حریف تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا عادل داور مازندرانی فوتبال ایران در هفته سوم لیگ برتر دومین قضاوت خود را در این فصل انجام می دهد.
محمدجواد آزاده می‌گوید بازی برابر هواداران نساجی حتی برای تیم‌های مدعی لیگ برتر هم آسان نخواهد بود.
تنیسور شماره یک جهان جهان از رویای بازی با هموطن خود رافائل نادال در مسابقات دونفره در المپیک پاریس صحبت کرد.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به یاوه گویی علیه ایران پرداخت و به سخت بودن نبرد با حزب الله اذعان کرد.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به یاوه گویی علیه ایران پرداخت و به سخت بودن نبرد با حزب الله اذعان کرد.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به یاوه گویی علیه ایران پرداخت و به سخت بودن نبرد با حزب الله اذعان کرد.
مربی تیم ملی پاراکانو یکی از مشکلات قایقرانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان را نداشتن قایق‌های استاندارد پاراکانو عنوان کرد و گفت: تمام ورزشکاران اعزامی شانس مدال دارند، اما نبود قایق های استاندارد شرایط را برای قایقرانان سخت کرده است.
پس ازهتک حرمت صهیونیست‌ها به ساحت مسجد الاقصی واکنش «سخت» از سمت مقاومت در نوار غزه امری قابل پیش‌بینی بود؛ اما حملات عصرگاه پنج‌شنبه از مرزهای شمالی تمام محاسبات را در تل‌آویو را تغییر داد.
آمدن توماس توخل به جای یولیان ناگلزمان نیز شرایط ستاره پرتغالی بایرن مونیخ را تغییر نداده است.
روبرتو مارتینز دعوت از رونالدو به تیم ملی پرتغال را تصمیمی راحت عنوان کرد و گفت که سن رونالدو برایش مهم نیست.
به نظرم پنالتی‌ای که داور اعلام نکرد واضح تر از پنالتی بود که منجر به گل اول ما شد
مدافع نفت آبادان امیدوار است مسئولان با حمایت از تیمشان کمک کنند تا بازیکنان در روزهای آخر با تمام توان برای بقا بجنگند.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
سپاهان برای رسیدن به صدر جدول و پیکان برای خروج از نیمه پایینی جدول سخت به امتیازات این مسابقه احتیاج دارند.
پرسپولیس چاره ای جز تغییر در ترکیب تیمش برای بازی با گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر ندارد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل، کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی، نیازمند عمل هستیم.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل، کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی، نیازمند عمل هستیم.
آخرین تمرین شاگردان پیمان اکبری پیش از بازی اول در جام باشگاه‌های جهان برگزار شد.
عضو تیم ملی کشتی آزاد امید می‌گوید روزهای سخت و پراسترسی را پشت سر گذاشته اما دوری از تمرین به او نشان داده که هیچ چیزی غیر از کشتی حالش را خوب نمی‌کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تماشای شکست ایران مقابل انگلیس در جام جهانی برایم سخت بود.
پورشه مدلی مستحکم و بیراهه نورد از خودروی ۹۱۱ خود را به نمایش گذاشته که از مرتفع‌ترین آتشفشان جهان در شیلی برای انجام برخی آزمایش‌ها بالا رفت.
سرمربی پرسپولیس بنا بر آنچه خودش ادعا کرده یکی از روزهای عجیب دوران مربیگری خود را در این تیم پشت سر گذاشته است.
جردن باروز در مورد اینکه رمز پیروزی‌هایش چه بوده است، تأکید کرد: رمزی وجود ندارد. شیوه کشتی گرفتن من خیلی متفاوت است و مقاومت برابر سرعت من، خیلی سخت است. من ورزشکار خیلی خوبی هستم، زیاد روی تشک حرکت می‌کنم، زیاد حمله می‌کنم و سرعتم بالاست.
جنگ‌های مدرن با نگاه سخت پیروز نمی‌شوند. شجاعت که اوکراینی‌ها به وفور و به شکل تقریبا غیرقابل تصوری از خود نشان داده‌اند امری ضروری برای پیروزی در نبرد به نظر می‌رسد. با این وجود، شجاعت ربطی به برآمدگی عضلات دو سر بازو ندارد. شجاعت باید با هوشمندی و انعطاف‌پذیری همراه باشد ویژگی‌هایی که ارتش روسیه آشکارا فاقد آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ