اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر مشاور در امور خارجی قطر در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان پیام کتبی نخست وزیر قطر را تقدیم کرد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار مشاور در امور خارجه دولت قطر گفت: آتش کشیدن کتاب و اندیشه، آزادی نیست، عین توحش است.
وزیر مشاور در امور خارجی قطر عصر امروز (یک‌شنبه) به تهران سفر خواهد کرد و با برخی از مقامات کشورمان دیدار و گفتگو خواهد کرد.
وزیر مشاور در امور خارجی قطر، امروز در جریان سفر به تهران با تعدادی از مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی می‌کند.
به گفته مشاور وزیر ورزش، در جریان اجلاس وزرا و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو مذاکراتی با مقامات ترکیه به منظور دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال دو کشور طی سال آینده میلادی انجام شد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه دیدار کرد.
مشاور ارشد وزیر خارجه کشورمان با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مشاور امنیت ملی هند با وزیر امور خارجه ایران
وزیر امور خارجه کشورمان و مشاور امنیت ملی هند دیدار و گفتگو کردند.
«آجیت دوآل» مشاور امنیت ملی نخست وزیر هند صبح امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت با علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در حاشیه چهارمین نشست کشور‌های همسایه افغانستان در سمرقند امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه دولت سرپرستی موقت افغانستان و حنا ربانی وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست همسایگان افغانستان با وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان دیدار کرد.
وزارت خارجه لبنان از دیدار وزیر مشاور در امور خارجه قطر با مقامات لبنانی و محور این دیدارها خبر داد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی با باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور غرب آسیا و هیأت همراه ملاقات و پیرامون آخرین تحولات سوریه و منطقه مذاکره کرد.
وزیر مشاور در امور خارجه دولت قطر صبح امروز (دوشنبه) با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
شمخانی در دیدار با محمد بن عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در امور خارجی قطر گفت: هیچ محدودیتی برای تقویت و گسترش مناسبات با همسایگان قائل نیستیم.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در بخشی از سفر خود به واشنگتن با مشاور امنیت ملی کاخ سفید و معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی دیدار کرد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در خاورمیانه و شمال آفریقا ملاقات و پیرامون آخرین تحولات سوریه، یمن و لیبی مذاکره کرد.
بثینه شعبان مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه شامگاه شنبه یکم بهمن ۱۴۰۱ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
«جیک سالیوان» در سفر به کی یف، با رئیس جمهور و وزیر دفاع اوکراین دیدار و رایزنی کرد.
دیدار وزیر و مشاور امنیت ملی عراق با وزیر امور خارجه ایران
سخنگوی انصارالله در سفر به تهران و دیدار با خاجی ضمن تشکر از حمایت‌های سیاسی و انسانی ایران از کشور و مردم یمن، گزارشی از روند اجرای توافق آتش بس موقت و چشم انداز آینده تحولات یمن ارائه کرد.
وزیر کشور در دیدار مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با استخدام اهل‌تسنن در سمت‌های مناسب موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ