شهردار منطقه دو گفت: در بحث احقاق حقوق معوقه شهرداری حدود ۱۲ هزار مترمربع پلاک آزاد سازی کردیم و از ۲۵۰ هزار میلیارد تومان ضرر شهرداری جلوگیری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با راه اندازی فاز ۱۱ پارس جنوبی دیگر مشکل ناترازی در بخش گاز نخواهیم داشت.
در پی دریافت گزارشی مبنی بر «واردات دستگاه موقعیت یاب خودرو» از سوی یکی از شهرداری‌ها، سازمان بازرسی به موضوع ورود کرد.
یکی از تیم های حاضر در بیست و سومین دوره لیگ برتر برای این که قوانین سازمان لیگ را دور بزند، رقم قرارداد این فصل بازیکنش را پایین زده اما برای فصل آینده ۲۵۰ درصد افزایش در نظر گرفته است.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: با استفاده از سندهای عادی به راحتی می‌توان زمین‌های دولتی را خرید و فروش کرد که با الزام به ثبت معاملات غیرمنقول باید از این کار جلوگیری شود.
وزیر امور خارجه گفت: جلوگیری از تکرار هرگونه توهین به ادیان از جمله دین مبین اسلام به نفع همگان است و بروز وقایع تلخ اخیر در سوئد و دانمارک موجد یک مسئولیت جمعی برای دولت‌های اسلامی است .
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد انجام شد.
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد و اشتغال ۴۰۰ نیروی کار حفظ شد.
مدیران استقلال به دنبال جلوگیری از ضرر هنگفت این باشگاه در پرونده شکایت رافائل سیلوا هستند.
رئیس دادگستری استان تهران گفت: مطالبه گری دستگاه‌ها در حوزه حقوق بیت‌المال در راستای جلوگیری از تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی سبب جلوگیری از بسیاری از تخلفات در این حوزه خواهد شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وظایف قوه قضائیه در قانون اساسی از جمله احقاق حقوق عامه را بسیار مهم دانستند و گفتند: جلوگیری از ترساندن و بر هم زدن امنیت روانی مردم در فضای مجازی و غیر مجازی از مظاهر تامین حقوق عامه است که دستگاه قضا باید با برنامه‌ریزی و انضباط و قاعده، این وظیفه دشوار را به خوبی انجام دهد.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.
شاهرود- یک کارشناس و عضو سابق تیم ملی کشتی ایران، با بیان اینکه ورزشکاران باید از کودکی مورد توجه و پرورش قرار گیرند، گفت: رفع مشکلات ورزشکاران سبب جلوگیری از مهاجرت آن‌ها می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: جلوگیری از ثبت سفارش واردات محصولات دانش‌بنیان خارجی دارای مشابه داخلی باید در اولویت قرار گیرد .
متخصص طب سنتی تأکید کرد: استفاده از گِل‌سرشور نیز به عنوان نرم‌کننده طبیعی جایگزین مناسبی برای نرم‌کننده‌های شیمیایی است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با حمایت‌های قضایی که در استان طی سال گذشته صورت گرفت از بیکاری دو هزار کارگر جلوگیری شده است.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از برگزاری ۱۶۰ جلسه در حوزه اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از جلوگیری از اخراج پنج هزار کارگر در استان خبر داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در سال گذشته از ۲۰۱ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی جلوگیری و بیش از ۱ میلیارد دلار و ۲۱۹ میلیون یورو، وصول مطالبات شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در سال گذشته از ۲۰۱ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی جلوگیری و بیش از ۱ میلیارد دلار و ۲۱۹ میلیون یورو، وصول مطالبات شد.
متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با بروز رسانی راکتور زیستی تولید دارو، از ضرر چندین میلیارد تومانی تولید دارو سازی جلوگیری کنند. از این دستگاه برای تولید مواد شیمیایی و واکنش‌های زیستی استفاده می‌شود و دانش فنی ساخت آن در انحصار پنج کشور جهان است. خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با مهندس محمد داوود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تلاش کرد با میکروفون آبی خبرگزاری صدا و سیما کراوات مهندس معتمدی را سانسور کند. در بخشی از مصاحبه خبرنگار سعی می‌کند که همزمان با حرکات بدن مدیرعامل شرکت دانش بنیان میکروفون را جابجا کند تا کراوات وی دیده نشود.
این‌ها تصورات متعصبانه جناحی هستند که زمینه را برای جنگ قدرت فراهم می‌کنند و به جای کمک به پیشرفت کشور موجب درجا زدن و جلوگیری از انجام امور می‌شوند. نام چنین کاری را نمی‌توان انتقاد گذاشت حتی اگر افراد مدعی باشند که به قصد انتقاد مرتکب آن می‌شوند. این، انتقام است، یعنی همان کاری که به ضرر کشور، مردم و نظام اجتماعی تمام می‌شود و دارای ماهیت ضدمیهنی و ضدمردمی است.
قاضی‌القضات به موضوع ممنوع‌الخروجی برخی فعالان اقتصادی پرداخت و بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
قاضی‌القضات در ادامه به موضوع ممنوع‌الخروجی برخی فعالان اقتصادی نیز پرداخت و ضمن اشاره به این نکته که بخش مهمی از این فعالان اقتصادی عمدتاً از ناحیه سازمان امور مالیاتی و بانک‌ها ممنوع‌الخروج می‌شوند، بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
رئیس قوه قضائیه بر سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
کوبل داوران ایرانی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان دختران نوجوان به همراه خانم میترا نوری عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال چند دیدار را قضاوت کرده و مسئولیت نظارت فنی آن را برعهده داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ