نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه با تروریسم ایستاده و نماد مقابله با فعالیت های تروریستی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران در شورای انقلاب را تبریک گفت و این نهاد انقلابی و مردمی را میدان‌دار عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور در حوادث سرنوشت‌ساز دانست.
سردار رمضان شریف: رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) هستند، همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم این سرزمین و تلاش برای کمک به جبهه مقاومت و تقویت فلسطینی‌ها تاکید داشته و دارند.
پایگاه آکسیوس به نقل از مقامات اتحادیه اروپا نوشت انتظار می رود اتحادیه اروپا هفت نهاد مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که، به ادعای این اتحادیه در تحویل پهپاد به روسیه برای جنگ علیه اوکراین نقش دارند، مورد تحریم قرار دهد.
بنا به گفته منابع آگاه، اتحادیه اروپا بنا دارد شماری از نهادهای وابسته به سپاه پاسداران را مورد تحریم قرار دهد.
وزیر اطلاعات یادآور شد: دشمن با ناامید شدن از اغتشاشات اخیر تلاش دارد از راه‌های دیگر‌ی همچون فشار‌های بین‌المللی، حقوق بشر، افزایش تحریم، جنگ رسانه‌ای و اقداماتی علیه نماد اقتدار و امنیت کشور یعنی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، به کشور و نظام ضربه بزند.
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل ناراحتی مستکبران جهانی از سپاه این است که این نهاد تنها عامل شکست برنامه ها و توطئه های رنگارنگ آنها بوده است.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنگ علنی دنیای غرب علیه مقدسات الهی، گفت: آنان قرآن را می‌سوزانند و به مقدسات ما اهانت می‌کنند و نشان داد دنیای کفر از اسلام وحشت دارد.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه را نشانه ضعف و ترس دشمنان از قدرت و اقتدار این نهاد مردمی دانست.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه سپاه بزرگترین نهاد ضد تروریستی است، گفت: قطعاً نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ مناسبی به این اقدام اتحادیه اروپا خواهند داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود نوشت: سپاه بزرگترین نهاد ضدتروریسم جهان است.
امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: سپاه نقطه قوت در اقتدار جمهوری اسلامی ایران و بازدارندگی فعال در عرصه جنگ سخت و نرم است.
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فقط شیطان بدنبال تفرقه است و اگر امروز از حلقوم کسی صدای تفرقه برخیزد، به مسلمان بودن آنان باید شک کرد. هرمز علاوه بر نماد وحدت، نماد استقامت هم هست. از فتح المبین تا والفجر ۸ از این جزیره شهید و رزمنده داریم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تاکید بر اینکه رشادت‌های امروز بسیجیان زمینه‌ساز یک پیروزی بزرگ است، گفت: دنیا از ملت ایران بصیرت و ایستادگی را خواهد آموخت و مردم به همگان ثابت می‌کنند که اسلام ماندنی است و هر کسی مقابل شجره انقلاب بلند شود، شکست خواهد خورد.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمن می‌خواهد این نماد وحدت کشور را که شیعه و سنی در یک استان کنار یکدیگر با آرامش زندگی می‌کنند را هدف قرار دهد تا هم نماد وحدت اسلامی را بشکند هم آرامش را از مردم سلب کند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمن می‌خواهد این نماد وحدت کشور را که شیعه و سنی در یک استان کنار یکدیگر با آرامش زندگی می‌کنند را هدف قرار دهد تا هم نماد وحدت اسلامی را بشکند هم آرامش را از مردم سلب کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد نظامی رسمی ایران است و قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی غیرقانونی است.
روابط عمومی کل سپاه با رد انتساب برخی کانال‌ها به این نهاد اعلام کرد: همانگونه که در گذشته هم تاکید شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچگونه کانال رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارد.
روابط عمومی کل سپاه با رد انتساب برخی کانال‌ها به این نهاد اعلام کرد: همانگونه که در گذشته هم تاکید شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچگونه کانال رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارد.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: در ایام اخیر فضایی در داخل و خارج از کشور رخ داد و در برخی استان‌ها اصناف و بازار از ترس تعطیل شد، اما این اتفاق در کرمانشاه رخ نداد.
دولت کانادا در ابتدای هفته نیز تحریم‌هایی را علیه ۲۵ شخص و ۹ نهاد ایرانی اعمال کرده بود.
دولت کانادا در ابتدای هفته نیز تحریم‌هایی را علیه ۲۵ شخص و ۹ نهاد ایرانی اعمال کرده بود.
این یک تغییر چشمگیر نسبت به دو سال گذشته است؛ زمانی که فلزات در موجی از خوش بینی های پس از قرنطینه، پیش بینی های تورمی و غوغای عرضه افزایش یافتند. اکنون، تورم اینجاست و ذخایر هنوز کم است. اما به دلیل نگرانی ها در مورد کند شدن فعالیت صنعتی در سراسر اقتصادهای بزرگ، قیمت ها به شدت کاهش می یابد و تقاضا در چین کاهش می یابد.
در سال‌های پایانی جنگ، قرارگاه سری نصرت به فرماندهی شهید سردار علی هاشمی، فرمانده سپاه ششم امام صادق (ع) تشکیل شد و بعد از آنکه دشمن پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ دست به هجومی دوباره زد، او و یارانش با دلاوری‌های فراوان شهید شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ