دو تیم ملوان و پیکان که در جدول همسایه هم هستند دیدار حساسی با یکدیگر در ورزشگاه سن سیروس دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حامد شیری مدافع میانی و کاپیتان نساجی در سن 37 سالگی از این تیم جدا شد و فصل آینده در صورت ادامه ی حضور در لیگ برتر بازی در تیم دیگری را دنبال خواهد کرد.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
آخرین سهمیه چمپیونزلیگ فوتبال آلمان امشب به یونیون برلین رسید و فرایبورگ در آخرین قدم با شکست مقابل فرانکفورت نتوانست بلیت حضور در این تورنمنت را به دست بیاورد.
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز به پایان می‌رسد که به غیر از کورس برای قهرمانی، تلاش برای رسیدن به دریافت جوایز انفرادی هم ادامه دارد. اینکه چه کسی آقای گل لیگ برتر می‌شود و کفش طلا را می‌برد یا اینکه دستکش طلایی قرار است به کدام دروازه‌بان برسد، از آن دست مواردی است که باید تا انتهای رقابت‌های امروز منتظرش ماند
هافبک باسابقه مس رفسنجان از تلاش این تیم برای کسب نتیجه مطلوب از جدال با استقلال خبر می‌دهد.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از سه پیروزی در سطح دوم مسابقات قهرمانی آسیا، برای رسیدن به جمع مدعیان باسابقه این رشته باید امارات را شکست دهد.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از سه پیروزی در سطح دوم مسابقات قهرمانی آسیا، برای رسیدن به جمع مدعیان باسابقه این رشته باید امارات را شکست دهد.
یکی از حساس‌ترین نبردهای این هفته از لیگ در اراک برگزار می‌شود و استقلال مهمان آلومینیوم است.
هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران، هفته آتی شاهد جدال حساس سپاهان در خانه تراکتور خواهد بود. آخرین امید مدعیان برای رسیدن به تیم مورایس. البته استقلال هم در اراک باید به دیدار آلومینیوم رحمتی برود. پرسپولیس در خانه میزبان ملوان است
طبق گفته‌های متهم، مرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشته، اما با او بر سر تصاحب اسلحه درگیر شد و پس از وقوع درگیری میان وی و مرد ۵۳ ساله و جدال بر سر تصاحب اسلحه، سه تیر شلیک و به شکم آن مرد اصابت کرد که باعث کشته شدن وی شد.
مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس بزرگسالان، فردا (چهارشنبه – پنجم بهمن‌‍ماه) با انجام هفت مبارزه در سالن بوکس حاج احمد ناطق نوری برگزار می‌شود.
‌نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز به طور رسمی شروع می‌شود تا در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم دو تیم مدعی سپاهان و استقلال در اصفهان به مصاف یکدیگر بروند. اهمیت این بازی دست‌کمی از جدال برای رسیدن به عنوان قهرمانی ندارد
هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال فردا پیگیری خواهد شد و طلوع‌کیان با تیم اردکان به مصاف شهداب می‌رود و حساس‌ترین مسابقه هفته از نظر جایگاه تیم‌ها در جدول نیز در سالن مهران مشهد برگزار خواهد شد.
آلومینیوم با یک پیروزی مهم توانست به رتبه پنجم جدول رده بندی صعود کند و رحمتی وضعیتی متفاوت با ابتدای لیگ را تجربه می کند.
جدال دو تیم صدرنشین کنفرانس غرب لیگ NBA به سود تیم بسکتبال دنور ناگتس به پایان رسید.
کرواسی با آرژانتین و فرانسه با مراکش برای رسیدن به فینال جام بیست‌ودوم جدال خواهند کرد؛ دیدارهایی که در مخیله هواداران فوتبال نمی‌گنجید.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام بین قاره ای را با پیروزی برابر ژاپن به پایان رساند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم گفت: اگر دولت می‌دانست با چنین طرحی به شهر یا استانی ضربه وارد می‌شود، نباید آن را دردستور کار قرار می داد.
جدال حساس میان آرمان گهر و فجرسپاسی با هدف رسیدن به رتبه های بالای جدول، برنده ای نداشت.
شاگردان رحمتی امیدوار هستند روند خوب‌شان را در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل پیکان ادامه دهند.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه جدال مس و استقلال دیدنی خواهد بود گفت: استقلال باید برای رسیدن به بالای جدول این دیدار را با برد به پایان برساند.
پیراهن شماره ۴ را در اغلب تیم‌های دنیا، مدافعان میانی می‌پوشند و در پرسپولیس نیز در ۶ سال اخیر، سید جلال حسینی آن را پوشیده است اما...
پس از جدایی عزت پورقاز به نظر می‌رسد کار محمدرضا مهدی‌زاده نیز سه سال و نیم در سپاهان به پایان خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ