بازیکن نفت مسجدسلیمان معتقد است که با حمایت هواداران، آنها می توانند در هفته نخست لیگ برتر از سد مس کرمان عبور کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری اصلی کارآزمایی بالینی اولین واکسن mRNA ایرانی کرونا از اتمام فاز اول مطالعه بالینی این واکسن کرونا خبر داد.
با افشای بخشی از نتایج تحقیقات نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات جسورانه سرباز مصری، روشن شد که صهیونیست‌ها به اشتباهات فاحش خود طی این عملیات اذعان کرده‌اند.
محمد میری هافبک هوادار قرعه مقابله با پرسپولیس را یک بدشانسی خوب می‌نامد!
نتایج مطالعات نشان می‌دهد افزایش سن بیولوژیکی در پی استرس معکوس شد و در روز‌های پس از این رویداد‌ها به حالت اولیه بازگشت. یافته‌ها حاکی از آن است که استرس شدید مرگ و میر را حداقل تا حدی با افزایش سن بیولوژیکی افزایش می‌دهد.
میر احمدی گفت: برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول بررسی کامل هستند. به محض اینکه اطلاعات‌شان کامل‌تر و نتایج روشنی به‌دست آمد، اطلاع‌رسانی می‌شود.
پیمان میری که فصل گذشته توانسته بود دروازه پرسپولیس را باز کند، در پی تکرار این موضوع است.
محمد میری یکی از نقش‌هلی اصلی شکست پرسپولیس مقابل هوادار را ایفا کرد.
مجری طرح توسعه زنبورداری کشور گفت: بر اساس نتایج سرشماری زنبورستان‌ها در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۳۶ هزار تن عسل و ۳۷۵۷ تن سایر محصولات زنبور عسل تولید شده است.
به تازگی نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تنفس هوای آلوده شهر‌های شلوغ می‌تواند تأثیر مضری بر روی جنین داشته باشد.
در حالی که اشکش مهره‌های کلیدی‌اش را برای جدال با مس کرمان روی نیمکت نشانده بود، اما حضور تعویضی آن‌ها داشت کار دست حسین‌خانی و شاگردانش می‌داد.
مهاجم سرعتی نفت مسجد سلیمان پایه گذار برد این تیم بود.
کسب نتایج ضعیف توسط اورتون در فصل جاری لیگ برتر کاسه صبر هواداران را لبریز کرده و باعث اعتراض‌های گسترده آنها به مالک و مدیریت باشگاه شده است.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که بخاطر کسب این نتایج، فشار روانی زیادی روی بازیکنان این تیم است.
نتایج دو مطالعه تازه صورت گرفته می‌تواند توصیه‌های مربوط به فعالیت بدنی به عنوان داروی پیشگیرانه را تغییر دهد. نتیجه مطالعه تازه صورت گرفته توسط دکتر «متیو احمدی» نشان می‌دهد که دست کم ۲۰ دقیقه در هفته فعالیت بدنی شدید «واقعی» باعث کاهش سطوح مرگ و میر می‌شود
نتایج یک مطالعه تازه که در مجله Annals of Internal Medicine منتشر شده است، به نیاز به استراتژی‌های بهداشت عمومی برای حفظ سطح سالم ویتامین D در جمعیت اشاره می‌کند. نتایج نشان داده است که وضعیت کم ویتامین D یا آفتاب با افزایش مرگ و میر مرتبط است.
پیمان میری معتقد است رضا مهاجری می‌تواند نفتی‌ها را از این بحران خارج کند.
میری، هافبک هوادار می‌گوید این هفته با یک تیم بزرگ بازی دارند اما برای پیروزی مقابل استقلال امیدوار هستند.
مهاجم نفت مسجدسلیمان از انگیزه‌های خود برای تکرار گلزنی در استادیوم شهید وطنی مقابل نساجی خبر داد.
متأسفانه برخی افراد با اظهار نظر‌های نسنجیده موجب شبهه افکنی در تفسیر قانون مذکور نسبت به معیار پذیرش مبنی بر «نمره» یا «تراز» گردیدند و همین امر موجب تضارب نظرات کارشناسی در برداشت و تفسیر قانون مذکور و ایجاد ابهام برای مجری برگزاری آزمون در اعلام نتایج گردید که نتیجه آن تاخیر در اعلام نتایج آزمون فوق العاده بود.
در نامه‌ای که به امضای سیدشمس‌الدین حسینی، نصرالله پژمانفر و موسی غضنفرآبادی به رئیس مجلس رسیده است، خطاب به قالیباف آمده؛ «قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب‌و‌کار یکی از مترقی‌ترین و مهم‌ترین دستاورد‌های دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است که با سختی‌های فراوان و در مسیری طولانی به تصویب رسید.
هافبک شوتزن تیم تهرانی می‌گوید هوادار پتانسیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.
روشی برای کاهش تاثیرات کافئین بر بدن
علائم هشداردهنده دست‌ها را نادیده نگیرید
نتایج اخیر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و مصاف تدارکاتی با الجزایر، مدیران فدراسیون، وزارت ورزش و مجلس را نگران نتایج تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا کرده است. سیاسیون دوست ندارند این دو مصاف حساس را به کشور‌های متخاصم در حوزه سیاست واگذار کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ