فرمانده کل ارتش برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ارتش در گستره کشور را مایه دلگرمی و خشنودی ملت ایران و دوستان جمهوری اسلامی ایران و عصبانیت دشمنان دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشرفت توان موشکی و پهپادی نیروی دریایی ایران در صدر خبری رسانه‌های عربی؛ رزمایش دریایی ایران حامل پیام‌هایی برای اسرائیل و آمریکاست.مجهز بودن ناوگان دریایی ایران به پهپاد و موشک‌های پیشرفته است./ایرانیک
رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس گفت:آجا با تکیه بر توان داخلی ضمن نمایش قدرت پهپادی خود به حوزه تولید زیرسامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرد،ازاین روایران تبدیل به یک ابرقدرت پهپادی شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تکنیک‌هایی که در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش استفاده شد بی‌نظیر است.
لحظات پرتاب و برخورد دقیق موشک الماس از پهپاد کمان-۱۲ نهاجا، برخورد دقیق پهپاد‌های انتحاری آرش به هدف و بمب‌های ۵۰۰ پوندی کرار را در ادامه مشاهده می‌کنید.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش عصر امروز پنج شنبه سوم شهریور پایان یافت.
دریادار موسوی تاکید کرد که در این رزمایش، از پهپادهای انهدامی آرش استفاده ویژه‌ای شده و این پهپادها اهداف دریایی و زمینی خود را به صورت گسترده و با موفقیت منهدم کردند.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران را مشاهده می کنید. / برنا
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است و امروز با انهدام هدفهای مختلف پیگیری شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در رزمایش پهپادی بالغ بر ۷نوع پهپاد با خصوصیت‌های رزمی، شناسایی، انهدامی، مراقبتی و دست پرتاپ با قابلیت دوام آوری در محیط جنگ الکترونیک استفاده کرد.
دومین روز رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱
پرواز پهپاد‌های رزمی، انهدامی و مراقبتی ارتش از نقاط مختلف کشور از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور، برای انجام ماموریت در منطقه عمومی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش و مناطق مرزی آغاز شد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور نیروهای چهارگانه ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد آغاز شده است. منبع: مهر
در نخستین روز از رزمایش مشترک پهپادی ارتش، عملیات اخلال هواپایه و اقدامات جنگ الکترونیک در حوزه پهپادی با موفقیت اجرا شد.
نخستین روز رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱
سخنگوی رزمایش پهپادی ارتش از انجام رزمایش مشترک پهپادی ارتش در مناطق جنوبی شمال غرب شرق کشور و مناطقی از پایگاه های پهپادی زیر زمینی خبر داد.
سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جزئیات جدیدی از این رزمایش را تشریح کرد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در گستره جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
پهپادهای جدیدی که توسط کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، صنایع وزارت دفاع و با همکاری شرکت‌های دانش بنیان تولید شده ،در این رزمایش مشترک پهپادی ارتش مورد آزمایش قرار می گیرد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش از فردا با حضور نیروهای چهارگانه ارتش خبر داد.
انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب
آخرین اطلاعات از کنکور سراسری و کارشناسی ارشد
کارآفرینی، یک سرمایه اجتماعی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ