رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: در عملی مشخص شد پدافند هوایی روسیه یکی از بهترین ها در جهان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که وضعیت کنونی در اقتصاد روسیه بهتر از آن چیزی است که قبلا پیش بینی شده بود.
دستیار ویژه رئیس‌جمهوری روسیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درباره توافقات دو کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مالی گفتگو کرد.
در یکی از سکانس‌های سریال هوم‌لند، اعضای سازمان سیا می‌خواستند کسی را تهدید کنند تا او تغییر موضع دهد. کری متیسون، شخصیت اصلی سریال، که یکی از جاسوسان کارکشتۀ سیا هم بود، به همکارانش گفت: وقتی کسی را تهدید می‌کنیم، باید آماده باشیم تهدیدمان را عملی کنیم.
دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در حوزه علم و فناوری گفت: ما باید برای تامین استقلال کارهایی را انجام دهیم که دیگران قادر به انجام آن نباشد، باید کارهای ملی ما پیشرو کشورهای دیگر باشد.
پس از حمله روسیه و خساراتی که در مناطقی در اوکراین ایجاد کردند، از بوچا و ایرپین گرفته تا ماریوپل و خرسون، کشور‌های مرزی مانند لهستان و کشور‌های بالتیک دیگر نمی‌خواهند کوچک‌ترین ریسک را به جان بخرند که مورد حمله روسیه قرار گیرند. آن‌ها در روز‌های اول حمله به اوکراین، مدعی شده بودند که نیرو‌های روسیه به‌دنبال تصرف زمین‌های بیشتری از کشور‌های بالتیک هستند. جلوگیری از این حمله آن‌ها دست به یک اقدام مهم زدند و آن نیز بازدارندگی فعال بوده و از نظر عملی به معنای انقلاب است.
به نظر می‌رسد که افشاگری‌ها نشان می‌دهند یکی از این جلسات توجیهی حاوی شایعه‌ای است که می‌گوید ژنرال‌های ارشد روسیه در حال توطئه برای شکست عمدی جنگ در اوکراین بوده‌اند؛ در حالی که پوتین تحت درمان شیمی‌درمانی است.
ایگور لویتین دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه، یک‌شنبه ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با حضور در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.
دستیار ویژه رئیس‌جمهور روسیه فردا با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و گفتگو خواهد کرد.
دستیار ویژه رئیس‌جمهور روسیه فردا با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و گفتگو خواهد کرد.
سرپرست جمهوری خلق لوهانسک می‌گوید که رژیم کی‌یف تا فوریه پارسال، قوای نظامی خود را در مرزهای دونتسک و لوهانسک مستقر کرده و آماده حل و فصل مناقشه از طریق زور بود.
پوتین و علی اف درباره تجارت و همکاری‌های اقتصادی روسیه و جمهوری آذربایجان گفتگو کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رابرت گیتس با اشاره به جنگ کنونی میان مسکو و کی‌یف گفت: فکر می‌کنم که ولادیمیر پوتین باور دارد که زمان به نفع او عمل می‌کند و حمایت‌ها از جانب آمریکا، اروپا و ... روزی تضعیف خواهند شد؛ و او اکنون کاری را انجام می‌دهد که ارتش‌های روسی همیشه انجام داده‌اند. به عبارتی، او تعداد زیادی از سرباز‌ها را با آموزش و تجهیزات ضعیف به خطوط مقدم اعزام می‌کند و به خیالش جمعیت زیاد، علتی برای پیروزی خواهد بود.
پوتین در دیدار با فرماندار منطقه بلگورود گفت: کار جنگی عملی نشان می‌دهد که دفاع هوایی روسیه یکی از بهترین دفاع‌های هوایی در جهان است.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: در عملی مشخص شد پدافند هوایی روسیه یکی از بهترین ها در جهان است.
۹ ماه پس از حمله روسیه به اوکراین، اقتصاد روسیه بهتر از حد انتظار عمل می کند. از فروپاشی پیش‌بینی‌شده اجتناب شد و کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی پیش‌بینی‌شده تولید ناخالص داخلی برای سال به ۳ تا ۴ درصد کاهش یافت.
روسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان، توافقات صورت گرفته درباره تنش ها در قره باغ را مورد بررسی کردند.
رئیس‌جمهور روسیه تصریح کرد نهادهای مالی دنیا بایستی با واقعیت‌های جهان چندقطبی منطبق باشند و بر مبنای اصول دموکراسی عمل کنند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که نشست سه جانبه بین پوتین، علی اف و پاشینیان به انعقاد توافق صلح بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان کمک نماید.
رئیس جمهور روسیه خواستار هماهنگی و سرعت عمل بیشتر دستگاه های مرتبط با عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین شد.
قرار است به زودی پوتین، میزبان علی اف و پاشینیان در مسکو باشد و به گفته منابع در باکو و ایروان، این نشست ممکن است هفته آینده برگزار شود.
روسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان به بحث و رایزنی در موضوعات منطقه ای پرداختند.
کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد برآوردهای اولیه نشان می‌دهد قتل دختر فیلسوف مشهور روسیه، عمدی و ازقبل‌برنامه‌ریزی‌شده بوده است.
پیش از آن که ادعاهای «بودانوف» را به‌عنوان یک تفکر واهی یا تبلیغات نادیده بگیریم ارزش دارد که تاریخچه رهبرانی که بدل داشته‌اند را در نظر بگیریم و بدانیم که در عمل این اتفاق نه تنها در روسیه بلکه در نقاط دیگر نیز جهان رخ داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ