تیم دوبل امیرحسین هدایی و هم تیمی مجارستانی‌اش به جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز کانتندر مجارستان صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارا بهرامی با انتشار عکس هایی از خودش از قله دماوند نوشت: سلام؛ پارسال ۲۸ مرداد؛ صعود به قله دماوند این بار از شمال شرقی؛ وقتی برگشتم خونه تصمیم گرفتم خاطره‌ی این صعود رو ۷ مهر در روز آتشنشانی در صفحه‌ام پست کنم..
در جدیدترین رنکینگ منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز در ماه جولای، نوشاد عالمیان ، امیرحسین هدایی و نوید شمس صعود کردند.
امیرحسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز ایران با غلبه بر نماینده‌ای از شیلی به جدول اصلی رقابت‌های کانتندر زاگرب صعود کرد.
امیرحسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز ایران با غلبه بر نماینده‌ای از شیلی به جدول اصلی رقابت‌های کانتندر زاگرب صعود کرد.
سرمربی سابق تراکتور و آلومینیوم هدایت تیم دسته اولی مس کرمان را برعهده گرفت.
پرونده فصل جاری رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در فصل جاری با قهرمانی زودهنگام شمس آذر با هدایت سعید دقیقی و صعود تیم استقلال خوزستان به عنوان تیم دوم بسته شد.
روز نخست مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان با حذف امین احمدیان و امیرحسین هدایی و صعود نوشاد عالمیان به دور دوم همراه بود.
روز نخست مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان با حذف امین احمدیان و امیرحسین هدایی و صعود نوشاد عالمیان به دور دوم همراه بود.
فصل جاری لیگ برتر امارات به پایان رسید و تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی با کسب 33 امتیاز و عنوان هشتمی به کار خود پایان داد.
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران این روزها به دور از هرگونه حاشیه در سوپرلیگ ترکیه می‌درخشد و باعث حیرت والیبال‌دوستان در این کشور شده است. پنجه‌های جادویی سعید معروف یکی از مهمترین دلایل صعود فنرباغچه به جام حذفی ترکیه بود و حالا او در حال هدایت تیمش به سمت یک هدف بزرگ دیگر، یعنی فینال لیگ است.
اکثر بازیکنان تنیس روی میز ایران در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی جهش قابل توجهی داشتند.
ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان به جمع هشت بازیکن برتر در مسابقات بین‌المللی فیدر در ترکیه راه یافت.
تیم شمس آذر قزین با هدایت سعید دقیقی روز گذشته و در هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور 3 گل به تیم مس شهر بابک زد.
سیتی با هدایت «پپ گواردیولا» با این باخت فرصت ویژه ای را برای نزدیک شدن به آرسنال صدرنشین از دست داد و با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. یونایتد هم با برد امروز ۳۸ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.
امیرحسین هدایی و امین احمدیان با پیروزی در شانس مجدد جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی را کسب کردند.
تیم دو نفره احمدیان و هدایی با پیروزی مقابل حریف اماراتی به مرحله یک هشتم پایانی انتخابی جام جهانی 2023 تنیس روی میز صعود کردند.
سومین روز مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی آسیا در هوایی بارانی ادامه یافت و چین دو دو بر صفر ژاپن یک را شکست داد.
برانکو که هدایت تیم ملی فوتبال عمان را برعهده دارد، در پیش بینی خود به صعود ایران از گروه دوم این مسابقات اشاره کرد.
روز شنبه ۳۰ مهر ماه بورس که در ابتدا روندی مثبت را پیش گرفته بود، نتوانست در مدار صعودی باقی بماند و بار دیگر افزایش عرضه‌ها در نیمه معاملات، بیش از نیمی از نمادها را به محدوده منفی هدایت کرد و شاخص کل بورس روند نزولی گرفت و در مقابل شاخص هم‌وزن روند صعودی داشت. با وجود این روند معاملات امروز بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
بررسی نتایج استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو نشان می‌دهد آن‌ها به نسبت سال گذشته در پایان این هفته نتایج و جایگاه بهتری کسب کرده‌اند.
اندونزی با هدایت محمد هاشم‌زاده مقابل لبنان به پیروزی رسید.
تیم جوانان با هدایت صمد مرفاوی نمایش خوبی در بازی های مقدماتی جام ملت ها داشت و با سه پیروزی در برابر تیم های قرقیزستان – برونئی و امارات به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کرد.
اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در هفته سوم لیگ امارات به پیروزی دست پیدا کرد تا شش امتیازی شود و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کند.
محمد خادم الشیخ کوهنورد حرفه‌ای و مربی امداد و نجات کوهستان گفت:دماوند با ارتفاع فعلی ۵۶۱۰ متر بلندترین قله ایران است که بهترین زمان صعود برای کوهنوردان به این کوه بین تیر و مرداد ماه خواهد بود چرا که وضعیت آب و هوایی دماوند در زمان گفته شده نسبتا پایدار است. البته موارد خاصی مانند سیل اخیر هم وجود دارد که هشدار‌های لازم صادر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ