سایت سوپراسپورت یونان با انتشار خبری از علاقه ریکاردو ساپینتو به ادامه همکاری با کوین یامگا وینگر و مدافع راست فرانسوی استقلال پرده‌برداری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سائوپائولو و هوادارانش برای استقبال از ستاره کلمبیایی‌شان خامس رودریگز سنگ تمام گذاشتند.
آلفونسو دیویس طبق ادعای بیلد و مارکا قصد جدایی از بایرن در همین تابستان را دارد و مقصد مورد علاقه او رئال مادرید است.
مدافع ملی پوش پیکان با پیشنهاد رسمی چهار تیم مدعی و مطرح لیگ برتر برای لیگ بیست و سوم مواجه شده است.
شماره هشت سابق پرسپوليس بار دیگر در آستانه بازگشت به جمع سرخپوشان قرار دارد.
از جمع بازیکنان استقلال 6 بازیکن قراردادشان تمام شده؛ دو نفر در لیست جواد نکونام قرار دارند و او باید نظرش را درباره تمدید با 4 ستاره دیگر اعلام کند.
طالب ریکانی که بابت اتفاقات هفته‌های پایانی از هواداران نفت آبادان دلگیر بود، امروز با تماس مدیران باشگاه برای بررسی شرایط همکاری مواجه شد.
طالب ریکانی که بابت اتفاقات هفته‌های پایانی از هواداران نفت آبادان دلگیر بود، امروز با تماس مدیران باشگاه برای بررسی شرایط همکاری مواجه شد.
ژوزه مورینیو با مارکو وراتی، هافبک بازیساز پاری‌سن‌ژرمن تماس گرفته و شخصا با او حرف زده تا این ستاره ایتالیایی را برای پیوستن به رم قانع کند.
طبق ادعای نشریه بیلد، رئال تماس ها با کریم آدیمی، مهاجم جوان دورتموند، را شروع کرده است.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، از چند هفته قبل با رئال مادرید در تماس بوده و امیدوار است که همین تابستان به این باشگاه ملحق شود.
هافبک باتجربه استقلال دوست نداشت بار دیگر همراه با این تیم در کسب جام حذفی ناکام بماند.
امید عالیشاه، تعویض طلایی پرسپولیس در مسابقه امشب مقابل استقلال بود.
باتوجه به فرار ده بازیکن پرسپولیس از محرومیت و بازگشت دو بازیکن مصدوم، یحیی تمام نفراتش را برای دیدار با استقلال در اختیار دارد.
پروسه صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی جوانان نیمه تمام ماند اما صمد مرفاوی خرسند از تیم خوبی که دور هم جمع کرده، است و اینکه در آینده تبدیل به ستاره های فوتبال ایران خواهند شد.
منچستریونایتد با اینتر برای جذب نیکولو بارلا تماس گرفته است چرا که اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، به سبک بازی این ملی‌پوش ایتالیایی علاقه زیادی دارد.
پیمان بابایی که تا پیش از مصدومیت روند فوق‌العاده‌ای در استقلال پیدا کرده بود معتقد است در نیم‌فصل دوم تیمش تمام امتیازات از دست‌رفته را جبران خواهد کرد.
سرمربی پرتغالی استقلال در تماس شخصی با مدیرعامل تراکتور برای جذب آلوز دوباره "نه" شنید!
کریستیانو رونالدو بالاخره دیشب با النصر عربستان قراردادی دو ساله امضا کرد اما تا آخرین لحظات منتظر یک تماس بود که هرگز آن را دریافت نکرد.
کریستیانو رونالدو بالاخره دیشب با النصر عربستان قراردادی دو ساله امضا کرد اما تا آخرین لحظات منتظر یک تماس بود که هرگز آن را دریافت نکرد.
کیلیان امباپه شخصا با پل و ماتیاس پوگبا تماس گرفته تا در مورد شایعات عجیب اخیر از آنها سوال کند.
کار پیوستن شیخ دیاباته ستاره سابق استقلال به پرسپولیس تمام شده است.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، مستقیما با فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در مورد انتقال به استمفوردبریج تماس گرفته است.
منچستریونایتد در تماس با بایرن مونیخ تمایل خود را برای جذب لروی سانه، ستاره آلمانی این تیم، اعلام کرد.
کالیدو کولیبالی، ستاره جدید ناپولی، مدعی شد اطرافیانش از انتقال او به این باشگاه خوشحال شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ