وزیر امور خارجه کشورمان با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توجه ویژه چین به خلیج فارس و عقد قراردادهای عمدتا اقتصادی و تا حدی کمتر نظامی در چارچوب تفاهم‌نامه جامع استراتژیک با کشورهای شورای همکاری و همچنین ایران باعث شده تا خلیج فارس نقش تعیین‌کننده‌ای در نگاه چینی به‌خصوص در چارچوب ابتکار کمربند-راه داشته باشد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در توکیو به سر می‌برد، صبح امروز (دوشنبه) ۱۶ مرداد ماه با «یوشیماسا هایاشی»، وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در توکیو به سر می‌برد، صبح امروز (دوشنبه) ۱۶ مرداد ماه با «یوشیماسا هایاشی»، وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امورخارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفتگو کرد.
وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار وزیر مشاور قطر در امور خارجی با امیرعبداللهیان
وزیر مشاور در امور خارجی قطر، امروز در جریان سفر به تهران با تعدادی از مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
روزنامه های قطر در تیتر خبرهای دیدار اخیر وزیر امور خارجه ایران از دوحه از «حسین امیر عبداللهیان» تنها با عنوان «عبداللهیان» یاد کردند چرا که «امیر» را مختص امیر قطر می‌دانند هر چند برای آن «ال» شناسه می‌آورند
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر ابراز امیدواری کرد شاهد تحول در روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور باشیم.
وزیر امور خارجه کشورمان با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در دوحه به سر می‌برد، با امیر این کشور در محل دیوان امیری دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای قطری خود دیدار و گفتگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی قبل در رأس هیأتی و به منظور دیدار و گف‌وگو با مقامات عالیرتبه قطر راهی دوحه شد.
در ملاقات وزیر خارجه کشورمان با همتای نیکاراگوایی خود آخرین روند تحولات دوجانبه و مسائل بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
سفیر کشورمان در قطر که به همراه سایر سفرای کشورمان، برای شرکت در سمینار سفرا به تهران سفر کرده است با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر مکتب سلطانی عمان دیدار و گفتگو کردند.
وزیر مشاور در امور خارجه دولت قطر صبح امروز (دوشنبه) با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ظهر امروز در ساختمان وزارت خارجه با وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه قطر گفت که در دیدار با وزیر خارجه آمریکا پیرامون مذاکرات بین ایران و دیگر کشورها و دیدار اخیرش با حسین امیر عبداللهیان همتای ایرانی خود رایزنی کرده است.
وزیر امور خارجه قطر، امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در تهران دیدار و رایزنی کرد .
هیئت وزارت امور خارجه قطر به ریاست محمد بن عبدالعزیز الخلیفی معاون وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه‌ای بعد از ظهر امروز با دکتر حسین امیرعبدللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
وزیر امور خارجه قطر در نیویورک با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار معاون وزیر امور خارجه قطر بر ضرورت اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس‌جمهور اسلامی ایران به دوحه و متقابلا امیر دولت قطر به تهران تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ