده است. این بلیزر استثنایی تنها با ۹۱.۷۱۳ کیلومتر کارکرد، اخیرا با رنگ برنزی و برنزی دو رنگ تکمیل شد.
مهدی حیدری شب گذشته در مراسم تجلیل از مفاخر ورزش ایران حضور پیدا کرد.
پس از تمرین پر خبر دیروز، کمپ مرحوم حجازی امروز در آرامش کامل، شاهد یک اتفاق خوب بود که سرمربی استقلال در متن ماجرا بود.
عبدالناصر همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، در توئیتی خطاب به کسانی که قبلا مخالف وام گرفتن از صندوق بین‌المللی پول بودند و حالا از آن دفاع می‌کنند، نوشت: «پس صندوق دیگر بخشی از استکبار نیست؟»
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته رشد را نشان می دهد.
می‌گوید یک فرصت دارد؛ یک سطح بالاتر می‌رود یا پرونده‌اش منفی می‌شود و این پایانی است که قهرمان دیروز و سرمربی امروز وزنه‌برداری برای پرریسک‌ترین انتخاب زندگی ورزشی‌ خود آماده کرده است.
آذری‌جهرمی، ولی در ماه‌های اخیر بیش از آنکه فعالیتش را به عنوان یک هوادار فوتبال دنبال کرده باشد، شاید همگام با التهابات موجود، تمرکزش را بیشتر روی موارد اجتماعی گذاشت و کری‌خوانی‌های مرسوم و معمولش که حتی بازیکنان پرسپولیس و استقلال هم دیگر دل و دماغی برایش نداشتند را کنار گذاشت. در ماه‌های اخیر، عمده فعالیت او و نوشته‌هایش در توییتر، اینستاگرام و کانال تلگرامی‌اش در ارتباط با وقایع و رخداد‌های اجتماعی بوده است
تیم ملی زنان فرانسه موفق شد در نخستین حضور هروه رنار روی نیمکت این تیم، از سد کلمبیا عبور کند.
سرمربی استقلال در تمرین امروز از دو گلزن بازی دیروز تیمش تشکر کرد.
سرمربی استقلال در تمرین امروز از دو گلزن بازی دیروز تیمش تشکر کرد.
با این خاموشی مهاجمان و ستاره‌های ایرانی، مهدی طارمی، ولی برای چندمین فصل متوالی روند باثباتی را در پیش گرفته و همچنان تک‌ستاره فوتبال ایران در اروپاست. او که روزگاری با حضور در باشگاه پرسپولیس لقب گل‌نزن‌ترین مهاجم ممکن را یدک می‌کشد، این روز‌ها آن‌قدر درخشیده که رسانه‌های پرتغالی عنوان جذاب «نخبه» را برایش در نظر گرفته‌اند
پس از اینکه مهدی تاج دیروز حضور هکتور کوپر سرمربی اسپانیایی را روی نیمکت ایران تکذیب کرد، صبح امروز رسانه‌های اسپانیایی از پاکو خمس سرمربی فعلی تراکتور به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال نام بردند.
دیروز آنچه در بهارستان گزارش شد بخش جدای از اقتصاد واقعی ایران بود. آمار‌هایی که همه امیدوارکننده بودند، اما در همان روز مرکز آمار از افزایش نرخ تورم سالانه دی‌ماه برای خانوار‌های کشور خبر داد. کاش حداقل مرکز آمار اعلام نرخ تورم را برای روز دیگر می‌گذاشت.
اینکه چطور مهدی تاج یکباره این‌قدر رشید شده و در چشم‌به‌هم‌زدنی پی برده می‌تواند به‌راحتی با ادبیاتی بحث‌برانگیز در تلویزیون حرف بزند، تقویت‌کننده شایعاتی است که پیش‌تر هم درباره‌اش رواج داشته است. اینکه پشت او به جای قرصی گرم است که حسابی برایش مصونیت می‌آورد. شاید بخشی از این موضوع را بتوان در بولتن‌های محرمانه‌ای که خبرگزاری فارس منتشر کرده و تعدادی از آن‌ها فاش شد، جست. جایی که درست یا غلط عنوان شده مهدی تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است و باید حمایت شود
اقدامات خصمانه‌ی اخیر «رژیم برلین» در راستای ایفای نقش در پازل فشار حداکثری غرب علیه کشورمان، یادآور روزهایی است که با تسلیح صدام به سلاح‌های شیمیایی، علیه ملت ایران مرتکب جنایت شدند.
بورس نسبت به دیروز به صورت کمتری ریزش داشته و بسیاری از نمادها به وضعیت متعادل باز گشتند.
رهبر معظم اقنلاب فرمودند: دوران دفاع مقدس از جمله حوادثی است که برای دیروز، امروز و فردا دارای اثر است.
این روز‌ها دریاچه ارومیه وضعیت مناسبی ندارد و آخرین آمار‌ها نشان می‌دهد وسعت دریاچه به کمتر از یک ‏هزار کیلومتر مربع و حجم آب آن نیز به کمترین میزان خود در تاریخ این دریاچه رسیده است. ‏

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ