سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به اتفاق یکدیگر در کنار آلبانی در پی حمله به زیرساخت‌های اطلاعاتی این کشور ایستاده‌ایم. آلبانی و دیگر متحدان، دولت ایران را مسئول این حمله سایبری می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل ناتو ادعایی قابل تامل در خصوص مداخله نکردن در امور داخلی روسیه مطرح کرد.
فرمانده نظامی ارشد سابق ناتو مدعی شد، رئیس گروه واگنر حداکثر ۹۰ روز دیگر زنده می‌ماند و هدف انتقام‌خواهی رئیس‌جمهور روسیه قرار خواهد گرفت.
ناچو، کاپیتان رئال مادرید، معتقد است که درخشش او در فینال لیگ ملت‌های اروپا باعث قهرمانی تیم ملی اسپانیا شده است.
صدراعظم آلمان امروز در سخنانی حین بازدید از پایگاه هوایی «جاگل» در شمال این کشور ادعا کرد: ناتو آماده دفاع از قلمرو خود است.
طبق ادعای مارکا، نماینده‌های اینتر دو ماه پیش در پایتخت اسپانیا بودند تا برای انتقال ناچو با باشگاه رئال مادرید مذاکره کنند.
ناتو ادعا کرده که مسکو ممکن است به عنوان بخشی از جنگ با اوکراین، کابل‌های زیردریایی انتقال داده‌های اطلاعاتی را خراب کند.
نخست وزیر مجارستان به ادعای دبیرکل ناتو درباره حمایت جهانی از پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، واکنش نشان داد.
رونالد آرائوخو، ستاره بارسا، که دیشب در جریان دیدار رئال مادرید و لیورپول توییتی انتقادی علیه ناجو منتشر کرده بود مدعی شد حساب توییتری او هک شده بود.
دبیر کل ناتو در اظهاراتی ادعایی روسیه را عامل تشدید بحران کنونی در اوکراین دانست.
یک رسانه انگلیسی در روایتی که همه بخش‌های آن از سوی برزیل مورد تأیید قرار نگرفت مدعی شده برزیل تحت فشار آمریکا پهلوگیری دو ناو ایران در بندر ریو را به تأخیر انداخته است.
علی‌رغم ادعای سران ناتو، گویا اظهارات مقامات اوکراین را باید جدی‌تر گرفت و پس از تانک‌ها، در آینده نزدیک احتمالا باید منتظر جنگنده‌های ناتو در کی‌یف هم باشیم.
دبیرکل ناتو در مصاحبه هایی با تکرار ادعای بی اساس محور غرب درباره درخواست کمک روسیه از ایران در عملیات ویژه نظامی مسکو ادعا کرد: تانک‌ها تغییر بزرگی را در جنگ اوکراین ایجاد خواهند کرد.
دبیرکل ناتو امروز (پنجشنبه) ضمن ادعای اینکه "احتمالا روسیه حملات جدیدی علیه اوکراین انجام خواهد داد"، گفت که افزایش حمایت‌های نظامی از کی‌یف "مهم" است.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز در سخنانی ادعا کرد: پوتین هیچ نشانه ای از آمادگی برای صلح در اوکراین نشان نمی دهد!
وبگاه صهیونیستی واللا در گزارشی با ادعای ورود دو ناو جنگی ایرانی به آب های منطقه ای استرالیا، عنوان کرد: ایران بازوهای دریایی قدرتمند و دور بردی دارد که این مساله باید اسرائیل را نگران سازد.
وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی با صدور بیانیه‌ای در روز اول نشست بخارست ادعا کردند: به حمایت از اوکراین ادامه داده و آن را تقویت خواهیم کرد!
وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی با صدور بیانیه‌ای در روز اول نشست بخارست ادعا کردند: به حمایت از اوکراین ادامه داده و آن را تقویت خواهیم کرد!
دبیر کل ناتو ضمن ادعای اینکه اوکراین در آینده به عضویت این سازمان درخواهد آمد، تأکید کرد اولویت اول فعلا حفظ ارسال کمک‌های نظامی و مالی به کی‌یف است.
دبیرکل ناتو ادعا کرد که کشورهای غربی خود را متعهد به تداوم حمایت از اوکراین می دانند.
به ادعای اسکای نیوز، یک منبع امنیتی به این شبکه گفته «این نگرانی وجود دارد که ایران به دنبال مهندسی معکوس تسلیحاتی غربی دریافتی از روسیه باشد».
دبیرکل ناتو مدعی شده است: «شاهدیم که ایران در حال ارائه پهپاد است و تحویل موشک‌های بالستیک به روسیه را بررسی می‌کند.»
دبیرکل ناتو درباره ادعای استفاده اوکراین از «بمب کثیف» با وزرای دفاع آمریکا و انگلیس گفتگو کرد.
دبیرکل ناتو درباره ادعای استفاده اوکراین از «بمب کثیف» با وزرای دفاع آمریکا و انگلیس گفتگو کرد.
پیش از عربستان، آمریکا، انگلیس و ناتو نیز در اقدامی هماهنگ این حمله ادعاییی را محکوم کرده بودند. انگلیس در بیانیه‌ای مدعی شده بود که مرکز امنیت ملی سایبری این کشور با اطمینان قریب به یقین هکر‌های مرتبط با جمهوری اسلامی را مسئول حمله سایبری گسترده به نهاد‌های دولتی آلبانی در ماه ژوئیه امسال می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ