اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
من موسیقی جمعی را قبول ندارم. ببینید، اینجا اگر کنسرت راه بیفتد، تبدیل به بازار کنسرت خواهد شد. خب یک چیزی که فرهنگ و اساس یک شهر را به هم می‌زند، چرا راه بیندازیم؟ من حتی در شهرسازی اینجا نقد دارم. الان ببینید که حرم مطهر انگار گوشه شهر است، خب جهت توسعه شهر باید اصلاح شود.
باستان‌شناسان از مردم درخواست کرده‌اند به حل معمای «نسگلیف»، سنگ حکاکی‌شده‌ای که تابستان گذشته در حفاری نسکلیف هیلفورت یافت شد کمک کنند.
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت:حتماً نیروهای سیاسی‌تر، با سابقه تر و توانمند تر در جبهه اصلاحات حضور دارند اما شاید ملاحظاتی برای انتخاب خانم منصوری بعنوان رییس جبهه وجود داشته است.
سرمربی جدید ذوب‌آهن برای هم‌تای خود در استقلال آرزوی موفقیت کرد.
قالیباف گفت: وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم.
آنچه هواداران استقلال می خواستند محقق شد- نکونام هم اینجاست که می تواند تبدیل به یک سرمربی بزرگ شود.
یک گروه هکری مسئولیت حمله فیشینگ به وب سایت ردیت و سرقت ۸۰ گیگابایت اطلاعات کارمندان و آگهی دهندگان شرکت را قبول کرده و در ازای عدم انتشار آن خواهان۴.۵ میلیون دلار باج شده است.
سران باشگاه نیوکسل از کاریوس خواستند تا قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.
خاویر زانتی، اسطوره و نایب رئیس اینترمیلان، قهرمانی در سری آ را حق ناپولی دانست.
سران گروه- ۷ از طالبان خواستند تا گام‌هایی را برای مشارکت در گفت‌وگوهای ملی معتبر، فراگیر و تحت رهبری افغان‌ها به منظور تضمین فراگیری سیاسی بردارند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که دوستان مشترکش با علیرضا دبیر از او خواسته‌اند به انتخابات ورود کند اما وی رئیس فعلی را بهترین گزینه برای چهار سال بعدی ریاست فدراسیون می‌داند.
خسرو حیدری، مربی استقلال امیدوار است روند خوبی که این تیم داشته در دربی هم ادامه پیدا کند و آبی ها یک گام دیگر به تکرار قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.
مهدی تارتار می‌گوید برنامه گرفتن از مربیان ایرانی اقدام خوبی بوده است.
از ۷مربی ایرانی برای سرمربیگری تیم ملی برنامه خواستند؛ یحیی حذف شد!
آیت‌الله احمد جنتی گفت: دشمنان هر چه خواستند برای نظام مشکل ایجاد کنند، خداوند اجازه نداد و باید شکرگزار درگاه باری تعالی باشیم.
فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در خصوص اغتشاشات اخیر و رویکرد کشورهای غربی در خصوص این اتفاقات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جانشین ستاد نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد که فتنه ۸۸ محصول اختلاف دو جریان سیاسی داخل کشور نبود، بلکه این فتنه محصول رویارویی ضد انقلاب و انقلاب بود؛ محصول رویارویی دشمنان قسم خورده این نظام با مردم متدین و نظام و انقلاب ما بود.
رسانه‌های معاند از مردم خواستند پول خود را از شبکه بانکی خارج کنند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در آبان ماه سپرده‌های بانکی افزایش یافته است!
یهودیان افراطی از صهیونیستها خواستند که به مناسبت آنچه «عید العرش» یهودی نامیده می‌شود، بزرگترین یورش را به مسجدالاقصی انجام دهند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تساوی برابر استقلال گفت: در دو صحنه مشکوک داور به درستی عمل کرد چرا که بازیکنان استقلال می خواستند زرنگی کنند و پنالتی بگیرند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تأکید بر اینکه روابط حماس و جهاد اسلامی در وضعیت عالی قرار دارد، گفت: برخی کشورهای غربی می خواستند از سفر هیئت حماس به مسکو جلوگیری کنند.
منابع آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود، به رویترز گفتند که رزم‌ناو‌های چنسلورزویل و آنتی‌تام در حال عبور از تنگه تایوان هستند.
بهادری جهرمی افزود: آن بمب نقدینگی چهار هزار هزار میلیارد تومان به اندازه دو هزار هزار میلیارد تومان برای آن پروژه سرمایه گذاری پیش بینی شده است و مودیان مالیاتی از دو میلیون به چهار میلیون رسیده اند.
عباس عبدی نوشت: درک درستی از مالیات وجود ندارد. گمان می‌کنند هرطور خواستند می‌توانند از مردم پول بگیرند. برای درک مساله باید به فلسفه و مفهوم مالیات پرداخت تا متوجه شویم فاصله ما با این مفهوم چقدر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ