نیروهای پشتیبانی سریع در سودان امروز اعلام کردند که یک فروند جنگنده متعلق به ارتش این کشور را سرنگون کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات نظامی روسیه اعلام کردند یک جنگنده سوخو-۳۰ ارتش این کشور ساعاتی پیش در منطقه کالینینگراد سقوط کرده است.
یک فروند جنگنده «سوخو ۲۴» و یک فروند هواپیمای ترابری «سی ۱۳۰» بازآماد شده با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دوران به ناوگان عملیاتی این نیرو ملحق شد.
یک فروند جنگنده «سوخو ۲۴» و یک فروند هواپیمای ترابری «سی ۱۳۰» بازآماد شده با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دوران به ناوگان عملیاتی این نیرو ملحق شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تعدادی جنگنده کوثر در آینده نزدیک به نیروی هوایی ارتش ملحق می‌شوند.
منابع سودانی از تشدید درگیری در سودان و سرنگونی یک جنگنده ارتش این کشور به دست نیروهای پشتیبانی سریع خبر دادند.
سامانه دفاع موشکی اس ۳۵۰ روسیه برای نخستین بار توانست به طور کاملا خودکار و بدون دخالت انسانی، ضمن رصد و رهگیری یک جنگنده متخاصم که متعلق به ارتش اوکراین بوده، آن را ساقط کند.
سامانه دفاع موشکی اس ۳۵۰ روسیه برای نخستین بار توانست به طور کاملا خودکار و بدون دخالت انسانی، ضمن رصد و رهگیری یک جنگنده متخاصم که متعلق به ارتش اوکراین بوده، آن را ساقط کند.
منابع اوکراینی در خبری فوری مدعی شدند پدافند هوایی ارتش اوکراین یک فروند جنگنده سوخوی - ۳۵ روسیه را در جریان رهگیری بر فراز دریای سیاه سرنگون کرده است.
F-۱۶ یک جنگنده نسل چهارمی و دومین جنگنده پیشرفته‌ای است که توسط غرب به کار گرفته می‌شود. این جنگنده که با نام‌های Fighting Falcon به معنای شاهین جنگجو یا Viper به معنای افعی نیز شناخته می‌شود، یک هواپیمای جنگی چند منظوره است که یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین جنگنده‌ها در تاریخ هوانوردی نظامی بوده و تاکنون نزدیک به ۴،۵۰۰ فروند از آن تولید شده است. برد جنگنده تک سرنشینه F-۱۶ بیش از ۴،۱۰۰ کیلومتر و ارتفاع پروازی آن ۵۸،۰۰۰ پا اعلام شده است.
نیروی هوایی ارتش هند اعلام کرد در پی سقوط یک جنگنده این کشور دست‌کم ۳ نفر کشته شده‌اند.
ارتش آمریکا از سقوط یک فروند جنگنده اف۱۶ متعلق به این کشور در کره جنوبی خبر داد.
عقرب دو دُم چینی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و از سال ۲۰۲۱ به شکل عملیاتی به ارتش آزادی‌بخش خلق چین ملحق شد.
ارتش رژیم‌صهیونیستی از سرنگونی یک پهپاد ناشناس مهاجم در مرزهای شمالی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند ارتش این کشور در شبانه‌روز گذشته چند هواپیمای ارتش اوکراین را سرنگون کرده است.
ارتش آمریکا اعلام کرد هفته گذشته یک جنگنده چینی در دریای چین جنوبی در فاصله ۳ متری هواپیمای نیروی هوایی آمریکا پرواز کرده و هواپیمای آمریکایی برای جلوگیری از برخورد با جنگنده مجبور شده مانور گریز انجام دهد.
یک جنگنده اف-۳۵ ارتش آمریکا با بسته شدن به یک خودروی یدک کش در حال انتقال به آشیانه بود که ناگهان قسمت جلوی آن از جا در می‌رود و هواپیما در باند پایگاه هوایی کادینا روی زمین می‌افتد.
ارتش  مصر از سقوط یک جنگنده مصری در حین انجام رزمایش هوایی خبر داد.
کوناشنکوف افزود: نیروهای عملیاتی و تاکتیکی، نیروهای هوایی ارتش، موشکی و توپخانه‌ای پایگاه فرماندهی تیپ ۷۲ نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری دونتسک را بمباران کردند و ۶۷ واحد توپخانه و تجهیزات نظامی را در ۱۸۴ منطقه هدف قرار دادند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد یک فرونده جنگنده میگ-۲۹ ارتش اوکراین در آسمان منطقه میکولائیف سرنگون شده است.
وزارت دفاع روسیه در ادامه نبرد با نیروهای اوکراینی موفق به سرنگونی یک جنگنده دیگر این کشور و شماری از تسلیحات نظامی آن شد.
منابع خبری در آمریکا امروز پنج شنبه از سقوط یک فروند جنگنده اف ۳۵ در ایالت یوتا خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته یک فروند جنگنده اوکراین سرنگون و بیش از ۴۰۰ نظامی ارتش این کشور کشته شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه از انهدام یک فروند جنگنده ارتش اوکراین در منطقه خارکف خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰۰ نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته شدند و یک جنگنده این کشور نیز سرنگون شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ