تثبیت تعداد شهرهای نارنجی و افزایش شهر‌های آبی به حدود ۲۰۰ شهرستان!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام فدراسیون بین‌المللی شمشیربازی، تیم ایران به واسطه نایب قهرمانی آسیا موفق به تثبیت جایگاه جهانی‌اش شده است.
طبق اعلام فدراسیون بین‌المللی شمشیربازی، تیم ایران به واسطه نایب قهرمانی آسیا موفق به تثبیت جایگاه جهانی‌اش شده است.
در پایان یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک شیلاتی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، تثبیت نشان تجاری «خاویار سیاه خزری» مورد توافق قرار گرفت.
فروردین ۱۴۰۲ درحالی سپری شد که شرکت خدمات ارتباطی رایتل در مقایسه با سایر اپراتورهای‌ ارتباطی، رشد دو برابری ترافیک و درآمد را ثبت کرد.
درحالی که مدیرکل دفتربازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی افزایش قیمت را رد و آن را مشمول برخورد تعزیراتی کرده بود قیمت مرغ ۷۳ هزار تومان و هر شانه تخم‌مرغ ۱۰۰ هزار تومان شد.
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های سنگ آهن بافق و شهیدچمران لارستان با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.
موسسه رتبه سنجی کپیتال اینتلیجنس (Capital intelligence) رتبه‌ اعتباری بانک سامان را ارزیابی و رتبه اعتباری B بانک سامان را تثبیت کرد.
تیم تنیس کمتر از ۱۴ سال ایران با کسب عنوان دهمی جایگاه خود در مرحله مقدماتی جهان را حفظ کرد.
ایران با تولید ۶۲ میلیون تن سیمان در سال ۲۰۲۲ توانست همچنان در رتبه هشتم تولید جهانی این محصول بایستد.
با افزایش تعداد ایستگاه‌های خط ۶ به ۱۷ ایستگاه، امکان تبادل سفر مسافران این خط با سایر خطوط در ۵ ایستگاه شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر (خط یک)، ایستگاه میدان امام حسین (ع) (خط ۲)، ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) (خط ۳)، ایستگاه میدان شهدا (خط ۴) و ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس (خط ۷) فراهم خواهد شد.
قیمت کالاهای اساسی در بازار در هفته پایانی سال ۱۴۰۱ تا حدودی تثبیت شده است.
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.
قیمت لبنیات و روغن در ۳ ماه اخیر تثبیت نسبی داشته است.
وزیر جهاد کشاورزی از رشد ۱.۱ درصدی رشد بخش بخش کشاورزی درنیمه نخست امسال درمقایسه بارشدمنفی ۲.۴ درصدی نیمه نخست سال گذشته خبر داد.
اکبر خزایی در دومین رقابت بدنسازی NPC که مورخ 27 ژانویه 2023 در عراق برگزار شد بعنوان قاضی حضور داشت و ایشان بهمراه ۴ داور از کشورهای آمریکا ، هلند و روسیه به قضاوت این رقابت پرداختند .
به نظر می‌رسد تعداد دفعاتی که پوشیدن لباس بدون شستن آن مناسب است بیش‌تر بر اساس فرهنگ عامه یا تربیت فرد است تا توصیه‌های حرفه ای.
زبرویید حاصل تلاقی گورخر و اسب است و برای دریافت بهترین ژن‌ها از هر دو گونه پرورش داده می‌شود. به عقیده محققان، گورخر‌ها نسبت به اسب‌ها کمتر مستعد ابتلا به بیماری هستند. از آن سو اسب‌های اهلی آسان‌تر تربیت می‌شوند. آن‌ها همچنین نمونه جالبی از هیبرید‌های پرورش یافته‌ای هستند که تعداد کروموزوم شان کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال، اسب‌ها ۶۴ کروموزوم و گورخر‌ها بین ۳۲ تا ۴۶ کروموزوم دارند.
بر اساس نخستین رده بندی سازمان جهانی پاراوالیبال در سال جدید میلادی، تیم ملی والیبال نشسته ایران همچنان بالاتر از دیگر کشورها درصدر جدول قرار دارد.
معاون ثبت اسناد و املاک کشور گفت : تثبیت اراضی کشاورزی به دلیل تعدد مالکین در این عرصه‌ها کار را زمان بر کرده است.
یحیی ابراهیمی: نظام جمهوری اسلامی ایران برای تربیت نیروی انسانی متخصص پزشک، هزینه و یک سری شرایط را فراهم کرده منتها برخی چنان با این قشر برخورد می‌کنند که نتوانسته‌ایم آنها را جذب کنیم.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد.
کاظم غریب‌آبادی؛ معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در ادامه بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در تهران، از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید و با تمامی ۲۰ نفر بازداشتی زیر ۱۸ سال (عمدتاً ۱۷ و تا ۱۸ سال) استان تهران از نزدیک گفتگو کرد و در جریان وضعیت آنان قرار گرفت.
ایرنا : امام جمعه مشهد گفت: در حوادث اخیر ابتدا کار خود را با اعتراضات دانشجویی، دانش آموزی و دخترکشی شروع کردند و ۱۲ دختر را کشتند و به پای نظام انداختند. در مرحله دوم تعدادی از اراذل و اوباش را تربیت کردند تا افرادی را بکشند و هتک حرمت نمایند هدف آنها این بود که آشوب و اعتراضات سراسری در کشور درست کنند اما در هدف خود شکست خوردند.
جمهوری اسلامی نوشت: آنان که امروز، از اشد مجازات می‌گویند، آیا تا به حال، به چیزی به اسم تربیت اجتماعی فکر کرده‌اند؟ در این تامل کرده‌اند که رفتارشان در گذر زمان چه تعداد را با دفع حداکثری خود از قطار انقلاب پیاده کرده اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ