دولت آمریکا ۵ پرونده مرتبط با سرقت اطلاعات فناوری به سود چین، روسیه و ایران اعلام کرده که در یکی از آنها یک مهندس سابق اپل به سرقت اطلاعات تجاری متهم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میگل سوریو ادعا کرد که ژرژ مندس و دکو نقش اصلی را در برکناری متئو آلمانی از مدیریت ورزشی بارسا داشتند تا خودشان بر باشگاه کاتالان مسلط شوند.
روزنامه آبولای پرتغال مدعی است آینده مهدی طارمی و انتقال او به تاتنهام به ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های مشهور فوتبال، وابسته است.
بحث پیوستن آندرس اینیستا به اینتر میامی که مسی در آن بازی می کند، در حد شایعه بود و هنوز مذاکره ای بین دو طرف صورت نگرفته است.
اتفاقی شگفت‌آور برای اولین بار: ایجنت سابق رونالدو ایجنت طارمی شد.
ریکاردو آلوز در فصل جاری پیراهن شماره ده تراکتور را برتن می‌کند.
میلتون مندس، سرمربی سابق ماریتیمو، به عنوان دستیار رضا عنایتی در تیم امید انتخاب شد.
متهم گفت: نیازی به گوشی قاپی ندارم. دفعات قبل هم اگر اقدام به این کار کردم فقط به خاطر تفریح و سرگرمی بود. من مهندسی معماری خوانده‌ام و ساکن بالاشهر تهرانم. درآمدم می‌تواند به حدی خوب باشد که نیازی به این سرقت‌ها نداشته باشم
باشگاه گل‌گهر سیرجان قرارداد جدیدی با هافبک سابق خود امضاء کرد.
النصر وارد مذاکره با سرمربی سابق رئال مادرید شد تا او را برای هدایت این تیم در فصل آینده به عربستان بیاورد.
ژرژ مندس، مدیر برنامه سابق کریستیانو رونالدو، می‌گوید احساسش به این بازیکن پس از قطع همکاری با او تغییری نکرده است.
دیدار آرش رضاوند با وحید قلیچ یکی از سوژه های عکاس باشگاه استقلال از حضور پیشکسوت سرخ ها در تمرین این تیم بود.
زن جوان می‌گوید بعد از ازدواج متوجه شد شوهرش سارق است و حالا طلاق می‌خواهد.
دو مرد اجیرکننده در جریان تحقیقات گفته‌های قبلی خود را تکرار کردند. قاتل دکتر نیز در آخرین اظهاراتش گفت‌: مرد مهندسی که با مقتول اختلاف مالی و کاری داشت و از سوی او اخراج شده بود، از من خواست او را بکشم و پول خوبی در برابرش بگیرم.
نوید عاشوری از آن دست بازیکنانی به شمار می‌رود که شاید کمتر از چیزی که مستحق آن است، در موردش صحبت می‌شود.
دراکن که در زبان‌های گوناگون به اژد‌ها ترجمه شده است، در حقیقت کایت معنی می‌دهد. اریک برت مهندس مشهور ساب با تیمی متشکل از ۵۰۰ متخصص صنایع هوایی پروژه ساخت ساب ۳۵ دراکن را پیش بردند. جنگنده رهگیری مافوق صوت که برخی از اولین‌ها را ممکن کرد.
صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ از صحبت های خود با خورخه مندس، ایجنت سابق کریستیانو رونالدو خبر داد.
شامگاه شنبه یکم بهمن ماه، مأموران گشت پلیس در حوالی پارک چیتگر به یک خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که راننده آن پلاک ماشین را مخدوش کرده و رفتار‌های عجیبی داشت.
آخرین آمار کرونا در ایران دستگیری مهندس برق با اسلحه/ بازداشت عامل تعرض به دانش‌آموز ۸ ساله کوهدشتی/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ اشک‌های زن ۷۰ ساله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ جیغ وحشت در سکوت صبحگاهی/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
آیین تشییع پیکر سردار سرافراز، جانباز عالیقدر و مجاهد عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و سازندگی سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی فردا (یکشنبه ۲۰ آذر) از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره الشهدای این شهرک برگزار می‌شود.
مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد، بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت
مدیر سابق بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی به خاطر تغییر فضای جامعه بوده است و صحبت از صعود در جام جهانی «دروغ» است.
رئیس سابق هیات فوتبال استان خوزستان گفت: مهندسی انتخابات میرشاد ماجدی برای ریاست فدراسیون فوتبال نتیجه نداد.
«تولسی گابارد» نماینده سابق کنگره و نامزد ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت که جو بایدن از درگیری در اوکراین برای مهندسی «تغییر رژیم در روسیه» و تغذیه مجتمع نظامی-صنعتی استفاده می‌کند.
رئیس سابق هیات فوتبال استان خوزستان میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال را متهم به مهندسی انتخابات این فدراسیون کرد و گفت: ماجدی یادش رفته است که خودمان برایش رای جمع کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ