مهدی حیدری شب گذشته در مراسم تجلیل از مفاخر ورزش ایران حضور پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی یک قهرمان می میرد در حالی که قطعه مهمی از زندگی هنوز در راه بوده است، همه چیز دردناک‌تر به نظر می‌رسد.
عصبانیت بی‌دلیل از فرهاد مجیدی، آن هم وقتی شانسی برای بازگشت مهدی قایدی به استقلال وجود نداشت.
عصبانیت بی‌دلیل از فرهاد مجیدی، آن هم وقتی شانسی برای بازگشت مهدی قایدی به استقلال وجود نداشت.
مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید مهدی طارمی استحقاق حضور در میلان یا اینتر را دارد.
مهدی طارمی کماکان در کانون اخبار نقل و انتقالاتی رسانه های اروپایی قرار دارد.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم شاهد درگیری سفت و سختی میان روزبه چشمی و مهدی ترابی دو ملی پوش استقلال و پرسپولیس بودیم.
اشک‌های شوق مهدی قایدی بعد از گل تساوی استقلال در دقیقه 101 وقتی گل دوم وارد دروازه تیمش شد،‌روی صورت او خشکید.
مهدی قایدی یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال نزد نونهالان است
مهدی قایدی در مصاف با نساجی اگر چه موفق به گل زنی نشد اما یکی از خوب های استقلال بود و بارها خط دفاعی نساجی را آزار داد.
مهدی قایدی وقتی در شباب الاهلی حضور داشت ، استقلال قهرمان شد و حالا که به استقلال بازگشته شباب الاهلی در امارات جشن قهرمانی گرفته است.
ژوزه مورایس می‌گوید به خاطر احترام به تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بازی برای شادی به سمت هواداران سپاهان نرفته است.
مهدی قایدی یک بار دیگر ثابت کرد که مهره ای کلیدی در تیم ریکاردو ساپینتو است و این روزها استقلال روی کاکل او می چرخد.
در حالی که قرار بود جلسه دوم بین مهدی تاج و حبیب کاشانی یکشنبه برگزار شود، اما این جلسه بنا به دلایلی لغو شد.
ادعای علی فتح‌الله‌زاده درباره مبلغ مورد تفاهم میان استقلال و شباب الاهلی در انتقال مهدی قایدی جنجال تازه‌ای درست کرده است.
مهدی طارمی، موثرترین بازیکن ایران در جام جهانی 2022 قطر، برای دقایقی تجربه بستن بازوبند کاپیتانی در مهمترین رویداد ملی فوتبال را تجربه کرد.
مهدی قایدی بعد از تساوی تیمش برابر مس رفسنجان در حالی که علاقه‌ای به مصاحبه نداشت، در پاسخ به اصرار خبرنگاران اظهار کرد: مصاحبه نمی‌کنم، چون وقتی مصاحبه می‌کنم، می‌آیند درباره زندگی شخصی آدم صحبت می‌کنند.
اعتماد نوشت: پدر محمد مهدی کرمی گفت خودش در فیلمی که از او منتشر شده می‌گوید، برای مراسم چهلم حدیث نجفی رفته، اما این حرکت ناگهان به اعتراضات شدید ختم شد. به خدا به پیر به پیغمبر بچه من بی‌گناه است. به مسوول پرونده گفتم این حکم را به بچه من نده، این بچه بی‌گناه است. به من گفتند، «شما راضی هستی حکم خدا و پیغمبر را زیر سوال ببرم؟» به او پاسخ دادم که نه، اگر حکم خدا و پیغمبر این است که بچه من اعدام شود. حلال خدا و پیغمبر باشد. نخواستم... انگار این بچه را نداشتم. چه می‌توانستم بگویم؟ وقتی ما را در برابر خدا و پیغمبر می‌گذارند. مدت‌هاست که سرکار نرفته‌ام، من دستفروشی می‌کنم و دستمال کاغذی می‌فروشم. صبح می‌روم دادگاه و زندان و بعد در کوچه‌ها بی‌هدف راه می‌روم.
مهدی طارمی می‌توانست در همان دقیقه‌ای که روزبه چشمی به ولز گل زده بود، در بازی با امریکا همه چیز را برای ایران عوض کند.
محمد مهدی همت، فرزند شهید همت نوشت: جامعه ما خانواده ماست، وقتی در خانواده فرزندان نتوانند با بزرگ‌تر‌ها صحبت کنند شاهد فاصله، سوتفاهم و کینه خواهیم بود.
مهدی تدینی گفت: واقعیت این است که اگر واقع‌بین باشیم، خشونت اجتناب‌ناپذیر است، یعنی این جنبش تا وقتی که هست، رفتار خشن هم دارد و ما دیده‌هایمان را که نمی‌توانیم کتمان کنیم و هر کجا که سعی شده این تجمعات را پراکنده کنند، آن‌ها واکنش نشان داده‌اند و خشونتی که تا الان دیدیم بیشتر در همین چارچوب بوده است.
مهدی آیتی گفت: وقتی آقای جهانگیری وزیر صنایع بود بسیاری از فعالان حوزه صنعت به نابودی کشانده شدند و همه آن وضعیت اسف‌بار ناشی از سوءمدیریت شخص آقای جهانگیری بود.
مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران که چند روز قبل در واکنش به انتصاب‌های شهردار تهران گفته بود؛ عزل و نصب حق شهردار است و ما نباید دخالتی در آن داشته باشیم، دیروز در صحن شورا با گلایه از عملکرد مدیران تازه‌کار منتصب زاکانی گفت: از زاکانی می‌خواهیم که به مدیران زیر مجموعه خود یادآوری کند که وقتی در یک مجموعه‌ای منصوب می‌شوند لازم نیست که همه مدیران را تغییر دهند، چراکه می‌توان از نیرو‌های کارآمد و با تجربه نیز استفاده کرد و ضرورتی بر تغییر همه نیست.
مرد ۴۷ ساله در تحقیقات گفت: خانه مقتول و خانواده‌اش در طبقه دوم و سوم ساختمانی است که من هم زیر ساختمان مغازه املاکی دارم. مهدی به خاطر اینکه پله‌ها را بالا و پایین نرود از پنجره آشغال و تفاله چای را پایین می‌ریخت. چند بار درباره این موضوع به او تذکر داده بودم، اما فایده‌ای نداشت تا اینکه ساعتی قبل وقتی از داخل بنگاه به داخل خیابان آمدم، ناگهان مقداری تفاله چای روی سرم ریخت.
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان از باشگاه پورتو به زبان پرتغالی تقدیر و تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ