وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با رئیس دولت امارات مراتب دعوت رئیس جمهور کشورمان از رئیس دولت امارات جهت سفر به ایران را به وی ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وبگاه دولت انگلیس از رایزنی امروز نخست‌وزیر این کشور و رئیس امارات درباره ایران خبر داد.
رئیس امنیت سایبری دولت امارات عربی متحده در این زمینه اظهار داشت، که پلت‌فرم دیجیتال «Crystal Ball» به کشورهای شریک این امکان را می‌دهد که اطلاعات سایبری را به راحتی و روانی به اشتراک بگذارند.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با رئیس دولت امارات مراتب دعوت رئیس جمهور کشورمان از رئیس دولت امارات جهت سفر به ایران را به وی ابلاغ کرد.
تبریز- رئیس جمهور گفت: امروز دولت در مقابل فساد اداری حساس بوده و اجازه نمی‌دهد کوچکترین فسادی در ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌ها رخنه کند.
رئیس دولت اصلاحات از منحرف شدن انقلاب سخن راند و با صراحت تاکید کرد که رویه کنونی، گام برداشتن در مسیر خودبراندازی است. مهم نیست که اشارات خاتمی تا چه اندازه حقیقت دارند یا منطبق با واقعیات است. نکته مهم این است که محور‌های جدی مطرح شده از سوی او در جدال میان منتقدان و طرفداران، مورد کنکاش و بررسی قرار بگیرد
رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با رئیس دولت امارات متحده عربی، موضوع پیوستن سوریه به اتحادیه عرب را با وی مورد بحث و بررسی قرار داد.
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی، محمد بن راشد آل مکتوم نائب رئیس دولت و رئیس هیئت وزیران حاکم دوبی و منصور بن زاید آل نهیان نائب رئیس دولت و نائب رئیس هیئت وزیران در پیام‌هایی جداگانه به آیت‌الله رئیسی، ضمن ابراز خالصانه‌ترین تهیات و شایسته‌ترین آرزو‌های خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، از خداوند متعال مسئلت کردند که این مناسبت فرخنده را با کمال صحت و سعادت آن‌جناب و خیر و میمنت و برکت ملت‌های امت عربی و اسلامی قرین فرماید.
این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بعد از دیدار آقای شمخانی با رئیس دولت امارات روابط سیاسی و دیدار بین روسای جمهور و وزرای خارجه را در آینده شاهد خواهیم بود. در همین راستا قرار است به زودی محمد بن زاید رئیس دولت امارات با رئیس جمهور ایران دیدار کند که این دیدار در ایران یا در امارات صورت می‌گیرد.
رئیس جمهور در تماس تلفنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تبریک سال نو خاطرنشان کرد: دولت در سال جدید با همه توان، بهبود اقتصاد و معیشت مردم و تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت سیزدهم در عمل نشان داده به دنبال تنش زدایی است و سفر شمخانی به امارات می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.
سید ابراهیم رییسی در نطق خود در میدان آزادی تهران به شعار «زن زندگی آزادی»‌ هم اشاره کرد و طبعا متفاوت. این گونه که داخلی ها را فریب خورده و خارجی ها را فریب دهنده توصیف کرد. نکته دیگر هم این که هر چند رسانه‌های رسمی در طول دهه فجر میان دولت کنونی و دولت های قبل جمهوری اسلامی تفکیک قایل نشده بودند و به ارایه کارنامه ۴۴ ساله نظام پرداختند اما رییس جمهوری ترجیح داد در نطق رسمی ۲۲ بهمن جدای اشارات کلی ۶ دستاورد دولت خود را نیز مشخصا برشمرد.
سپهر خلجی در توییتر نوشت: رییس جمهور در امتداد تدابیر حکیمانه و رأفت پدرانه رهبر عالیقدر انقلاب، در سخنرانی خود در میدان آزادی مطالب قابل توجهی را اعلام خواهند کرد.
سمنان- جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اعلام کرد تمامی ادارات، ارگان ها و سازمانهای دولتی استان سمنان روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.
رئیس‌ جمهوری در نشست مشترک هیات دولت با استانداران کشور گفت: وظیفه وزرا و استانداران است که بر نحوه تعامل با مردم در ادارات، نظارت کنند.
رئیس دولت امارات بعد از گذشت دو سال از پایان تحریم چهار کشور امارات، عربستان، مصر و بحرین علیه قطر امروز وارد دوحه پایتخت این کشور شد و درباره روابط دوجانبه با امیر قطر گفت وگو کرد.
رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: سازمان بهزیستی لیست افراد آماده به کار را به همه نهادها، سازمان‌ها و ادارات دولتی اعلام کنند.
رئیس جمهور ناامنی را خط قرمز دولت دانست و گفت: امنیت و آرامش زیربنای رشد و پیشرفت کشور و فعالیت‌های علمی، اقتصادی و کسب و کار‌های مردم است که دستگاه‌های مسئول باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
در جلسه هیات وزیران که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، اعضای دولت با لایحه پیشنهادی سازمان اداری استخدامی کشور مبنی بر اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری درباره «ساعات کار کارکنان دولت» موافقت کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با وزیر بهداشت دولت امارات متحده عربی گفت: ایران این آمادگی را دارد تا با وزارت بهداشت امارات همکاری داشته باشد و روابط خود را توسعه دهد.
دولت امارات درباره سفر محمد بن زاید آل نهیان رئیس این کشور به مسکو و دیدار با همتای روس خود بیانیه ای رسمی منتشر کرد.
کرمان- رئیسی پنجشنبه شب در جمع فعالان اقتصادی کرمان گفت: امروز تردیدی نیست که تولید مساله اصلی کشور است و باید با تمام توان در این عرصه حضور یابیم.
کرمان- رئیس جمهور با استقبال مسئولان استانی وارد فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی را به ریاست سازمان سینمایی منصوب کرد تا خزاعی در جایگاه پانزدهمین مدیری که در تاریخ جمهوری اسلامی بر این کرسی حساس تکیه زده، مامور به تغییرات در ساختار سینمای ایران شود؛ ماموریتی که در حکم انتصاب خزاعی به آن اشاره شده است.
رئیس جمهور یکی از پیام‌های قیام عاشورا را احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی دانست و با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم در اجرای این فریضه، گفت: هر جا به مردم میدان داده شد، موفقیت حاصل شده است. اساساً هنر امام خمینی(ره) و رهبری انقلاب اسلامی آوردن مردم به میدان بود بنابراین نباید از این ظرفیت بزرگ غفلت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ