جدال برای منشاء اصلی کرونا همچنان وجود دارد، اما انتشار گزارش جدید روسیه درباره آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، ابعاد جدیدی از وضعیت جنگ و رقابت قدرت‌های بزرگ را فاش می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدال میلیمتری ایران و آمریکا سر قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان
روزگذشته رئیس دیوان عدالت اداری به رغم مخالفت‌های دولت بار دیگر تأکید کرد که «انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است» حال باید دید با اصرار دیوان عدالت اداری و انکار دولت، لطیفی همچنان سکان استخدام در کشور را در دست خواهد داشت یا خیر؟
کوه لی زمین عمومی که حروف نماد هالیوود روی آن قرار دارند و به سختی می‌توان به آن رسید به طرز بدنامی به مکانی برای دفن قربانیان قتل تبدیل شده است. در سال ۲۰۱۲ میلادی سر "هروی مدلین" کارمند سابق خطوط هوایی که در آن منطقه زندگی می‌کرد در نزدیکی تابلو جدا شده از سایر اجزای بدن اش کشف شد.
در جدال دوستانه تیم ملی و تیم‌ امید، یکی از تقابل‌های جالب توجه بین امیرعلی صادقی و حسین کنعانی شکل گرفت.
بعد از یک روز استراحت از امروز تمرینات پرسپولیس از سر گرفته خواهد شد و یحیی گل محمدی تیمش را آماده جدال با مس کرمان خواهد کرد.
تیک تاک که شبکه اجتماعی محبوبی در سراسر جهان است، اکنون از سوی دولت ها یک تهدید امنیتی به شمار می رود این در حالی است که ریشه این اتهامات در تنش های آمریکا با چین است.
جدال دوستانه ایران و عراق به دلیل عدم توافق بر سر محل برگزاری مسابقه، لغو شد.
درحالی‌که همچنان بر سر نام و همچنین تیم دوم ایرانی شرکت‌کننده در تورنمنت کشتی فرنگی که قرار بود در قالب باشگاه‌های جهان برگزار شود جدال بود، خبر انصراف سپاهان از میزبانی بیرون آمد.
بعد از شکست مقابل هوادار، اکنون پرسپولیسی‌ها با پشت سر گذاشتن استراحتی یک روزه آماده دیدار آتی خود خواهند شد که باید برابر سپاهان به انجام برسانند.
کارنامه شهرداری زاکانی در برف‌روبی، که به گفته یک عضو شورای شهر انقلابی «مایه شرمساری» شده، امروز در معرض قضاوت مردم تهران قرار دارد.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان قبل از جدال حساس با پیکان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
مهاجم گلزن مس کرمان با پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده جدال حساس این هفته تیمش مقابل استقلال خواهد شد.
رشد ماهانه پایه پولی در ۱۵ ماه ابتدایی دولت رئیسی ۲.۳۳ درصد برآورد شده است. این در حالیست که میانگین رشد ماهانه این متغیر در دوازده ماه منتهی به اینکه رئیسی دولت را تحویل بگیرد ۲.۹ درصد بوده است. در آن سمت نیز رشد ماهانه پایه پولی در پانزده ماه ابتدایی دولت روحانی ۱.۱۳ درصد بوده؛ در حالی که در یک سال قبل از روحانی میانگین رشد ماهانه این متغیر ۱.۵ درصد بوده است.
در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر، تیم های فولاد و ذوب‌آهن برای کسب رتبه پنجم به مصاف هم رفته اند.
چند مفسر مطرح دنیای فوتبال بر سر انتخاب بهترین بازیکن تاریخ با هم جدال توییتری داشتند.
هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان بعد از یک وقفه ۱۸ روزه یکشنبه ۱۳ آذر از سر گرفته خواهد شد.
میلاد سرلک بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت اکنون آماده رقابت برای حضور در ترکیب این تیم در جدال خانگی مقابل مس کرمان است.
خطیبی گفت: روند کاهشی قیمت نفت آغاز شده،قیمت نفت تا ۱۲۰ دلار رسید و پس از تصمیم اوپک نه تنها افزایش نداشت و با کاهش چند دلاری به ۹۳ دلار رسید.در صورت ادامه دار شدن این شرایطی به۸۰دلار برسد.
بحث و جدال بر سر جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از بایرن مونیخ و نحوه انجام این کار از سوی او همچنان ادامه دارد.
امید عالیشاه با پشت سر گذاشتن مصدومیت از امروز در تمرینات گروهی حاضر خواهد شد.
استقلال و گل‌گهر در یکی از دیدارهای مهم هفته هفتم، در سیرجان به مصاف هم رفته اند.
استقلال و گل‌گهر در یکی از دیدارهای مهم هفته هفتم، در سیرجان به مصاف هم رفته اند.
هافبک دفاعی هوادار روز موفقی را در جدال با شاگردان مهدی رحمتی پشت سر گذاشت تا رضایت کادرفنی را نیز به همراه داشته باشد.
جدال برای منشاء اصلی کرونا همچنان وجود دارد، اما انتشار گزارش جدید روسیه درباره آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، ابعاد جدیدی از وضعیت جنگ و رقابت قدرت‌های بزرگ را فاش می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ