اردوغان گفت: ترکیه به نفع تمام بشریت کار می‌کند. بحران‌هایی که در سال‌های اخیر رخ دادند به ما نشان داده‌اند که زیرساخت رفاهی که اروپا بر آن بنا شده، شکننده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور ترکیه قصد دارد در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه آمادگی خود برای میانجی‌گری بین مسکو و کی‌یف را مطرح کند.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: منتظر سفر «پوتین» به‌ترکیه در ماه جاری (آگوست) هستم.
ترکیه به دنبال آن است که نقش خود را به عنوان یک میانجی منطقه ای و بین المللی به نمایش بگذارد. اما شواهد نشان می دهد که دعوت ابومازن و نتانیاهو به آنکارا، انگیزه اقتصادی هم دارد.
رئیس جمهور ترکیه با اشاره اینکه کشورش طی 10 سال اخیر هدف توطئه‌های متعدد قرار گرفت، گفت که ترکیه به حدی از توان در همه عرصه‌ها دست یافته است که می‌تواند از خود در مقابل توطئه‌ها محافظت کند.
رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب دیدارهای رسمی وارد شهر دوحه پایتخت قطر شد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه طی سفری رسمی و در نخستین سفر خود به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، وارد جده عربستان شد.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که این کشور مذاکرات الحاق به اتحادیه اروپا را تسریع می‌کند.
رئیس‌جمهور ترکیه در حاشیه اجلاس سران ناتو با رئیس کمیسیون اروپا دیدار کرد.
رئیس جمهور ترکیه و رئیس شورای اتحادیه اروپا در حاشیه اجلاس سران ناتو در ویلنیوس دیدار کردند.
رئیس‌جمهور ترکیه در تماس تلفنی با رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، خواستار عضویت کامل آنکارا در این اتحادیه‌ شد.
رئیس جمهور ترکیه با رئیس شورای اتحادیه اروپا درباره مسائل منطقه‌ ای و روند عضویت کامل آنکارا در اتحادیه اروپا تلفنی گفتگو کرد.
برخی می‌گویند غرب به دلیل پیوند عمیق دولت اردوغان با نظام اقتصادی نئولیبرالیستی و توان دولتش برای بدل شدن «دیگری» هویت اروپایی، در پشت صحنه از پیروزی مجدد اردوغان حمایت می‌کنند.
اردوغان می گوید با درخواست پوتین برای تمرکز بر تامین مواد غذایی به آفریقا موافق است.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به خبرنگاران گفت: من جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا را اصلا در نظر نمی‌گیرم. سطح او طوری است که باید با مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه دولت ترکیه صحبت کند. این اظهارات از سوی او واقعا زشت است.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: اروپا و لهستان بیشتر بهای انزوای روسیه را می‌ پردازند.
نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد که اردوغان در دیدار امروز با ماکرون به وی گفته است: اتحادیه اروپا باید وظیفه خود برای تداوم توافق کریدور غلات را انجام دهد.
رئیس جمهور ترکیه به اظهار نظر درباره موضوعات مختلفی از جمله بحران اوکراین و انرژی اروپا، روابط با سوئد و پرونده خرید جنگنده های اف 16 از آمریکا پرداخت.
در بحبوحه نگرانی سران اروپا درباره بحران انرژی رئیس‌جمهور ترکیه تأکید کرد قاره اروپا زمستان سختی در پیش خواهد داشت.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست جامعه سیاسی اروپا به پراگ سفر کرده است، با الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان و نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه نیز در این دیدار حضور داشت.
رجب طیب اردوغان گفت که کشورش در زمینه تأمین گاز مشکلی ندارد ولی زمستان پیش رو برای اروپا سخت و پرهزینه خواهد بود.
رئیس جمهور ترکیه ضمن هشدار درباره اقدامات تحریک‌آمیز اروپا علیه مسکو گفت، نباید روسیه را دستکم گرفت.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد رویکرد ضد روسی غرب، مسکو را به اقدامات تلافی جویانه علیه کشورهای غربی واداشته است.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در واکنش به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا تاکید کرد: یونان از لحاظ سیاسی، اقتصادی و نظامی در سطح ترکیه نیست و با آنها گفتگویی نخواهیم داشت.
روزنامه «ولت» آلمان روز یکشنبه به نقل از سرویس اقدام خارجی اروپا و دیپلمات های اتحادیه اروپا مدعی شد که اردوغان در سودای این است که انتخابات ریاست جمهوری را زودتر از موعد برگزار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ