وزیر دفاع روسیه امروز اعلام کرد: از ۴ ژوئن، همه حملات اوکراینی‌ها در محورهای دونتسک و زاپروژیا دفع شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری چهار مامای غیرمجاز در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این افراد سقط جنین عمدی انجام می‌دادند.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و میر در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) در شهر امان اردن در حال برگزاری است.
حتی اگر ۶ میلیارد دلار اخیر که در قالب توافق ایران و آمریکا آزاد شده، به صورت نقد در اختیار ایران قرار می‌گرفت، تنها می‌توانست بخش کوچکی از نیاز‌های کشور به سرمایه گذاری در حوزه‌های مولد را پوشش دهد. کافی است توجه داشته باشیم که بر اساس برخی ارزیابی ها، صنعت نفت و گاز کشورمان به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۴ فرد مظنون به همکاری در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.
ارتش پاکستان امروز از برگزاری عملیاتی در «باجور» و هلاکت ۴ تروریست در جریان آن خبر داد.
معاون وزیر کشور گفت: ۴ مشکل اصلی در حوزه تشکل های اجتماعی داریم که شامل فهم حکمرانان، تشکیل و تقویت حلقه های میانی، آمادگی مردم و ساز و کارهای قانونی است.
در مراسم چهلم و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی از ۴ پروژه ساخته شده توسط محققان این نهاد رونمایی شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری چهار ضارب یک وکیل زن در شاهرود با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.
معاون پژوهش و فناوری جهادانشگاهی از رونمایی چهار طرح جهاد دانشگاهی در روز ۱۶ مرداد مصادف با چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد خبرداد.
دختران وزنه‌بردار ایران در دسته ۵۹ کیلوگرم قهرمانی نوجوانان و جهان آسیا دومدال نقره و دو برنز گرفتند.
از اول مرداد سال گذشته تا ۳۰ تیرماه امسال، ۱ میلیون و ۷۷ هزار و ۳۳ درخواست در درگاه ملی مجوز‌ها ثبت شده که از این تعداد ۴۸۱ هزار و ۴۴۱ نفر موفق به دریافت مجوز کسب و کار خود به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به حضور شدند.
وزیر دفاع استرالیا اعلام کرد همه سرنشینان مفقودی بالگرد ارتش این کشور که دو روز پیش سقوط کرده بود، کشته شده‌اند.
در نخستین روز از بازی‌های یونیورسیاد، تیراندازان ایران در تپانچه تیمی زنان و همچنین ملی‌پوش ووشو موفق به کسب دو مدال برنز شدند و پومسه‌روها نیز دو مدال برنز به دست آوردند.
بسیاری از تحلیلگران سیاسی به دنبال رمزگشایی از این موضوع هستند که آیا مسیری که آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات خبرگان شکل داده بود در ادامه امکان تداوم را خواهد داشت یا نه؟ برخی اسامی مانند حسن روحانی در این میان مطرح می‌شود تا بتواند علمای معتدل را ذیل یک خیمه واحد شکل دهد. سید حسن خمینی نام مهم دیگری است که گروهی از تحلیلگران حضور او در انتخابات دور ششم مجلس خبرگان را در صورت بلامانع اعلان شدن، اثرگذار ارزیابی می‌کنند.
منابع سوری از جان باختن چهار نظامی سوری در شرق استان حماه خبر دادند.
رئیس اتاق اصناف ایران از چهار اشکال اساسی بر بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌های صنفی خبر داد.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند در پی سیلاب‌ها و باران‌های شدید در این کشور دست‌کم ۴ نفر جان خود را از دست دادند.
صرف نظر از وضعیت بدنی هر افراد، اگر مراقب گرما نباشیم، گرما آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند؛ گرمازدگی، تعریق بیش از حد، جوش زدن، تحریک پذیری، مشکلات گوارشی، سردرد، سوزش سر دل و بی‌خوابی از جمله این آسیب‌ها هستند.
در حادثه انفجار در شهر مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب گرم در یک مرکز خرید بوده است، ۴ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند.
در حادثه انفجاری در مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب گرم در یک مرکز خرید بوده است، ۴ نفر کشته شدند.
۹ ژوئن ۱۹۵۲، شهاب‌سنگ Abee ساعت ۱۱:۰۵ شب در آلبرتای کانادا سقوط کرد. شهاب‌سنگ Abee به‌عنوان کندریت انستاتیت با نوع پترولوژیک ۴ طبقه‌بندی می‌شود. این تنها نوع این شهاب‌سنگ خاص در جهان است که بر زمین سقوط کرده است.
اگر تصمیم ایران مبنی بر عدم همکاری باشد یا طرفین نتوانند طی شش ماه آینده یعنی تا اواخر ژوئن ۲۰۲۳ در مورد قضات و جزییات دیگر به توافق برسند، هر یک از ۴ کشور به تنهایی خواهند توانست خواستار ارجاع موضوع به دیوان بین‌المللی دادگستری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ