معاون اول قوه‌قضاییه گفت: مردم در مراجعه به دستگاه قضائی باید مطمئن شوند که عدالت اجرا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: درگاه فروش بلیت اربعین آژانس‌ها و سایت‌های هواپیمایی هستند بنابراین مردم برای تهیه بلیت عتبات عالیات به فرودگاه‌ها مراجعه نکنند.
رئیس دیوان عالی کشور برای چهارمین بار همزمان با هفته قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی حضور یافت و به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان و به پرونده کثیرالشاکی رامک خودرو پرداخت.
ارتباط تمامی کلانتری‌های سراسر کشور با مراجع قضایی به صورت برخط والکترونیک است. در این طرح امکان دریافت مستقیم و برخط شکوائیه در راستای اجرای ماده ۳۷ آیین دادرسی کیفری فراهم‌شده است. با اجرای این طرح موجب کاهش زمان رسیدگی و خطرات مربوط به جعل یا مفقود شدن پرونده ها، افزایش دقت رسیدگی‌ها و درنهایت افزایش رضایت مندی عمومی مراجعان به هر دو نهاد شده است.
رئیس پلیس راهور ناجا در مرکز پلیس ۱۹۷ پس از پاسخگویی به ۳۰۰ مراجعه کننده و ۶۰ تماس گفت: از جمله موضوعات مطرح شده، درخواست مردم برای برخورد جدی تر پلیس راهور با مشکلات بود.
رئیس پلیس راهور ناجا در مرکز پلیس ۱۹۷ پس از پاسخگویی به ۳۰۰ مراجعه کننده و ۶۰ تماس گفت: از جمله موضوعات مطرح شده، درخواست مردم برای برخورد جدی تر پلیس راهور با مشکلات بود.
بانک مرکزی به مردم درباره وجود دلارهای تقلبی در بازار غیررسمی هشدار داد و تأکید کرد: مردم برای انجام امور و مصارف ارزی، صرفاً به شعب ارزی بانک ها و صرافی های مجاز مراجعه کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: برای دریافت نوبت معاینه فنی وقتی به سایت ستاد معاینه فنی مراجعه می‌کنیم ملزم به پرداخت تمام بدهی‌ها می‌شویم که این مشکل آفرین است.
برخی جایگاه‌های عرضه سوخت که اغلب جایگاه‌هایی بزرگ و با تعداد بالای مراجعه مردمی هستند، در مراجعه خبرنگار ما به عنوان فردی که کارت سوخت شخصی به همراه ندارد و نیازمند استفاده از کارت آزاد جایگاه هست، اعلام کردند که هیچ کارت سوخت آزادی در جایگاه وجود ندارد.
مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند! احتمالا خود برای مقابله با این هنجارشکنی که باورهای دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، دست به کار شوند! و از آنجا که مقابله با این ناهنجاری در شرح وظایف چند دستگاه از هر سه قوه تعریف شده است، پیامدهای این‌گونه اقدامات که بیرون از مدیریت هوشمندانه مراجع ذی‌ربط صورت می‌پذیرد‌، خسارت‌بار خواهد بود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: امروز نگاه دولت از نگاه پشت میزی و منتظر ماندن برای مراجعه مردم به یک نگاه میدانی و گستردن سفره خدمت در بین قشرهای مختلف جامعه تغییر کرده است.
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: از هفته آینده سامانه‌ای راه‌اندازی می‌شود که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، مطلع شوند که کارت سوخت خود را در کدام جایگاه سوخت جا گذاشته‌اند.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند امروز شمار زیادی از مردم و سازمان‌های حقوق‌بشری با دردست‌داشتن کمک‌های شخصی، برای کمک به زلزله‌زدگان سوری، به سفارت سوریه در مسکو مراجعه کردند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: سکوها ظرفیت های خود را به شکلی شفاف و روشن برای مردم ارائه دهند تا مردم افق روشن تری از فعالیت هایشان داشته باشند.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: افرادی که توسط مامورین اموالشان مورد تخریب قرار گرفته به دادسرا‌های نظامی در مراکز استان سراسر کشور مراجعه کنند و شکایت خود را با دلیل و مدرک ارائه دهند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری، نام خود را تجاری معرفی کند، چون در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های شخصی به نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های تجاری هم استفاده می کند.
سخنگوی فراجا افزود: از مردم می‌خواهیم به مراکز صدور گذرنامه مراجعه نکنند، تمام برگه گذر ویژه‌های اربعین که قبلاً درخواست شده بود، چاپ، توزیع و تحویل پست شده است.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محورهای منتهی به مرز مهران خبر داد و گفت مردم به مرزهای دیگر از جمله شلمچه مراجعه کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محورهای منتهی به مرز مهران خبر داد و گفت مردم به مرزهای دیگر از جمله شلمچه مراجعه کنند.
فرمانده مرزبانی فراجا با بیان این که بر اساس تجربیات سال‌های گذشته با نزدیک شدن به اربعین حسینی تعداد مراجعه زائران به مرز مهران افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که به پایانه‌های مرزی دیگر مراجعه کنند در حال حاضر به غیر از مرز مهران زائران می‌توانند از پایانه‌های مرزی خسروی، چذابه، شلمچه، تمرچین و باشماق برای سفر به عراق تردد کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که عرضه کننده انحصاری است پس به خودش حق می دهد تا هر طوری که دلش خواست با مشتری برخورد کند و مشتری هم جای دیگری ندارد که به آن مراجعه کرده و از آن اینترنت تهیه کند. این بیماری مزمن کشور ما است که دولت در خیلی از حوزه ها بازیگر اصلی است.
نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: زمانی که مخاطب احساس کند که برنامه‌های مورد نیاز خود را به راحتی می‌تواند در این پلتفرم‌ها پیدا کند قطعاً به سمت و سوی استفاده از ماهواره نخواهد رفت.
مشهد ـ مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: با توجه به ناآرامی‌های اخیر در عراق مرزهای مشترک ایران و عراق بسته است لذا مردم از مراجعه به مرزها برای سفر به عتبات عالیات خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ