تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تناسب ناموزون میزان منابع و مصارف سپرده‌های بانک‌های خصوصی استان گفت: باید جلوی جولان سیستم بانکی گرفته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
ظاهرا راننده پژو که مردی جوان بود از سر لجبازی و اینکه ثابت کند برنده مسابقه سرعت شده، پس از یک کورس خیابانی جلوی خودروی تویوتا که سرنشینان آن ۲ دختر بودند پیچیده و همین موجب تصادف میان آن‌ها شده بود.
عادل غلامی پدر نوزاد خرمشهری گفت: ساعت ۵ جلوی در خانه ایستاده بودم که زن ناشناس وارد خانه‌مان شد و ادعا کرد پسرم مهدی فرزند او است و می‌گفت که من فرزندش را ربوده‌ام و در حالی که قصد داشت پسرم را با خودش ببرد، همسرم و بستگان‌مان که در خانه بودند به کمکم آمدند و مانع ربودن فرزندم شدند که زن جوان فرزندم را رها کرد.
روزنامه جوان نوشت: در مجلسی که نماینده اش چنان مسئله را حیثیتی جلوه می‌دهد و از تریبون آن فریاد می‌زند که «بین دفن خود و ماندن وزیر یکی را انتخاب می‌کند» رأی باطله و ممتنع چه صیغه‌ای است؟
نامزد دختر جوان به دلیل اینکه او توسط ۳ شیطان‌صفت جلوی چشمانش مورد تجاوز قرار گرفته بود وی را ترک کرد و دختر جوان به ناچار از آبادان نقل مکان کرد.
تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ مرد جوان در نقاط مختلف تهران جلوی خودرو و موتورسیکلت‌های عبوری که پلاک آن‌ها مخدوش بوده را گرفته و سپس با معرفی کردن خود به عنوان مامور سازمان‌های اطلاعاتی اقدام به سرقت وسیله نقلیه کرده‌اند.
ابوالفضل جلالی در تمرین دیروز استقلال با ژست جالبی جلوی دوربین عکاس باشگاه حاضر شده است. کمی مغموم با علامت خداحافظی.
ظاهراً همسر پزشک تلاش می‌کند جلوی خودکشی شوهرش را بگیرد و برای اینکه او را از خودکشی منصرف کند خانم دکتر اقدام به خودزنی با چاقو روی دستانش هم می‌کند که در این زمینه موفق نمی‌شود و در نهایت پزشک جوان خود را از ارتفاع تقریباً ۲۴ متری خودرا به پایین پرتاب می‌کند و بلافاصله خانم دکتر که شاهد ماجرا بود برای نجات و احیای همسرش تلاش می‌کند که این تلاش نتیجه نمی‌دهد.
با شکایت مریم، پیمان و دوستش به مراجع انتظامی احضار شده و در تحقیقات ابتدایی منکر اتهام خود شدند. این در حالی است که زن جوان تصاویری از دوربین‌های مداربسته در اختیار بازپرس پرونده گذاشته و رسیدگی به پرونده در دستور کار بازپرس جنایی قرار گرفته است.
در خلال همین نشست‌هاست که روابط سیاسی و اقتصادی توسعه می‌یابد، آشنایی با فرهنگ ایرانی اتفاق می‌افتد، می‌توان فرهنگ توریسم را گسترش داد، صدای مظلومیت و اقتدار ملت ایران را به گوش دیگرانی خارج از ایران رساند و. روایت‌های حاضران در کنگره نشان می‌دهد این کنگره در رسیدن به چنین اهدافی موفق بوده است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و آلودگی هوا تا روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه خبرداد.
متهم جوان گفت: با تهدید اسلحه همسر سابقم، مادر و خواهرش و پسرم را داخل اتاق حبس کردم. می‌خواستم همسر و پسرم را به قتل برسانم و بعد خودکشی کنم، اما زمانی که پلیس وارد شد و آن‌ها را نجات داد، تصمیم گرفتم با کشتن خودم جلوی چشم همسر سابقم از او انتقام بگیرم که موفق نشدم و پس از حدود یک ساعت بازداشت شدم.
فرمانده انتظامی ازنا بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد مجروح شده که خانمی حدود ۳۰ ساله است توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید به جلوی بیمارستان انتقال یافته که پس از رها نمودن وی از محل متواری شده است.
مت رایان، دروازه‌بان استرالیا، در دیدار امشب مقابل آرژانتین با اشتباهی بزرگ عامل دریافت گل دوم توسط استرالیا بود که توسط جولین آلوارز به ثمر رسید.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و انباشت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان تا روز جمعه چهارم آذر خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: با بررسی مدارک و شواهد و مستندات در محل حادثه مشخص شده متوفی ازیک دستگاه خودرو سواری در جلوی پارکینگ ساختمان پیاده شده و پس از دقایقی حادثه برای وی رخ داده است.
دختر جوان گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با صفحه مردی به نام پویا آشنا شدم. او مطالبی درباره راه‌های پولدار شدن منتشر کرده بود. پس از صحبت و آشنایی با پویا او خودش را نخبه و یکی از اقتصاددانان کشور معرفی کرد و راهی برای پولدار شدن جلوی پایم گذاشت.
بازیکن جوان هوادار می‌گوید بازی جلوی استقلال و به رخ کشیدن تکنیکش کار راحتی بوده است.
پسر جوان جلوی چشمان پدرش با قمه کشته شد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ویراژ خونبار!/ مادر ثروتمندمان دستفروشی می کند/ پسر جوان جلوی چشمان پدرش با قمه کشته شد/ شکایت خانم دکتر از برادرشوهر به اتهام کودک ربایی/ همسایه بی رحم همه را به رگبار بست!/ تسویه‌حساب خونین در سفره‌خانه سنتی/ جنایت بعد از جشن تولد!/ قصاص برای قاتل نگهبان کارخانه
مهاجم پیکان نسبت به اتفاقاتی که بعد از بازی تیمش مقابل نساجی و استقلال رخ داده ابراز ناراحتی کرد.
صبح دوشنبه (بیست و چهارم مرداد) گذشته، مرد مسلحی که اسلحه کلت را در دست می‌فشرد وارد یک منزل مسکونی در خیابان طبرسی شمالی ۵۸ شد و زن ۳۵ ساله‌ای را مقابل سه فرزند ۵، ۱۳ و ۱۵ ساله اش به قتل رساند و از صحنه جنایت گریخت.
عضو شورای شهر تهران گفت: موش های آلوده در فاضلاب های تهران جولان می دهند و وارد خانه‌های مردم می‌شوند.
مرد میانسال در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: چند باری به خانه این زن و پدرش رفتم تا کار‌های شخصی پدرش را انجام دهم. در این مدت چشمم به طلا‌های او افتاد و از آنجایی که او و پدرش تنها زندگی می‌کردند وسوسه شدم که از خانه سرقت کنم. روز حادثه با انگیزه سرقت وارد خانه شدم و در فرصتی مناسب زمانی که زن جوان روی مبل نشسته بود به سمتش رفتم و از پشت با روسری او را خفه کردم و بعد وسایل داخل خانه را سرقت نمودم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ