سپاه در بیانیه‌ای به هجمه های معاندین علیه فراجا واکنش نشان داد و آورده است: فرماندهی انتظامی همواره حافظ جان،‌مال و ناموس مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره بر نقش اثرگذارهوا فراجا در ماموریت های مختلف، گفت: مجموعه انتظامی به عنوان سازمانی مردمی همواره در خدمت و کنارشهروندان است.
تصاویری از محل ریزش آوار و تلاش تیم های امداد و نجات با حضور شهردار تهران را مشاهده می‌کنید.
ترفیع درجه ۵ نفر از سرتیپی موقت به سرتیپی دائم و ۲ نفر به سرتیپی موقت و ۹ نفر نیز سرتیپ دومی به پیشنهاد فرمانده کل انتظامی و با تایید فرمانده معظم کل قوا اعطاء شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره حادثه پیش آمده در خیابان ستارخان اعلام کرد: پلیس همواره بر مدار اجرای قانون و رعایت حقوق شهروندی حرکت می‌کند
سایت مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور فرمانده انتظامی کل کشور، استاندار تهران و دادستان عمومی و انقلاب استان تهران افتتاح شد.
تبریز- فرمانده انتظامی کشور گفت: تبریز قدرت اثرگذاری در کشور دارد و همواره مردم این شهر و استان آذربایجان شرقی نقشه های دشمن را نقش برآب کرده اند.
صبح امروز رزمایش اقتدار نوروزی با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرماندهی کل فراجا در میدان آزادی برگزار شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امسال خوشبختانه مردم با حضور آگاهانه و پررنگ خود نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.
شهریار- پیکر پاک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاکسپاری شد.
حال این سوال پیش می‌آید که سردار حسین اشتری بعد از ۸ سال فرماندهی انتظامی کل کشور برای ادامه فعالیت در کدام سازمان یا نهاد مشغول به فعالیت می‌شود؟
فرمانده سابق کل انتظامی کشور با بیان اینکه در هشت سال گذشته همواره کوشیدم تا تدابیر معظم له را اجرایی کنم، گفت: افتخار من خدمت به مردم بوده است.
معاون اول رییس جمهور در پیامی انتصاب فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از خدمات سردار حسین اشتری قدردانی کرد.
رئیس جمهور در پیامی فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
توصیه اکید این‌جانب، جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن، جلب رضایت مردم عزیز در حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی است. ارتقاء توانائی‌های سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت توصیه مهم دیگر است.
فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار سرتیپ احمدرضا رادان را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
توصیه اکید این‌جانب، جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن، جلب رضایت مردم عزیز در حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی است. ارتقاء توانائی‌های سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت توصیه مهم دیگر است.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هیچ کجا پلیس در مقابل مردم نبوده است، افزود: پلیس همواره در کنار مردم بوده زیرا ما مدافع حقوق مردم هستیم و برای آرامش و امنیت مردم جان‌مان را هم تقدیم خواهیم کرد.
فرماندهی انتظامی استان خوزستان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی و تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز به پیشگاه حضرت، ولی عصر ارواحناله الفدا، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مردم شهید پرور ایران اسلامی به‌ویژه خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومان شفای عاجل و کامل مسئلت دارد.
صبحگاه عمومی ستاد فرماندهی کل انتظامی
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی صبح امروز در صبحگاه عمومی ستاد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به تشریح اهداف فراجا در سال پیش رو پرداخت.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه امنیت ایران همواره خاری در چشم دشمنان بوده است، گفت: دشمن می‌خواست اغتشاش را بهانه‌ای برای ناامنی کند که موفق به انجام اهداف شوم خود نشد.
فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن تبریک هفته فراجا گفت: فرماندهی انتظامی کشور همواره منشأ خدمات و اقدامات ارزشمند برای ایران بوده است.
رئیس عدلیه با چند تن از نیروهای فراجا که طی روزهای اخیر به صورت شبانه‌روزی در راستای تأمین امنیت شهروندان فعالیت کرده‌اند، گفت و گو کرد.
سپاه در بیانیه‌ای به هجمه های معاندین علیه فراجا واکنش نشان داد و آورده است: فرماندهی انتظامی همواره حافط جان،‌مال و ناموس مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ