محمد عبدالسلام مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن سه‌شنبه شب با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران رئال مادرید به زودی دیداری با مدیران اینتر خواهند داشت تا درباره جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی، مذاکره کنند.
مذاکره‌کننده ارشد دولت نجات ملی یمن با وزیر امور خارجه کشورمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط دیدار و گفتگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأتی و در مقصد دوم سفرش به حوزه خلیج فارس در مسقط پایتخت عمان حضور دارد.
هیأت های مذاکره‌کننده سعودی و عمانی با «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در صنعا دیدار و گفتگو کردند.
هیأت های مذاکره‌کننده سعودی و عمانی با «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در صنعا دیدار و گفتگو کردند.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن و معاون وزیر امور خارجه روسیه در عمان دیدار و رایزنی کردند.
آصفری تاکید کرد: ما از خواسته‌های به حق ملت ایران در مذاکرات کوتاه نخواهیم آمد و بهتر است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گول سازمان منافقین و تحلیل‌های غلط آن‌ها را نخورند. غربی‌ها نباید گول جریاناتی مثل مسیح علی‌نژاد و رضا پهلوی را بخورند. غربی‌ها نباید با بیشتر کردن تحریم‌ها دیوار بی اعتمادی ملت ایران را بلندتر کنند. ما برای انجام مذاکره آماده هستیم، اما اگر هم مذاکرات ادامه نیابد جمهوری اسلامی ایران معطل نخواهد ماند.
رئیس پارلمان لبنان امروز چهارشنبه با معاون سیاسی وزیر امورخارجه و رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات مربوط به احیای برجام در بیروت پایتخت لبنان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن، در مسقط پایتخت عمان دیدار و گفتگو کرد.
مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات رفع تحریم‌ها و معاون سیاسی وزیر امور خارجه روز سه شنبه به وقت محلی در نیویورک با معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار با سخنگوی انصارالله و رئیس هیات مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت خود را از خواست و اراده مردم یمن اعلام داشته است.
هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در سفر به مسکو با معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار و رایزنی کرد.
مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز شنبه در حاشیه دیدار تیم کارشناسی مذاکره کننده کشورمان با مسئول هماهنگ کننده برجام، درباره موضوعات مربوط به پادمان تاکید کرد: در حال گفت‌وگو هستیم.
عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان در سومین روز از مذاکرات وین با معاون رییس اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده برجام دیدار کرد.
مذاکرات ایران و ۱+۴ در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزیران خارجه از روز پنجشنبه در وین پس از یک دوره طولانی وقفه در گفتگو‌های مستقیم از سر گرفته شد.
دیدار دوجانبه‌ای میان «علی باقری» مذاکره‌کننده کشورمان و رئیس هیئت مذاکره‌کننده فدراسیون روسیه برگزار شد.
دیدار دوجانبه‌ای میان علی باقری مذاکره‌کننده کشورمان و رئیس هیأت مذاکره‌کننده فدراسیون روسیه برگزار شد.
هیأت‌های مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین دیدار کردند.
قائم مقام وزارت خارجه اتریش با «علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
جلسه دوجانبه رئیس هیئت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد.
مذاکره‌کننده ارشد ایران در گفت‌وگوهای رفع تحریم‌ها، برای رایزنی درباره حل مسائل باقی‌مانده برجام، با نماینده روسیه و اتحادیه اروپا در وین دیدار و گفت‌وگو کرد.
هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران امروز به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جهت ادامه مذاکرات رفع تحریم وارد وین پایتخت اتریش شده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ