فضاپیمای اروپایی بپی‌کلمبو از فاصله باورنکردنی و بسیار نزدیک ۲۳۶ کیلومتری از سطح سیاره عطارد عبور کرد و تصاویر خیره‌کننده‌ای از آن به زمین فرستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلسکوپ فضایی جیمز وب تصاویری خیره‌کننده از آخرین مراحل زندگی ستاره‌ای در دوردست‌ها را با جزئیاتی بدیع و بی‌سابقه به ثبت رسانده است. این تصاویر ساختاری دوناتی شکل را از گاز درخشان با عنوان سحابی حلقه به نمایش می‌گذارد که در فاصله دوهزار و ششصد سال نوری از زمین قرار دارد.
کارلوس آلکاراس با برتری برابر دنیل مدودف راهی فینال ویمبلدون شد.
جدیدترین عضو خانواده nova هوآوی، گوشی nova ۱۱i وارد بازار کشور شد. جدیدترین سری نوا ترکیبی از فناوری و طراحی را در خانواده نوا هوآوی به نمایش می‌گذارد. ترکیبی عالی از زیبایی و قدرت در ...
«اسکات بولتون» (Scott Bolton)، پژوهشگر ارشد پروژه جونو، در بیانیه پیش از پرواز گفت: آیو، آتشفشانی‌ترین جرم آسمانی است که در منظومه شمسی می‌شناسیم. با مشاهده آن به مرور زمان در گذر‌های متعدد، می‌توانیم ببینیم که چگونه آتشفشان‌ها تغییر می‌یابند، چقدر فوران می‌کنند، چقدر روشن و داغ هستند، آیا به یک گروه مرتبط هستند یا فعالیت آن‌ها انفرادی است و آیا شکل جریان گدازه آن‌ها تغییر می‌کند یا خیر.
برای اولین مرتبه در لیگ بیست و دوم، نیما میرزازاد فرصت حضور در چارچوب دروازه سپاهان را پیدا کرد و نمایشی خیره‌کننده داشت.
ستاره ریزنقش آبی‌ها با عملکردی خیره‌کننده توانست به دوران اوج خود در تیم استقلال ادامه بدهد.
محققان کشور موفق به تولید چوب پلاستیک هایی از جنس پلیمر و نانو شدند که در نماهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
تیمچه نامی شناخته شده در بازار تهران است. زیبایی تیمچه‌ها (حیاطی که دورتادور آن مغازه است) به حدی است که امکان ندارد گردشگری به ایران بیاید و سری به بازار تهران و تیمچه‌هایش نزند تا هم از میان کالا‌های متنوع آن سوغات راه تهیه و هم ساعتی در فضای اصیل و سنتی آن نفسی تازه کند.
لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید، یکی از بهترین بازیکنان این تیم در بازی برابر لیورپول بود.
کهکشان NGC ۶۸۷۲ در فاصله ۲۱۲ میلیون سال نوری از زمین قرار دارد و گفته می‌شود که کشیدگی شکل آن به‌خاطر تعاملات گرانشی با کهکشان قرصی‌شکل IC ۴۹۷۰ است.
«تلسکوپ فضایی هابل» (HST) تصویری خیره‌کننده را از ناحیه کوچکی از سحابی «Westerhout ۵» به ثبت رسانده که به عنوان «سحابی روح» (Soul Nebula) نیز شناخته می‌شود و به رنگ قرمز درخشان است.
ربات انسان‌نمای اطلس مجموعه جدیدی از مهارت‌های خود را به نمایش گذاشت.
این ادعا که اقتصاد روسیه مقاومت قابل‌توجهی را در برابر تحریم‌ها نشان داده است به شاخص‌های گمراه‌کننده اقتصاد کلان بستگی دارد. به‌طور خاص، منتقدان تحریم‌ها به تقویت روبل، انقباض معتدل در تولید ناخالص داخلی (GDP) روسیه و پایین بودن بیکاری اشاره می‌کنند. اما این ارقام در واقع منعکس‌کننده وضعیت میدانی و واقعی نیستند.
بعد از چند نمایش درخشان و بردهای پیاپی تورشاد مقابل هالک بانک شکست خورد.
حمایت از زنان نیز همانند حقوق بشر و تروریسم برای غرب استانداردی دوگانه دارد و غرب با محوریت آمریکا با دستاویز قرار دادن این مسائل، همواره در صدد مداخله در امور داخلی کشورها برآمده‌است.
پس از نمایش خیره‌کننده ژاپنی‌ها در مصاف با آلمان یک اشتباه و غفلت در دیدار برابر کاستاریکا برای شکست کافی بود.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر "تیم ملی ولز" در چهارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.
رئیس مجلس با صدور پیامی پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز در چهارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.
سنگ اُپال یک سیلیس آبدار است که میزان آب آن تا ۲۰ درصد هم می‌رسد. این سنگ ممکن است بی‌رنگ باشد، اما در رنگ‌های سفید، آبی شیری، خاکستری، سرخ، زرد، سبز، قهوه‌ای و سیاه یافت می‌شود.
محمد امیری، حقوقدان درباره شکل‌گیری باند‌های تبهکار خانوادگی می‌گوید: «درخانواده‌هایی که یک یا چند نفر از اعضای خانواده پیشینه جرم و مجرمیت داشته باشند، سایر اعضای خانواده خود را هم به ارتکاب اعمال مجرمانه تشویق می‌کنند.»
نانوپوشش‌های تولید شده در یک شرکت دانش بنیان می‌تواند به حفظ زیبایی نمای ساختمان کمک کند.
شرکت تسلا روز جمعه یک نمونه اولیه از ربات انسان‌نمای اوپتیموس را به نمایش گذاشت و پیش‌بینی کرد بتواند میلیون‌ها دستگاه از آن را تولید کند.
در یک دیدار حساس و تماشایی در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال پورتو در شب درخشش خیره‌کننده طارمی موفق به گلباران براگا شد.
جنبش حماس در پنجاه و سومین سالگرد جنایت به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها تأکید کرد: مسجد الاقصی قطب نمای وحدت ساز امت باقی می ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ