۱۴۱ نفر مسموم شدند و ۱۲ نفر جان باختند؛ این خلاصه اتفاقی است که هفته گذشته در اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج رخ داد و به گفته کادر درمان بیمارستان کوثر کرج، همچنان این وضعیت ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم یونانی تیم فوتبال گل گهر که هفته اول را به پیروزی پرگل دست پیدا کرده بود، برای هفته دوم متوجه شد که لیگ برتر شرایط سخت تری را برایش رقم خواهد زد.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که آنچه در سودان رخ می دهد، فاجعه انسانی است و باید هر چه سریعتر متوقف شود.
زنگ خطر در سویا به صدا درآمده است. تیم‌های عربستانی آماده می‌شوند تا ستاره‌های قهرمان لیگ اروپا را از چنگ این تیم خارج کنند.
ملک فاضلی، نماینده مجلس یازدهم، درباره ماجرای حقابه ایران از هیرمند به تابناک گفت: بیش از پنجاه سال است که این چالش بین ایران و افغانستان حل نشده است و اکنون با ادامه این روند، زنگ خطر تامین آب شرب در سیستان به صدا درآمده است.
ملک فاضلی، نماینده مجلس یازدهم، درباره ماجرای حقابه ایران از هیرمند به تابناک گفت: بیش از ۵۰ سال است که این چالش میان ایران و افغانستان حل نشده است و اکنون با ادامه این روند زنگ خطر تامین آب شرب در سیستان به صدا درآمده است.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ضمن بر شمردن مشکلات این تیم در دیدار مقابل ژاپن، گفت: در چند سال اخیر زنگ خطر برای والیبال ما به صدا درآمده و باید تلاش بیشتری کنیم تا به جایگاهمان برگردیم.
یک نشریه آمریکایی با اشاره به توسعه روابط ایران با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه کوبا، ونزوئلا و برزیل نوشت: زنگ خطر در مورد برخورداری تهران از فضای دوستانه در این کشورها به صدا درآمده است.
محور اصلی اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا، دلار زدایی و کاهش وابستگی به ارزهای تحت سلطه است. به گفته معاون اول رئیس جمهور: تاکنون دلار، مهم‌ترین اهرم ابرقدرتی و توان تحریمی آمریکا بوده که اکنون زنگ خطر تضعیف این اهرم قدرتمند به صدا درآمده است.
محور اصلی اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا، دلار زدایی و کاهش وابستگی به ارزهای تحت سلطه است. به گفته معاون اول رئیس جمهور: تاکنون دلار مهم‌ترین اهرم ابرقدرتی و توان تحریمی آمریکا بوده که اکنون زنگ خطر تضعیف این اهرم قدرتمند به صدا درآمده است.
دانشمندان برای اثبات کارآیی روش خود توانستند دی‌ان‌ای انسانی را در ساحل رودخانه‌ای در حومه شهر ویکلو در ایرلند به دست بیاورند. آنها همچنین موفق شدند دی‌ان‌ای چهار فرد داوطلب را تنها از روی رد پاهایشان در شن و ماسه به دست آورند و (با کسب اجازه از آن‌ها) بخشی از ژنوم‌شان را توالی‌یابی کنند.
ژو افزود:‌ «با هوش مصنوعی، کاری که قبلاً به ۱۰ نفر نیروی کار نیاز داشت، اکنون فقط با دو نفر انجام‌شدنی است.» این شرایط قطعاً ناراحت‌کننده است و متأسفانه احتمال دارد در آینده بازهم شاهد اخراج نیروی کار انسانی و جایگزین‌شدن آن‌ها با هوش مصنوعی باشیم.
زنگ خطر افزایش چاقی و اضافه‌وزن در کشور به صدا درآمده و حتی به کودکان زیر دو سال نیز رسیده است و حدود ۱۴درصد کودکان ۱۵تا ۲۳ماهه در ایران اضافه‌وزن دارند. این میزان در استان‌های شمالی مانند گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان‌شرقی و غربی به ۲۰درصد می‌رسد.
هوبره نوعی از درناسانان است که پرنده‌ای با شهرت بین‌المللی شناخته می‌شود. هرچند مهد این پرنده آفریقا است اما در فصول پاییز و زمستان از کشور روسیه به ایران و شرقی‌ترین شهرستان‌های خراسان جنوبی مهاجرت می‌کند.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: خرد شدن اراضی و تهدید غذایی هشداری جدی در بخش کشاورزی بوده و در این باره زنگ های خطر به صدا درآمده است.
جولایی اعلام کرد که با ورود یک جبهه هوای سرد و سامانه بارشی به کشور از روز پنجشنبه (یکم دی‌ماه)، پیش‌بینی می‌شود مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به بیش از ۶۷۰ میلیون متر مکعب در روز برسد.
با نزدیک‌شدن به فینال جام جهانی ۲۰۲۲، زنگ خطر تهدید علیه بازیکنان و خانواده‌های آنان در قطر به صدا درآمده تا آنجا که خانواده بازیکنان آرژانتین مجبور به ترک و تعویض هتل شدند.
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: تقلّای رژیم اسرائیل با حمایت رژیم آمریکا به منظور سازش با تعداد بیشتری از دولتها، تأثیری در تقلیل تنفر ملت‌های جهان نسبت به این رژیم و ماهیت نامشروع آن نخواهد داشت.
معصومه ابتکار گفت: زنگ خطر خشونت کور به صدا درآمده است؛ خشونتی که نتیجه‌ای جز ویرانی برای هیچیک از طرفین ندارد.
البته این بار اولی نیست که مشکل کمبود دارو به جان بیماران افتاده است. از دو سال گذشته تاکنون چندین بار زنگ خطر کمبود یا نبود دارو برای برخی از بیماری‌ها به صدا درآمده است. بیماران ام‌اس، بیماران مبتلا به سرطان و دیابتی‌ها که هر چندوقت یک بار برای پیداکردن انسولین باید داروخانه‌های شهر را وجب به وجب گز کنند.
پس از حمله پهپادی روز گذشته به بارزترین بندر نفتی در جنوب یمن زنگ خطر برای کشتی های خارجی به صدا درآمده و این حمله آثار خود را نمایان ساخته است به طوری که کشتی های غارتگر از منطقه می‌گریزند.
به دلیل عدم بارش در بهار سال آبی گذشته و همچنین تاخیر در بارش‌های سال آبی جاری در پاییز و پیش بینی بارش‌ها از نیمه آذر ماه به بعد در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود حدود ۱۵۰ میلیون مترمکعب است و این شرایط را مدیریت این میزان آب در بخش‌های مختلف سخت کرده و است و به گفته کارشناسان زنگ خطر تامین آب شرب اصفهان به صدا درآمده است.
یک منبع بلند پایه رژیم صهیونیستی اذعان کرد که زنگ خطر برای نهادهای امنیتی این رژیم در کرانه باختری به صدا درآمده است.
آنچه این روز‌ها شاهد هستیم، چیزی فراتر از مهاجرت معمول انسان‌های یک سرزمین به سرایی دیگر برای عافیت بیشتر است. زنگ خطری که نه امروز، بلکه از سال‌ها پیش به صدا درآمده و آن زمان داد دلسوزان را درآورده بود و امروز به گوش آن‌هایی که قصد شنیدن نداشتند نیز رسیده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اعلام کرد: بیماری مالاریا تقریبا در تمام شهر‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مشاهده شده و بدنبال این افزایش موارد، موارد بستری در بیمارستان‌ها نیز افزایش پیدا که براساس آزمایش‌های انجام شده از هر ۲ نوع انگل‌های ویواکس و فالسیپاروم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ