عصر ایران - عمانی ها برای سفر یک هفته ای به شهر مشهد در ایران، با پرواز عمان ایر، باید 199 ریال عمانی بپردازند که به پول ایران می شود حدود 25 میلیون تومان.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکسی از تابلوی یک کبابی در توییتر منتشر شده که نحوه نوشتن و تبلیغ او، توجه برانگیز شده.
بهنام بانی خواننده ایرانی با استایل جالب که از خود منتشر کرد، پخش موزیک ویدیو جدیدش را تبلیغ کرد.
انتشار اولین تصاویر از تبلیغ تلویزیونی‌ای که لیونل مسی با لباس سرآشپز در آن بازی می‌کند به شدت مورد توجه قرار گرفته است.
در روزهای اخیر یک بیلبورد تبلیغاتی عجیب با مضمون «بهشت زیر پای مادران است نه کارمندان!» در آرامستان دارالسلام گلابچی کاشان نصب شد.
تصویری خبرساز از مراسم معارفه جواد نکونام منتشر شده است.
چند تبلیغ شامپو گلمو را در سال 1349 ببینید.
تصویری از تبلیغات مربوط به یک دوره زناشویی بین کاربران فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.
قانون جدید، ترویج برخی اعمال مانند جراحی زیبایی و پرهیز از درمان توسط اینفلوئنسرها را ممنوع می‌کند. همچنین، تبلیغ دستگاه‌ها و ابزارهای به ظاهر پزشکی که فاقد تاییده و استاندارد لازم هستند، غیرقانونی خواهد بود.
اولین محصولات Realme که شاهرخ خان تبلیغ خواهد کرد Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ هستند که حدود چند هفته پیش در چین معرفی شدند و قرار است در ماه ژوئن در بازارهای بین المللی - از جمله هند - عرضه شوند.
برخی تصاویر جعل عمیق شده تاکنون چندین بار خبرساز و فراگیر شده‌اند، مانند ویدیویی که نشان می‌داد ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین به کشورش می‌گوید تسلیم روسیه شوند یا کلیپی از ایلان ماسک که برای تبلیغ سرمایه‌گذاری و البته برای کلاهبرداری بود.
بنر جنجالی تبلیغ حجاب علاوه بر واکنش گسترده کاربران فضای مجازی با واکنش جالب طراحش «علی میری» نیز روبرو شده است. او نوشته بدون اجازه از این تصویر استفاده شده است
تصویری از بنر تبلیغ حجاب بین کاربران فضای مجازی با واکنش فراگیر روبرو شده است.
نمایندگان در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب کردند که نمایندگان نامزدها حق تبلیغ به نفع یا ضرر هیچ‌یک از نامزدها یا دخالت در انجام وظایف اعضای شعب اخذ رأی را ندارند.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
در طولِ حکومتِ رامسس دوم (در حدود ۱۲۷۹ قبل‌ازمیلاد تا ۱۲۱۳ بعدازمیلاد)، فرقه مجسمه‌پرستی که به پرسشِ مجسمه پادشاه اختصاص داشت، در دارالمدینه رواج یافت. میتلند می‌نویسد پرستش فرعون و ساختِ مجسمه‌هایی که او را بازنمایی می‌کردند، توسطِ خاندان‌های سلطنتی تبلیغ می‌شد.
پایگاه خبری «چند ثانیه» تصویری از یک بنر با موضوع فروش قبر در بهشت زهرا منتشر کرد. آن‌طورکه از تصویر زیر مشخص است موضوع تبلیغ بنر پیش‌فروش قبور است.
نور نیوز نوشت: یک گروه سازمان یافته ترویج و تشویق افراد به رقص، کشف حجاب و ناهنجاری در معابر عمومی‌ و تبلیغ علیه نظام در رشت با تلاش مامورین فراجا شناسایی شدند.
حسین رجبی دادستان قزوین درباره عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه‌ها گفت: برای این فرد پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت شد و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با تصاویر شهدا چهار دهه اخیر و شعار «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» رونمایی شد. این دیوارنگاره با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بزرگترین دیوارنگاره ایران محسوب می‌شود. تصاویر شهیدان صیاد شیرازی، چمران، آوینی، احمدی روشن، طهرانی‌مقدم، کاظمی آشتیانی، عجمیان و... از شهدای اتفاقات اخیر با پرچم‌داری شهید سلیمانی بر روی اولین طرح بزرگترین سازه تبلیغی ایران نقش بسته است./ منبع: خبرگزاری دانشجو
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان به تازگی تصویری از یک خودروی مدرن و اسپورت در یک خیابان برف گرفته را در حساب توییترش منتشر کرده است. در نگاه اول شاید تصور کنید که او یک مدیر علاقه‌مند به خودرو‌های اسپورت است، اما او در واقع قصد داشت یکی از تولیدات داخلی افغانستان را تبلیغ کند.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده مرتبط با «پول و نظام پرداخت» در طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به تصویب رساندند.
ماجرا از این قرار است که تصویری مبنی بر به حراج گذاشته شدن یک محصول آرایشی برای گرامی‌داشت «سایه» توسط یکی از فروشگاه‌های آنلاین ایرانی منتشر شده و دست به دست می‌شود. این تبلیغ به مخاطبان می‌گوید که با کد تخفیف نام کوچک ابتهاج، هوشنگ (hooshang) می‌توانند تا ۷۰ درصد تخفیف دریافت کنند!
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات اصلاح قانون اختیارات بانک مرکزی پس از ۵۰ سال در مجلس گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا ۲ ماه دیگر بتوانیم این قانون را در کشور تصویب کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ