وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: نظر وزارت گردشگری در مورد پنجاه کشور این است که لغو روادید صورت گیرد حتی اگر یک طرفه باشد اما برخی فکر می کنند لغو یک طرفه مشکلاتی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
بسته اقدام مشترک وزارت میراث فرهنگی و بنیاد مسکن به منظور حفاظت و احیا ۱۰۰ روستای تاریخی و گردشگری و حمایت و توانمندسازی مردم در این روستاها برای اجرا ابلاغ شد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی و بهادر عبدالله اف سفیر ازبکستان در تهران در محل وزارت میراث فرهنگی دیدار و درباره زمینه‌های همکاری بین دو کشور گفت‌وگو کردند.
رئیس شورای سیاستگذاری مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی از وزارت بهداشت خواست تا در این وزارتخانه معاونت گردشگری سلامت ایجاد شود.
معاون گردشگری کشور گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی محل تلاقی سه مأموریت وزارتخانه هستند و این ظرفیت با تولید و انتشار محتوا قابل ارائه و نمایش است.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را اعلام وصول کرد.
در ویدئو کنفرانس معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و مدیران این اداره کل بامعاونان اداره های کل میراث فرهنگی استانهای کشور؛اولویت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فرارسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری را به فعالان این حوزه تبریک گفت.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی گفت: اگر به حوزه گردشگری و زیرساخت‌های آن توجه شود و به جای محدودیت‌ها، گشایش را فراهم کنیم می‌توان امیدوار بود از اداره کشور بدون نفت سخن گفت.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی گفت: اگر به حوزه گردشگری و زیرساخت‌های آن توجه شود و به جای محدودیت‌ها، گشایش را فراهم کنیم می‌توان امیدوار بود از اداره کشور بدون نفت سخن گفت.
موزه باشگاه سپاهان واقع در ورزشگاه نقش‌جهان ثبت میراث فرهنگی شد.
پژوهشگر گردشگری مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: سه سال پیش همزمان با تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه قرار بود شرح وظایف وزارت به مجلس ارائه شود اما با گذشت سه سال هنوز این اتفاق نیفتاده است.
معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زمان برگزاری آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری را اعلام کرد.
وزارت میراث فرهنگی نسبت به کلاهبرداری سرمایه گذاران جعلی گردشگری از ایرانی های دارای تمکن مالی هشدار داد.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی استان محور بودن نمایشگاه گردشگری امسال را مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه امسال بیان کرد و امیدوار است شرکت های خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی تدوین برنامه ملی گردشگری را یکی از مهم‌ترین مواردی دانست که پژوهشگاه میراث فرهنگی می‌تواند نقش مهمی در آن ایفا کند .
وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای استفاده از ظرفیت جام جهانی راهنمایان گردشگری ایران را به قطر اعزام کرده است.
وزارت جهاد کشاورزی به دنبال تصمیماتی برای اصلاحات لازم در حوزه تنظیم بازار است. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به ویژه در تولید جدید جوجه، مکانیزم‌های کنترلی در حال اعمال است.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی در سفرش به تاجیکستان از درخواست مسئولان این کشور برای تسهیل گردشگری و کاهش نرخ پروازها خبر داد.
روایت علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به اعتراض این وزارتخانه به یک قانون مجلس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نشست رئیس جمهور با مدیران وزارت میراث فرهنگی و گردشگری
تفاهم‌نامه‌ای میان معاون گردشگری و معاون وزیر راه در راستای تقویت هماهنگی‌ در نحوه صدور مجوز و واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط و توافقنامه دیگری با وزارت راه امضا شد.
معاون گردشگری کشور در واکنش به هشدارها علیه سفر به ایران گفت: با هدف مقابله با ایران‌هراسی اقدامات عملیاتی از سوی وزارت امور خارجه، قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر در حال انجام است.
معاون گردشگری کشور درباره طرح مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق مجلس شورای اسلامی گفت که وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به محض اطلاع از این طرح، مکاتبات و رایزنی‌های خود را آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ