وزیر امور خارجه و «توبیاس بیلستروم»، وزیر امور خارجه سوئد در گفتگوی تلفنی در خصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه و بین المللی تبادل نظر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، در سخنانی نسبت به مصوبه اخیر پارلمان اروپا در خصوص لزوم تداوم حضور آوارگان سوری در لبنان، واکنش نشان داد.
‌سرریزشدن اعتراضات فرانسه به دو کشور بلژیک و سوئیس، سران آلمان و دیگر مقامات اروپا را به هراس انداخته‌است؛ قاره‌ای که در فضای پسابحرانِ اوکراین، بیش از همیشه آسیب‌پذیر و مستعد بحران است.
رئیس جمهور با بیان اینکه اغتشاشات موجب شد اروپایی ها تصور کردند می‌توانند در اغتشاشات خواسته‌های خود را دنبال کنند، گفت: البته الان در عمل ما احساس می‌کنیم که آن‌ها (غربی‌ها) نادم شده‌اند.
نظرسنجی اتحادیه جهانی کشتی از ستارگان کشتی آزاد اروپا نتایج جالبی داشت که می‌تواند برای ورزش اول ایران حیرت‌انگیز باشد.
با انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی هواداران فوتبال در اروپا از اینکه پخش زنده فوتبال در این قاره با تاخیر همراه است شگفت‌زده شده‌اند.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر بلژیک با اشاره به روابط تاریخی ۱۳۰ ساله دو کشور، بر توسعه تعاملات و همکاری‌های فیمابین در زمینه‌های مختلف علم و فناوری، صنعت و کشاورزی تاکید کرد.
وزیر خارجه آلمان قرار است در همین روزها به چین سفر کند.سفر وزیر خارجه آلمان به چین کمتر از دو هفته پس از سفر «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه به پکن انجام می‌شود.
امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان گفت:نقش گروه‌های تروریستی ضد ایرانی در اغتشاشات اخیر ایران کاملا مشهود است، برخی از کشورهای اروپایی درچارچوب معیارهای دوگانه و در «تروریسم شویی» شرکت کرد.
انتقال ابرستاره پرتغالی به لیگ عربستان به فوتبال اروپا ضربه مهلکی زد.
معاون عملیات سپاه پاسداران، گفت: برخی باید از دوستان آمریکایی‌شان بپرسند که تقابل با سپاه چه هزینه‌ای داشته و دارد؟ از ژنرال مکنزی بخواهید که بگوید هواپیمای متجاوزش چگونه به وسیله سپر دفاعی مدافعان انقلاب اسلامی ساقط شد.
طبق گفته سازمان جهانی بهداشت، هیچ سطح ایمن و غیرمضری برای نوشیدن الکل وجود ندارد و کمترین میزان ورود الکل به خون سلامت بشر را به خطر می‌اندازد و می‌توان گفت که تنها ننوشیدن الکل راه جلوگیری از اثرات مخرب آن است.
وزیر امور خارجه در دیدار با ۴ نفر از نمایندگان مجلس که توسط اتحادیه اروپا تحریم شده‌اند، گفت: اروپایی‌ها با این اقدام خود نشان دادند که درک درستی از فضای داخلی ایران ندارند.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: اروپایی ها از همان ابتدا می دانستند که مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران قابلیت اجرایی نداشته و بیشتر اهداف سیاسی و روانی را دنبال کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیشنهاد ما آن است که اگر شورای اروپا علیه سپاه مصوبه‌ای را نهایی کند، در مذاکرات برجامی تجدیدنظر جدی شود.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس اقدام پارلمان اروپا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی را ناقض تعهدات بین‌المللی برشمرد.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
فرمانده کل سپاه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا گفت: اروپایی ها اشتباهات خود را تکرار نکنند، هر چند به همراه آمریکا عادت دارند جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد را عوض کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اقدامات مخرب پارلمان اروپا در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خلاف منشور سازمان ملل متحد است.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی‌ها پرونده سیاهی در حوزه حقوق زنان از خود به جا گذاشتند و حق ندارند امروز داعیه دار دفاع از حقوق زنان باشند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی‌ها پرونده سیاسی در حوزه حقوق زنان از خود به جای گذاشتند و حق ندارند امروز داعیه دار دفاع از حقوق زنان باشند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اروپایی‌ها در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند و توان عمل به تعهدات دیپلماتیک خود را ندارند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر اتحادیه اروپا بخواهد با رفتاری دوگانه، اقدامی شتابزده و نسنجیده انجام دهد، باید منتظر اقدام مؤثر و متقابل جمهوری اسلامی ایران باشد.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: سه کشور اروپایی و کلیت اتحادیه اروپا مجری سیاست آمریکا در روند مذاکرات هسته‌ای و برجام بوده و هستند و الان هم به شکلی عریان با سیاست آمریکا همراهی می‌کنند.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه اروپایی‌ها فرصت همکاری با ایران را از دست ندهند، تاکید کرد: بیایند و جفاهایی که نسبت به ایران مرتکب شده‌اید را جبران کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ