نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تاکید کردند که سپاه و بسیج مستضعفین نقشی ماندگار و انکارنشدنی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا ایفا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه برای مقابله با رشوه، اختلاس و فساد در جامعه باید مسیر تبلیغ آن‌ها را ببندیم، گفت: اگر امثال طبری در وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد و برخورد با این گونه مفاسد باید جزو مطالبات ما باشد.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان این که تحلیل اشتباه سران مختلف کشور‌های غربی در حوادث پارسال کشور ما یک رسوایی برای آن‌ها بود گفت: اگر جای مسؤولان اروپا و آمریکا بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل اشتباه و غلط ارائه دادند را با بولدوزر صاف می‌کردم.
سردار سلیمانی به موسویان گفت: از همان آغاز همکاری این شک را داشتم که در خواست کمک آمریکا احتمالاً جنبه تاکتیکی دارد و به منظور یک همکاری دراز مدت نیست. ولی مشارکت ایران را یک پیشنهاد بدون باخت می‌دیدم. اگر آمریکا به ما خیانت کند و پس از استقرار در افغانستان ما را رها کند به همان دامی می‌افتد که شوروی افتاد. آمریکایی‌ها منطقه را نمی‌شناسند، افغانستان را نمی‌شناسند، ایران را نمی‌شناسند ... در هر حالت ما برنده خواهیم بود و اگر آمریکایی‌ها از همکاری با ایران عبور کنند، باید با تحمل شکست، افغانستان را ترک کنند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به این بیان رهبر معظم انقلاب که خرمشهر‌ها در پیش است، بیان کرد: درسی که امروز از فتح خرمشهر و فداکاری شهدا باید بگیریم این است که یکی از خرمشهر‌های اشغال شده، قلب و ذهن تعدادی از مردم ما است که اسیر تفکرات دشمن در سبک زندگی، حجاب و مسائل‌های اجتماعی شده‌اند، البته باید توجه کرد که همانطور که امام راحل وعده آزادسازی خرمشهر را در گذشته دادند امام امروز ما نیز وعده نصرت و پیروزی در این خرمشهر اشغالی را داده‌اند.
سردار فدوی اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا که برای گفتن یک کلمه ساعت‌ها تمرین می‌کرد در مورد حوادث ایران بلافاصله موضع‌گیری و اظهار نظر صریح داشت و دشمنی خود را بی‌پرده بیان می‌کرد برای اینکه به سقوط جمهوری اسلامی برابر محاسبات خود ایمان داشت، اما متوجه شدند که قدرت آن‌ها با جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و با تعداد اندکی از رزمندگان توانستیم نقشه شوم آن‌ها را نقش برآب کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای ایرلندی خود گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین نقش را در مبارزه با تروریسم در منطقه عهده دار است.
فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم یادواره شهدای رسانه مقاومت حضور یافت و گفت:شهدای رسانه مقاومت در بازنمایی ارزش‌ها نقش مهمی دارند.
فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم یادواره شهدای رسانه مقاومت حضور یافت و گفت:شهدای رسانه مقاومت در بازنمایی ارزش‌ها نقش مهمی دارند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه راه اصلی و اثربخش خنثی‌سازی فتنه‌ها، جهاد تبیین و روشنگری است، گفت: مردم باید بدانند که شبکه‌ها و تلویزیون‌های خارجی دوست ملت ما نیستند و به دنبال نابودی اتحاد و تمامیت ارضی ایران هستند.
نقدی در پاسخ به این سوال که «در این مؤلفه‌های قدرت نرخ دلار و بحث اقتصادی کجاست» عنوان کرد: شرایط متفاوت است یک زمان کشوری در مدار آزاد حرکت می‌کند و کار خودش را پیش می‌برد، یک موقع اقتصاد مورد هجوم است، اگر یک دهم این هجمه‌ها و تحریم‌ها برای کشوری انجام می‌شد آن کشور حتماً فلج بود، ولی ما همه این هجمه‌ها را تحمل کردیم، حتی امروز بنا بر آمار‌های بین‌المللی تولید ناخالص ملی ما رتبه ۱۸ دنیا است.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ ارتش و نیروی مسلحی به اندازه‌ای که سپاه پاسداران یا تروریست مقابله کرد، تلاش نکرده است، تاکید کرد: سپاه پاسداران در برخورد با تروریست نقش اول را ایفا می کند.
نادر نوروزشاد گفت:در دوره آقای خاتمی شهید سلیمانی یک قله و یک کنش سیاسی داخلی داشت و آن امضا یا بنا به روایتی تلاش برای جمع‌آوری امضا‌های نامه ۲۴ فرمانده سپاه به منظور هشدار به آقای خاتمی بود. واقعیت امر این است که گویا ایشان در آن مقطع، احساس خطری می‌کرد و برای اینکه این خطر تبدیل به یک انفجار نشود با یک نامه تند این غائله را خواباند. در واقع ایشان معتقد بود اگر این نامه به خاتمی داده شود، آن نگرانی‌ها خوابیده می‌شود، زیرا او نگرانی‌هایی را در سپاه می‌دید که خطرناک بود و با دادن این نامه آن انرژی‌ها تخلیه می‌شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه کنار گذاشتن ارز ترجیحی یک اقدام بسیار بزرگ و مهم بود، گفت: جراحی اقتصادی درد دارد و مانند داروی تلخی ناخوشایند است اما می‌توان گرانی‌های ناشی از آن را با تولید داخلی جبران کرد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به توانایی علمی و نبوغ مرحوم سردار زارعی در راه‌اندازی فرماندهی جنگال سپاه گفت: ایشان نقشی تأثیرگذار چه در دوران جنگ و چه پس از آن ایفا کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست سراسری مسئولین انجمن های هنری و ادبی بسیج گفت: آمریکایی که ناو هواپیما بر خود را حرکت می‌داد به سمت کشوری دولت آن کشور سقوط می‌کرد، امروز شما تفنگ داران آن را اسیر می‌کنید و غلطی نمی‌تواند بکند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تاکید بر اینکه رشادت‌های امروز بسیجیان زمینه‌ساز یک پیروزی بزرگ است، گفت: دنیا از ملت ایران بصیرت و ایستادگی را خواهد آموخت و مردم به همگان ثابت می‌کنند که اسلام ماندنی است و هر کسی مقابل شجره انقلاب بلند شود، شکست خواهد خورد.
معاون سپاه: خطای بزرگی کردیم که ملت و جوانان را در دست و بال شبکه های مجازی و شبکه های خارجی گذاشتیم تا افکارشان توسط آنها فریب داده شود و تصویر غلطی از واقعیت را داشته باشند و امروز وظیفه ما روشنگری است و باید جبران کنیم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مقاومت پشت دیوارهای فلسطین هستند و منطقه را از دست آمریکایی‌ها درآوردیم، گفت: یمن، سوریه، افغانستان، عراق و ایران را از زیر چکمه آمریکا بیرون کشیدیم.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: در حوادث اخیر کشور نیروی انتظامی، سپاه و بسیج قوی وارد میدان شدند، سینه سپر کرده و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.
خلیل الحیه معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از نقش آفرینی مثبت حزب الله لبنان و سپاه پاسداران در بهبود روابط این جنبش با سوریه تقدیر به عمل آورد.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه مردم ایران در این آشوب‌ها متانت به خرج دادند، گفت: اکنون به خاطر فوت یک خانم، مارش عزا در جهان می‌نوازند و نام خیابان خود را به اسم این خانم تغییر می‌دهند، در حالی که خود، میلیون‌ها زن و کودک را با نژاد‌های مختلف می‌کشند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه: هیچ ارتشی در دنیا چنین مردمی ندارد که بخواهد اینطور برایش فداکاری کند. ما اعتقادات و آرمان‌های بلندی داریم که آرمان بشریت در طول تاریخ بوده است.
فرمانده سپاه عاشورا اتفاقات اخیر در کشور را برنامه ریزی شده خواند و با بیان اینکه تمامی بلایا ناشی از عدم اطاعت از ولایت امر است افزود: در همه فتنه‌های داخلی در سنوات گذشته که توسط فریب خوردگان پیاده شده، دست آمریکا، اسرائیل و انگلیس پیداست.
ابلاغیه فرمانده سپاه ۲۳ روز قبل از آزادی خرمشهر صادر شد و دلیل آن نابرابری شدید امکانات انسانی و تجهیرات ما در مقایسه با عراق در جبهه خرمشهر بود که آقامحسن تلاش می‌کرد، همان حداقل امکانات موجود را به نحو احسن بازیابی، سازماندهی و به کارگیری کند و با ایجاد یک تحول، همه ظرفیت‌ها را به سوی هدف اصلی، یعنی آزادسازی خرمشهر هدایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ