کاپیتان پرافتخار پرسپولیس بعد از جدایی، اولین جدال رودررو با تیم سابقش را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از چند نتیجه نامطلوب، یورگن کلینزمن در یک موقعیت متزلزل پای به فیفادی سپتامبر می‌گذارد.
تصاویری از ملاقات چهره به چهره حجت الاسلام رئیسی با تولیدکنندگان برای حل مشکلات بخش تولید را مشاهده می‌کنید.
نشست خبری پاکو خمس، صبح امروز برگزار خواهد شد.
کیلیان امباپه و ناصر الخلیفی امروز در کمپ ورزشی پی اس جی دیدار کردند و همه چیز نشان می دهد او قراردادش را تمدید خواهد کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند پنج‌شنبه ۱۹مرداد با مسئولان سازمان وظیفه عمومی ملاقات کنند.
بهزاد غلامپور و وحید طالب‌لو در تمرین روز گذشته استقلال برخوردی صمیمانه با یکدیگر داشتند.
ستاره خط دفاعی تراکتور در دیدار تدارکاتی تیمش با اولین مربی و کاپیتانش رودررو و خاطراتش را مرور کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین مرحله از ملاقات‌های رسمی خود در اسلام آباد، پنجشنبه شب با ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ملاقات کرد.
ملاقات پلنگ جویبار با حریف مکار روس در باکو
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
پس از ملاقات دنیل لوی با مدیر اجرایی پاری سن ژرمن، این باشگاه فرانسوی آماده رقابت با بایرن مونیخ برای جذب هری کین، مهاجم تاتنهام، است.
رئیس جمهور فرانسه پس از ۶ روز اعتراضات گسترده و خشونت‌آمیز در این کشور علیه کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس، قرار است با حدود ۲۲۰ شهردار ملاقات کند.
دروازه‌بان تیم ملی امروز میزبان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، بود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)، با تعدادی از بانوان که درخواست ملاقات حضوری با معاون رئیس‌جمهور داشتند، دیدار و گفتگو کرد.
ملاقات اخیر لاپورتا و تباس در مورد حل مشکل جذب بازیکن بارسلونا نتایج مثبتی داشته است؛ موندو دپورتیوو این توافق را کلید جذب لیونل مسی می داند.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید از ملاقات احتمالی خود با کارلو آنچلوتی برای جذب یک بازیکن برزیلی خبر داد.
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
به نظر می‌رسد نتانیاهو از قراردادن کابینه‌اش در حاشیه لذت می‌برد. با این حال، همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل این هفته گزارش داد، نتانیاهو از سفر گالانت به ایالات متحده برای دیدار با مقامات دفاعی این کشور جلوگیری می‌کند. براساس این گزارش، نتانیاهو همه وزرای خود را از ملاقات در واشنگتن یا امارات متحده عربی تا زمانی که از خودش برای بازدید از آنجا دعوت نشده باشد، منع کرده است. این هفته بار دیگر در مورد دعوت کاخ سفید از نتانیاهو از جیک سالیوان سوال شد، اما سالیوان جواب مشخصی نداد.
ریکاردو ساپینتو در روز تعطیلی تمرینات استقلال تصمیم گرفت در کنار یکی از پیشکسوتان شاخص این تیم پدل بازی کند.
ریکاردو ساپینتو در روز تعطیلی تمرینات استقلال تصمیم گرفت در کنار یکی از پیشکسوتان شاخص این تیم پدل بازی کند.
فوت‌مرکاتو ادعا کرد که شب گذشته نماینده رئال مادرید در هتلی در لندن با پدر جود بلینگام دیدار کرده است.
ولید الرکراکی قویا معتقد است که این تیم به فینال جام جهانی راه خواهد یافت.
بردیا سعادت جذاب ترین و احتمالا بهترین لژیونر والیبال ایران در این فصل بوده است.
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ