روز نخست مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان با حذف امین احمدیان و امیرحسین هدایی و صعود نوشاد عالمیان به دور دوم همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و با اقتدار به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل تایلند صعودش را به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان قطعی کرد.
در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال تیم‌های آلمان، برزیل و لهستان مقتدرانه حریفان خود را شکست دادند.
تیم ملی والیبال ایران در ست‌های اول و دوم بازی مقابل آلمان در لیگ ملتهای والیبال به پیروزی رسید.
ناهید کیانی تکواندوکار تیم ملی ایران با پیروزی در فینال مسابقات قهرمانی جهان به مدال طلا رسید.
روز نخست مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان با حذف امین احمدیان و امیرحسین هدایی و صعود نوشاد عالمیان به دور دوم همراه بود.
لایپزیش با پیروزی 5-1 مقابل فرایبورگ، راهی فینال جام حذفی آلمان شد.
بوکسور وزن 57 کیلوگرم کشورمان در در اولین دیدار خود در میدان جهانی موفق شد نماینده بوتسوانا را مقتدرانه شکست دهد و به مرحله بعد راه پیدا کند.
پنج ملی‌پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به فینال سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه کسب پنج مدال طلا قرار بگیرد.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان چهار نفر به دیدار فینال صعود کردند.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان سه نفر به دیدار فینال صعود کردند.
بارسلونا با پیروزی دو بر صفر مقابل کادیز، فاصله خود با رئال مادرید را به 8 امتیاز افزایش داد تا نشان دهد مصمم به فتح لالیگاست.
بارسلونا با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل ویارئال، صدرنشینی مقتدرانه خود در لالیگا را تداوم بخشید.
ناپولی با پیروزی دو بر صفر مقابل میزبان خود سالرنیتانا صدرنشینی اش را مستحکم تر کرد.
گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل قطر در اولین بازی جام جهانی گفت امیدوار است این پیروزی نقطه شروع موفقیت اکوادور در این تورنمنت باشد.
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی مدعیان به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نخستین گام خود در جام بین قاره ای را محکم برداشت.
امیرحسین فیروزپور در دیدار پایانی مسابقات کشتی امیدهای جهان با نتیجه ۱۰ بر صفر جاکوب کاردناس از آمریکا را شکست داد و شبی طلایی را برای ایران رقم زد.
بایرن مونیخ در دور دوم جام حذفی آلمان در یک بازی خارج از خانه به مصاف آگزبورگ رفت و موفق شد حریفش را 5-2 شکست دهد.
تیم ملی فوتسال ایران با کسب یک پیروزی مقتدرانه مقابل چین تایپه راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا شد.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل هند به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی صعود کرد و حریف ملی‌پوشان کشورمان با قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با این برد، با دو پیروزی و ۵ امتیاز صدرنشین گروه B شد و در مرحله بعدی به مصاف یکی از تیم‌های دوم گروه‌ها خواهد رفت که امشب در قرعه کشی حریف ایران مشخص می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ