جواد نکونام برای نخستین بار بعد از انتخاب شدن به عنوان سرمربی استقلال در نشست معارفه خود حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام تنها استقلالی بود که در پایان دیدار با ملوان، با اصحاب رسانه به صحبت پرداخت.
سرمربی استقلال در گفتگویی درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه و جذب بازیکنان خارجی به صحبت پرداخته است.
جواد نکونام طی صحبت با رضا میرزایی به او وعده داد که نیم فصل نامش به لیست استقلال اضافه خواهد شد.
همکاری دوباره این دو دوست قدیمی فعلاً ممکن نشده، ولی مدافع پیشین استقلال وعده داد که درباره غیبتش در کادر فنی به‌زودی صحبت می‌کند
مربی اسپانیایی استقلال گفت: خیلی سال پیش با نام این باشگاه آشنا شدم، زمانیکه نکونام در اوساسونا بود در مورد این تیم صحبت می‌کرد.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آبی ها امروز درباره تأمین منابع لازم جهت جذب بازیکن خارجی به صحبت پرداخته اند.
علیرضا خانی می‌گوید در مورد صحبت او پیرامون جایگاه استقلال، سو تفاهم ایجاد شده است.
هافبک استقلال پس از صحبت با جواد نکونام در تمرین این تیم حاضر شد.
جواد نکونام در مصاحبه تند بعدازظهر روز گذشته، درباره یک موضوع به خصوص صحبت کرد؛ اینکه قراردادش در دفتر باشگاه مفقود شده است.
سرمربی استقلال اعلام کرد که برای جذب حسین زاده، با رئیس شارلوا صحبت کرده است.
سرمربی جدید استقلال در صحبت های خود در مراسم معارفه اش از اتکا به هواداران صحبت کرد.
ستاره ملی‌پوش آبی‌ها از میل قطعی خود برای ماندن در استقلال خبر داد.
سرمربی فولاد پس از شکست برابر سپاهان، درباره فعالیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد و گفت به دلیل مشکلات باشگاه موفق به جذب مهاجم نشده‌اند.
سرمربی فولاد پس از شکست برابر سپاهان، درباره فعالیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد و گفت به دلیل مشکلات باشگاه موفق به جذب مهاجم نشده‌اند.
طبعا من بیشتر با کسانی که انگلیسی صحبت می کنند ارتباط برقرار می کنم که تعدادشان زیاد نیست. با این وجود، با ایما و اشاره سعی می کنم با دیگران ارتباط برقرار کنم
طبعا من بیشتر با کسانی که انگلیسی صحبت می کنند ارتباط برقرار می کنم که تعدادشان زیاد نیست. با این وجود، با ایما و اشاره سعی می کنم با دیگران ارتباط برقرار کنم
کاپیتان باتجربه فولاد درباره شرایط این تیم و نیمکت‌نشینی در لیگ بیست و دوم صحبت کرد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید به زودی درباره اتفاقاتی که منجر به جدایی او از تیم ملی در دبی شد، با مردم صحبت می‌کند.
سرمربی فولاد در خصوص شرایط تیم ملی به این جمله بسنده کرد و گفت: "درباره تیم ملی هیچ صحبتی ندارم و درست هم نیست در این زمینه صحبت کنم. امیدوارم تیم ملی ایران موفق باشد."
جواد نکونام می‌گوید هیچ پیشنهادی برای سرمربیگری در تیم ملی به دستش نرسیده و کسی نباید به جای او در این زمینه مصاحبه، تایید یا تکذیب کند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردان جوانش بتوانند در بازی با فولاد با خودباوری توانایی‌های خود را به بهترین شکل نشان بدهند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت حضور دستیار ایرانی در کادر فنی تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.
گرشاسبی تاکید کرد که نکونام در صحبتی که با او داشته است دستیاری در تیم ملی را نپذیرفته و تنها سرمربیگری تیم ملی پیشنهادی است که روی آن فکر می‌کند.
در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت‌ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی. صحبتش را داشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ