امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است، رأیی که از تحلیل، بینش و فهم سیاسی مردم نشأت می‌گیرد گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسینی همدانی، امام جمعه کرج بیان کرد: مدتی است شرب خمر در جامعه مطرح است که باید با جدیت عمل کرد چراکه این حرام الهی عامل تمام شرارت‌ها است. وی یاد آورشد: این مهم در شبکه‌های مجازی و سینمای خانگی عادی سازی می‌شود بعد در سطح جامعه به نحو مختلف توزیع شده و اینطور نباشد کسی که شرب خمر کرده به دیدنش بروند و دلجویی کنند بعضا شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد برای مختوش کردن چهره نظام اسلامی مانند مسموم کردن دانش آموزان که باید مراقبت کرد.
حسینی همدانی گفت: دشمنان با روش‌های مختلف و به آرامی و مرحله به مرحله جمعیت زیادی را عقیم بکنند که امروز باید خطر کاهش جمعیت را جدی گرفت.
حسینی همدانی امام جمعه کرج امروز اعلام کرد: متاسفانه دستگاه‌های متولی حجاب در استان ترک فعل کرده اند و نسبت به وظایف خود کوتاهی می‌کنند در این زمینه استاندار محترم البرز باید برای رفع مشکلات وارد گود شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سخنان اخیر امام جمعه موقت تهران برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است زیرا ایشان در فرصت‌های گوناگون، همگان را از ایجاد فضای دو قطبی در کشور برحذر داشتند.
امام‌جمعه موقت مشهد گفت: نفوذی‌ها عوامل همان دولت‌هایی هستند که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با ما دشمی کرده‌اند. امروزه هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که آمریکایی‌ها در ایران نفوذی ندارند.
من مقتول را نمی‌شناختم. اما قبلا شنیده بودم که معاون بانک برادری روحانی دارد. برای همین وقتی با معاون بانک درگیر شده بودم و مقتول وارد بانک شد، تصور کردم که وی همان برادر روحانی معاون بانک است. از طرفی آنقدر عصبانی بودم که کنترلم را از دست دادم و به تصور خودم تصمیم گرفتم با قتل برادر معاون بانک از او انتقام بگیرم.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
امام جمعه تبریز گفت: موضع صریح رهبر معظم انقلاب بار دیگر به همه نشان داد که وقتی رابطه رهبری با جامعه پدرانه باشد پدر در ماجرای اغتشاشات از خطای جوانانش ولو بزرگ هم باشد می‌گذرد، ولی همان پدر در برابر کوچکترین تعرضی که به کودکانش می‌شود غیرتمندانه و با افتخار دفاع می‌کند و این نگاه پدرانه رهبری تبدیل به یک فراگیری می‌شود.
حسینی همدانی امام جمعه کرج گفت: اینکه اینک قسمتی از ساختار‌های اقتصادی کشور خراب است انکار نمی‌کنیم و دراین میان برخی مسوولان قبلی در مسیر شبکه‌های معاند قدم می‌دارند و وقیحانه از سازش با غرب سخن می‌گویند.
حسینی همدانی امام جمعه کرج گفت: اینکه اینک قسمتی از ساختار‌های اقتصادی کشور خراب است انکار نمی‌کنیم و دراین میان برخی مسوولان قبلی در مسیر شبکه‌های معاند قدم می‌دارند و وقیحانه از سازش با غرب سخن می‌گویند.
حسینی همدانی گفت: مسوولی که در نظام اسلامی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشد به درد این دولت نمی خورد و با تحریم کنندگان فرقی ندارد؛ غیرت دینی داشته باشید و از غیر خدا نترسید، مسوول ترسو به درد نظام اسلامی نمی خورد و جایی که باید اقدام کند، نیست و باید مثل رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم وسط میدان باشید و از ارزش های دینی و انقلابی و اسلامی دفاع کنید.
حسینی همدانی، امام جمعه کرج تاکید کرد: اگر تذکرات افاغه نکرد هرچه زودتر نسبت به پلمب، لغو پروانه و یا هر اقدام قانونی که بازدارنگی لازم را داشته باشد از سوی مجریان دستگاه قضایی صورت بگیرد. وی وضعیت حجاب را افتضاح خواند و تصرح کرد: یکی از دلایل کم شدن برکات زندگی و قطع شدن نزولات آسمانی را همین موارد برشمرد.
ایشان تاکید داشتند که همان دختر کم حجاب دختر من و شماست و فقط رابطه حزب اللهی با حزب اللهی معنا ندارد. رابطه حزب اللهی با کسی که دینش ضعیف‌تر است مهم است و باید این روابط برقرار شود تا جذب صورت بگیرد و این نوع رابطه‌ها مهم است و باید این کار را بکنیم.
آیت الله حسینی همدانی گفت: کشور‌های غربی مدت‌ها امروز دنبال براندازی نظام اسلامی نیستند بلکه به دنبال امتیاز گیری هستند.
آیت‌الله حسینی همدانی تاکید کرد: سازمان ملل امروز ملعبه آمریکاست، اما ما ملت حزب الله ایمان داریم که به فضل الهی آتش این قطعنامه های ظالمانه که بر علیه ایران اسلامی صادر می شود به زودی دامن ایادی ظلم و استکبار را خواهد گرفت.
امام جمعه زاهدان گفت: مسئولان امنیتی باید برای حفظ امنیت تلاش کرده و مسئولان هم برای رشد علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استان که پایه‌های امنیت پایدار است تلاش کنند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این هیجانات نباید حواس مسئولان را پرت کند و باید با عزم بیشتر به دنبال انجام وظیفه باشند و برای پیشبرد طرح‌ها تلاش کنند.
حسینی همدانی امام جمعه کرج گفت: غرب برای زنان چیزی جز حقارت نداشته و امروز اوج خواسته عده‌ای از آشوب‌ها این است که سرویس دانشگاه مختلط می‌خواهند و باید بحث انقلاب جنسیتی را تبیین کرد و مسیری که در غرب طی شده در این زمینه را بیان داشت.
امام جمعه مشهد گفته بود: این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای ۲۸ مرداد نگاه می‌کند!
موسوی‌اصفهانی گفت: از خدا می‌خواهیم امداد‌های غیبی خود را تا ظهور امام زمان (عج) بر ما مستدام فرماید و آبروی اسلام را حفظ کند، ما عمامه به سر‌ها هیچ کاره هستیم و به امداد‌های غیبی خداوند امید داریم.
امام جمعه مشهد گفت: دیگر نقشه کودتای ۲۸ مرداد دوباره جواب نخواهد داد. در مقابل، این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای ۲۸ مرداد نگاه می‌کند. آیا راضی هستید که عفت خود را رها کنید تا آمریکا خوشش بیاید؟
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه گاهی از موارد تأثیرپذیری جوانان در باشگاه‌ها و در ارتباط با مربی نسبت به مدارس بیشتر است، گفت: متأسفانه آن طور که باید برنامه مناسب در عرصه اقامه نماز در سازمان ورزش وجود ندارد.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شش نفر از اشرار متواری که در شهادت «علی نظری» دست داشتند و در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه انصارالحسین(ع) شناسایی شدند و با همکاری و هماهنکی جامعه اطلاعاتی کشور به دام افتادند.
امام جمعه همدان با تاکید بر این مسئله که عده‌ای از مردم معترض هستند، اما آشوب‌گر نیستند، اظهار کرد: افرادی رهگذر و معترض بودند، جایی را آتش نزدند و به ناموس مردم تعدی نکردند، اما ناخواسته و یا با خطای برخی افراد دچار آسیب شدند که باید از آن‌ها دلجویی کرد و اخلاق و انصاف در برخورد با آن‌ها رعایت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ