معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات باید بر مبنای نیاز جامعه و مساله محور باشد و به سوالات و مشکلات جامعه پاسخ دهد و همچنین هزینه مردم را در حوزه سلامت کاهش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
دکتر یونس پناهی به عنوان نایب­ رئیس شورای عالی و رئیس هیات اجرایی بیست­ و نهمین جشنواره تحقیقات و فن­اوری علوم پزشکی رازی منصوب شد.
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام کرد: از بین ۹۸ عنوان مجله علوم پزشکی نمایه شده در Clarivate Web of Science تعداد ۹۴ عنوان مجله دارای ضریب تأثیر (Impact Factor) هستند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر مجید رمضانی را به‌عنوان دبیر هیات اجرایی بیست‌ و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب کرد.
دبیر کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی وزارت بهداشت از کنگره پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی در شهریورماه ۱۴۰۲ خبر داد.
دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر، این کمیته سهم بیش از ١١ درصدی در میان تمامی مقالات این دانشگاه دارد.
سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی ارزیابی تحقیقات وزارت بهداشت گفت: اولویت های راهبردی در حوزه تحقیقات سلامت موجب می شود که نقش مراکز تحقیقاتی در پیشبرد روند تولید علم انکار ناپذیر باشد.
فهرست برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منتشر شد.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی ۴۶ برگزیده برتر معرفی خواهند شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به استقبال دانشگاهیان از جشنواره علوم پزشکی رازی گفت: جشنواره علوم پزشکی رازی سوم بهمن با محور تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی برگزار می شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی وارد ریل تولید فناوری سلامت شده‌اند.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از تکمیل فاز نهایی پارک علم و فناوری حوزه سلامت خبر داد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان این دانشگاه توانسته‌اند به تراز مثبت اقتصادی برسند.
رتبه‌بندی جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و دانشکده ­های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام شد.
با به‌روزرسانی اساسنامه موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، اولویت‌های تحقیقاتی نیماد در قالب ۹ کمیته تخصصی برای سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
رئیس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران (نیماد)، دکتر زهره افتخاری را به عنوان سرپرست مدیریت فناوری نیماد منصوب کرد.
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوا دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: موضوعی که ناسا در مورد تشکیل ابر متان در جنوب شهر تهران مطرح کرده است؛ با توجه به منبعی که در آنجا موجود است به لحاظ منطقی این امکان وجود دارد که گاز‌های گلخانه‌ای از جمله متان به صورت جدی در آن منطقه وجود داشته باشد اگرچه هنوز مطالعاتی در خصوص غلظت آن وجود ندارد و نمی‌توان میزان آن را سنجید. به تازگی درخواست‌هایی از سوی شهرداری به مرکز تحقیقات آلودگی هوا ارائه شده است تا میزان غلظت متان را هم در مرکز آرادکوه که محل دفع پسماند تهران است و هم در ارتفاع آن بسنجیم.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: دانشگاه‌ها در حمایت از تحقیقات و فناوری فقط به توسعه زیرساخت‌ها اکتفا نکنند و لازم است طبق شعار سال بر فناوری توجه بیشتری داشته باشند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ۶۰ درصد از حمایت‌های موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی (نیماد) به سمت تحقیقات فناورانه و محصول محور حوزه سلامت سوق داده شده است.
فراخوان اعطای گرنت‌ اصلی کمیته‌های تخصصی موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی (نیماد) در آبان ماه سال جاری منتشر شد.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با تاکید بر فناوری‌های حوزه سلامت بهمن ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین المللی رازی برگزار خواهد شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات باید بر مبنای نیاز جامعه و مساله محور باشد و به سوالات و مشکلات جامعه پاسخ دهد و همچنین هزینه مردم را در حوزه سلامت کاهش دهد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، از رشد بی سابقه مجلات در نمایه بین المللی ‌Scopus در دوره یکساله عملکرد معاونت در دولت سیزدهم خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به وجود ۴۷۰ نشریه علوم پزشکی در کشور گفت: داشتن مجلات زیاد با مباحث تکراری مفید نیست، باید شاخص‌هایی برای ارزیابی مجلات تعیین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ