مهدی قایدی و محمد محبی، بوشهری های استقلال با وجود قرار نگرفتن در لیست نهایی تیم ملی و از دست دادن جام جهانی با انگیزه به کار خود در تمرینات استقلال ادامه می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی قایدی می گوید که از چند تیم اماراتی از جمله اتحاد کلباء و باشگاه های قطری و عربستانی پیشنهاد دارد.
عکس هایی از ماشین های وارداتی بازیکن های تیم ملی که به ایران رسیده و در فضای مجازی پخش شده است.
بعد از فوت بازیکن جوان تیم شهدای بابلسر در جریان رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور این بار یک بازیکن جوان در بوشهر دارفانی را وداع گفت.
سانتا کلارا با 22 امتیاز از 34 بازی! به مقام هیجدهمی در این فصل از بازی های لیگ برتر پرتغال دست یافت و به دسته پایین تر سقوط کرد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با تشریح برنامه های این فدراسیون برای فصل بهار گفت: هدف از انجام همه این برنامه ها و رویدادها افزایش فعالیت بدنی و کاهش کم تحرکی بین مردم است.
مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان بوشهر مدتی پیش از آغاز پایش این لاک‌پشت‌های پوزه عقابی با مشارکت کارشناسان این سازمان خبر داد و گفت: سال 1400 حدود 350 لاک‌پشت منقار عقابی علامت‌گذاری شد که پیش‌بینی می‌شود امسال همین تعداد پایش شود.
هر چند که مهدی قایدی نتوانست در رفسنجان گلزنی کند ولی باز هم امضایش را پای یکی از گل های تیمش نوشت.
ستاره بوشهری استقلال امید اول تاثیرگذاری در دربی برای آبی های تهران است.
در فاصله کوتاه باقی مانده تا دربی معادلات مبهمی برای خط دفاعی پرسپولیس شکل گرفته و در نهایت باید دید یحیی چه تصمیمی خواهد گرفت.
در فرودگاه بوشهر به خانم های بدون حجاب گفته شد که شال تان را بکشید روی سرتان تا بلیط بدهیم.
زوج بوشهری خط حمله استقلال امروز فوق العاده ظاهر شد و زمینه ساز برد پر گل این تیم بود.
فدراسیون فوتبال قضاوت مهم ترین دیدار هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را به داور بوشهری واگذار کرده است.
دو مهاجم بوشهری استقلال در دقایق ابتدایی دو فرصت عالی گلزنی را از دست دادند.
فوتبال بوشهر در سال های اخیر معرف ستاره های بزرگ در فوتبال به خصوص در فاز تهاجمی بوده است. از مهدی طارمی گرفته تا مهدی قایدی و محمد محبی.
یازدهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر استان برگزار شد.
تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بوشهر هم چنان ادامه دارند. شاگردان علی نادری با انجام تمرینات سخت در ساحل بوشهر برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوند.
تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اینرزوها به طور جدی در زمین ساحلی بوشهر ادامه دارد.
تیم شاهین بوشهر در لیگ 2 هم شرایط خوبی ندارد و با این وضعیت ممکن است مثل خیلی از تیم های قدیمی به انحلال نزدیک شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر: دشمن در حال هویت سوزی و هویت سازی است که این مساله در ناآرامی های اخیر به ویژه در بین جوانان و نوجوانان مشهود بوده است.
سرمربی استقلال به دو بازیکن بوشهری خود مرخصی داده و غیبت آنها در تمرینات هماهنگ شده است.
صبح امروز پنجشنبه 24 شهریورماه، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور در سفر به قم با مراجع عظام تقلید آیات نوری همدانی و سبحانی و آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه و حجت الاسلام و المسلمین عباسی رییس جامعه المصطفی العالمیه دیدار و گفتگو کرد.
صبح امروز پنجشنبه 24 شهریورماه، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور در سفر به قم با مراجع عظام تقلید آیات نوری همدانی و سبحانی و آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه و حجت الاسلام و المسلمین عباسی رییس جامعه المصطفی العالمیه دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل فرودگاه های استان فارس از فرود اضطراری پرواز تهران-بوشهر در فرودگاه شیراز به دلیل نق فنی هواپیما خبر داد.
بوشهر- برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر فرصت خوبی است تا استان‌هایی مثل بوشهر که کمترین فاصله را با این کشور دارند، بتوانند سهمی در این رویداد مهم ایفا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ