سخنگوی شورای شهر تهران گفت:جز دو عضوی که در تهران نبودند اکثریت اعضای شورای شهر تهران در جلسه هم اندیشی حاضر شدند و به ساماندهی لایحه بودجه پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و رئیس حزب راستگرای لیکود را به شدت به باد انتقاد گرفت.
یکی از اعضای پارلمان آلمان به شدت از سیاست‌های این کشور در خصوص مداخله در جنگ اوکراین و خدشه دار کردن روابط با روسیه انتقاد کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اعضای کابینه و نمایندگان پارلمان خواست درباره عملیات اخیر سرباز مصری و هلاکت سه نظامی صهیونیست اظهار نظر نکنند.
علیرضا زاکانی پاسخگوی پارلمان شهری نیست و این امر، اعتراض اعضای شورای شهر تهران را در پی داشته است.
صدراعظم آلمان در حضور اعضای پارلمان اروپا در استراسبورگ در موضعی قاطع، بلندپروازی‌های رئیس جمهور فرانسه در مبدل کردن اتحادیه اروپا به قدرت «سوم» بزرگ جهانی بعد از آمریکا و چین را رد کرد.
نخست وزیر عراق در دیدار با اعضای پارلمان اروپا خواستار کمک برای بازگرداندن اموال به غارت رفته کشورش شد.
نخست‌وزیر ارمنستان در دیدار با اعضای کمیته روابط خارجی پارلمان آلمان نسبت به تشدید اوضاع در مرزهای کشورش با جمهوری آذربایجان هشدار داد و گفت که باکو در حال آمادگی برای حمله گسترده به ارمنستان است.
نخست وزیر ارمنستان امروز در نشستی با اعضای کمیته روابط خارجی پارلمان آلمان گفت: جمهوری آذربایجان در صدد تجاوز گسترده به ارمنستان است.
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با اعضای هئیت کمیته برادری و دوستی پارلمان لبنان، از کمک های رسمی و مردمی این کشور به مردم زلزله زده سوریه قدردانی کرد و گفت روابط میان طرفین برادرانه است.
اعضای حزب مخالف دولت آفریقای جنوبی با به راه انداختن هرج و مرج، مانع سخنرانی رئیس جمهور این کشور در پارلمان شدند.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح عراق به موضع گیری درباره پرونده ترور فرماندهان پیروزی پرداخت و بر ضرورت فعال شدن مصوبه پارلمان عراق در اخراج نیروهای خارجی به طور کامل از اراضی عراق تاکید کرد.
در پی وقوع درگیری بین نمایندگان پارلمان ترکیه یکی از اعضای حزب «ایی» به بیمارستان منتقل شد.
اعضای پارلمان لبنان ظهر امروز پنج شنبه به وقت بیروت، در هشتمین جلسه خود برای انتخاب رئیس جمهوری جدید این کشور، به اجماع نرسیدند.
در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، اعضای پارلمان کویت ضمن مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر لزوم افزایش حمایت ها از مقاومت تاکید کردند.
نخست وزیر عراق امروز دوشنبه با جواد الجولانی رئیس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان این کشور و شماری از اعضای آن درباره اوضاع امنیتی عراق گفتگو کرد.
رئیس ائتلاف دولت قانون در پیامی رأی اعتماد پارلمان عراق را به «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر جدید این کشور و اعضای کابینه او تبریک گفت.
یکی از اعضای چارچوب هماهنگی به موضع گیری درباره جلسه پارلمان عراق درباره رای اعتماد به کابینه محمد شیاع السودانی پرداخت.
یکی از اعضای فراکسیون حقوقی پارلمان عراق به موضع گیری درباره آخرین روند تشکیل کابینه عراق پرداخت.
مردم بوسنی‌ و هرزگوین امروز برای انتخاب اعضای پارلمان های کانتونی، واحدی و ملی و همچنین شورای ریاست جمهوری این کشور پای صندوق های رأی رفته‌ اند.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده های اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه این کشور موافقت کرد.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه موافقت کرد.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ