تصاویری از اعترافات و جزئیات دستگیری فرد هتاکی که در استان البرز به مقدسات اهانت می‌کرد را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق کابل‌های برق در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این فرد به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در اعترافات خود گفت که در خانه مقتول با مقاومتش برای بازگرداندن پول مواجه شده است، گفت:‌همین موضوع سبب ایجاد درگیری لفظی میان او و متهم شده است. در همین راستا نیز به دلیل خشم زیاد او را با چاقو زخمی کرده و به سرعت از محل متواری شده است.
فرد چهارمی هم همراه این سه نفر دستگیر شده است که این فرد با این سه نفر برای این اقدام ضداخلاقی و مغایر با اعتقادات مردم همکاری داشته است.
زاهدان- رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: کشور قانون دارد، بازداشت یک فرد با این عنوان که قصد مسمومیت طلاب مسجد مکی و شخص مولوی عبدالحمید را برعهده داشته، اقدامی غیرقانونی بوده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه ای در دیباج دامغان خبر داد و گفت: این فرد به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.
فومن- فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.
سرهنگ وحید ذاکری، رئیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره متهم به سرقت بیان کرد: بعد از سرقت تعدادی پراید در بهشت زهرا، پلیس آگاهی پرونده را در اختیار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی این فرد را دستگیر کردند. این دزد تاکنون به دزدیدن ۳۰ پراید در بهشت‌زهرا و ۱۰ پراید در شهرری اعتراف کرده است که از این ۴۰ مورد، ۱۰ نفر تاکنون به او مژدگانی نیز داده‌اند.
لنگرود- فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری یک سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت اعتراف کرد.
شفت- فرمانده انتظامی شفت از دستگیری یک سارق سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد.
زارعی خاطر نشان کرد: پس از آنکه به اعتراضات افراد توسط هیئت ممیزه رسیدگی می‌شود؛ رتبه استحقاقی تعیین می‌شود. از تاریخ تعیین استحقاق به فرد ثبت می‌شود رتبه استحقاقی تعلق می‌گیرد. رتبه پیش از استحقاق همان رتبه‌ای است که تاکنون برای وی ثبت شده و کسی که به رتبه خود اعتراض دارد اعتراض خود را طبق ماده ۱۴ اعلام می‌کند.
در خاطرات هاشمی رفسنجانی آمده است: آقای حسین علایی، رئیس ستاد مشترک سپاه گفت، با فرد فرد متهمان ترور آقای سعید حجاریان، زمانی که در اختیار سپاه بودند، شخصاً مصاحبه کرده است؛ همگی به نقش خود اعتراف دارند.
من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
والدین وسواسی به خاطر فشارها و افکار وسواسی که دارند، پرخاشگرتر، کنترل گرتر و اضطرابی تر برخورد می‌کنند. از آنجا که معمولا افراد در شرایط هیجانی درست برخورد نمی‌کنند و واکنش و پاسخ های نامتناسب یا بعضا آسیب زایی خواهند داشت، باعث بروز اختلافات خانوادگی خواهد شد
احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه دومین شورای معاونین، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و بخشداران استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون به دست ما رسیده و اعترافات فرد ضارب، این اتفاق کاملا یک حادثه شخصی بوده و باید در این ردیف نیز رسیدگی شود.
ابوترابی فرد گفت: امیدواریم مجلس و دولت منابع لازم را برای افزایش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر اختصاص دهند تا شاهد رشد صندوق روستاییان باشیم.
وزارت خارجه استرالیا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد پلیس اخلاقی ایران، سازمان بسیج مستضفین و شش فرد ایرانی را به دلیل نقض حقوق بشر و سرکوب اعتراضات در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.
کیان پیرفلک بدون شک خبرسازترین فرد هفته بود. به نام خدای رنگین کمانش دل خیلی از ایرانی ها را فرو ریخت. جان باختن جگرسوز او در جریان اعتراضات در ایذه در روز 25 آبان موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت. علیرضا عصار قطعه ای به نام خدای رنگین کمان برای او خواند. بسیاری استوری های شبکه های اجتماعی شان را به عکس این کودک 10 ساله مزین کردند.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۱۵ سرقت داخل خودرو در شهرستان خبر داد و گفت: این فرد اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارد.
ابوترابی فرد گفت: شایسته‌سالاری در نظام دینی دارای اصول تقوا، امانتداری، رعایت بیت‌المال، حقوق عامه و مردم و سپس دانش، تخصص و مدیریت است. حضرت یوسف می‌گفت مردم ثروت کشور را به کسی بسپارید که امین باشند و دغدغه مدیریت منابع کشور را داشته باشند، همچنین مدیر باشد.
اینکه چند وقتی است در برخی از نقاط کشور شاهد اعتراضات و اغتشاشاتی هستیم و در فضای مجازی هم با صحنه‌هایی مواجه می شویم که هیچ فرد آزادمنش و وطن دوستی خواستار و دوستدار وقوع چنین صحنه ها و لحظاتی در خاک ایران اسلامی نیست، قابل کتمان نبوده و نیست
«همزمان با شکل گیری یک کارزار در میان کشور‌های اروپایی جهت تقابل با کشورمان، در پی وقوع اعتراضات و اغتشاشاتِ پس از فوت مهسا امینی در ایران، و تدوین یک بسته تحریمی علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی از سوی اروپا، گمانه‌زنی‌های مختلفی از سوی ناظران و تحلیلگران، در مورد احتمال وقوع یک بحران عمیق در روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. در این راستا، فرار در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی شانس وقوع و عملیاتی‌شدنِ این احتمال پرداخته است.»
یک رسانه غربی از حصول توافق میان اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه آنچه «سرکوب اعتراضات» خوانده شده خبر داده است.
ابوترابی فرد گفت: امیدواریم مجلس و دولت منابع لازم را برای افزایش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر اختصاص دهند تا شاهد رشد صندوق روستاییان باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ