رئیس پلیس راهور ناجا در مرکز پلیس ۱۹۷ پس از پاسخگویی به ۳۰۰ مراجعه کننده و ۶۰ تماس گفت: از جمله موضوعات مطرح شده، درخواست مردم برای برخورد جدی تر پلیس راهور با مشکلات بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به راه‌اندازی مرکز پاسخگویی اضطراری امور امدادگران، از پاسخگویی به ۴۵۰ سوال امدادگران در این سامانه به صورت روزانه خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راهبرد صیانت از سبد سرمایه‌گذاری‌ها، شفافیت و پاسخگویی و توانمندسازی نیروی انسانی از جمله برنامه‌هایی است که در شستا پیگیری می‌شود.
عباسعلی کدخدایی گفت: در انتخابات نباید نگاه صفر یا صدی داشت بلکه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد. اگر کسی نظام و قانون را قبول دارد باید در چارچوب نظام و برای اهداف آن کار کند و همه باید کمک کنیم.
ثبت درخواست‌های موفق در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، افزایش یافت.
رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران با بیان اینکه مأموران این پلیس به ۹۴ درصد از مطالبات شهروندان تهران پاسخ داده اند گفت:۱۴ درصد از تماس ها فاقد صحت و ضرورت بوده است .
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: به ۹۷ درصد از کل تماس‌های ورودی به مرکز تماس سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵)، در دو ماهه ابتدایی سال جاری پاسخ داده شده است
رئیس‌کل بانک مرکزی در جریان پاسخگویی برخط اعضای دولت سیزدهم به تماس‌های تلفنی شهروندان، در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت و از ساعت ۱۳ به مدت ۲ ساعت پاسخگوی سوالات بود.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: وقت پاسخگویی آمریکا در دادگاه بین‌المللی فرا رسیده است.
درگیری های مجازی میان حجت کریمی و ریکاردو ساپینتو به مرحله عجیب و غیرقابل باوری رسیده است.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت:پاسخگویی به ارباب رجوع جز حقوق قانونی افراد می‌شود.
رئیس پلیس راهور ناجا در مرکز پلیس ۱۹۷ پس از پاسخگویی به ۳۰۰ مراجعه کننده و ۶۰ تماس گفت: از جمله موضوعات مطرح شده، درخواست مردم برای برخورد جدی تر پلیس راهور با مشکلات بود.
پاسخگویی نامناسب و عدم شفافیت وزارت آموزش و پرورش، معلمان را در سال ۱۴۰۱ آزار داد و موجب شد بسیاری از آنان در برخی از موضوعات خود با وزارتخانه در بلاتکلیفی به سر برند.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت پاسخگویی اثربخش به مخاطبان و ذی‌نفعان آموزش و پرورش در میز ارتباطات سفر رئیس جمهور به خوزستان تاکید کرد.
عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با اشاره به ضرورت پاسخگویی به نسل جوان به لحاظ هنری در حوزه عفاف و حجاب گفت: همه دستگاه‌ها در این راستا نقش دارند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو در نشست امروز این کمیسیون و پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.
فرمانده کل انتظامی گفت: نرم‌افزار موبایلی چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی می‌شود تا مخاطبین بیشتری بتوانند در لحظه با پلیس ارتباط داشته باشند.
آجورلو آماده پاسخگویی به اتهامات مالی در شبکه ۳
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزس کشور گفت: در آزمون امسال سؤالات هر درس یا تعدادی از دروس باهم در دفترچه جداگانه قید شده و هر دفترچه پاسخنامه اختصاصی خواهد داشت که با پایان زمان پاسخگویی به هر سری از سؤالات، پاسخنامه اختصاصی به همراه دفترچه جمع آوری شده و دفترچه و پاسخنامه جدید توزیع می‌شود.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پاسخگویی بیش از ۸۰ درصدی وزارت کار به درخواست‌های مردمی خبر داد.
دکتر ماهیار بر تعامل حداکثری با مراجع قضایی و پاسخگویی این بانک به دستورهای قضایی سامانه سرآمد به منظور تحکیم امنیت و جلوگیری از سوء‌استفاده از حساب‌های بانکی تاکید کرد.
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه گزارش عملکرد و کم‌کاری دستگاه‌های مسئول در زمینه برخورد با قاچاق محرمانه است، گفت: همواره این گزارش‌ها به طور اختصاصی داده می شود.
بر اساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی، مدیران حوزه‌های مختلف تأمین اجتماعی در هفته جاری از طریق سامانه تلفنی ۱۴۲۰ پاسخگوی سوالات بیمه شدگان خواهند بود.
مدیران حوزه‌های برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی؛ درمانی، بیمه‌ای و مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی، در هفته جاری در مرکز ارتباطات مردمی این سازمان، پاسخگوی پرسش‌ها و ابهامات احتمالی بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و سایر اقشار خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ