محور اصلی اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا، دلار زدایی و کاهش وابستگی به ارزهای تحت سلطه است. به گفته معاون اول رئیس جمهور: تاکنون دلار مهم‌ترین اهرم ابرقدرتی و توان تحریمی آمریکا بوده که اکنون زنگ خطر تضعیف این اهرم قدرتمند به صدا درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید کرد.
معاون اول رئیس جمهوری هرگونه تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده های نفتی از جمله بنزین را تکذیب کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نرخ تورم از فروردین امسال تا امروز به صورت مستمر و پیوسته رو به کاهش است.
معاون اول رئیس‌جمهور درگذشت جانباز جنگ تحمیلی ناصر اسد مسجدی را تسلیت گفت.
همچنین در این جلسه دکتر «محمدرضا مخبر دزفولی» به اتفاق آرا به عنوان رئیس جدید فرهنگستان علوم انتخاب و از تلاش‌ها و خدمات ۲۵ ساله دکتر «داوری اردکانی» به این مجموعه علمی قدردانی شد.
محمد مخبر در جلسه هیات دولت با تاکید بر لزوم احترام همه دستگاه‌ها به مجوز‌های رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی، گفت: همه باید به این مجوز‌ها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.
معاون اول رئیس جمهور به برخی انتقادات در خصوص تغییر ساعت کار اداری اشاره کرد و از سازمان امور اداری و استخدامی خواست با همکاری وزارت نیرو، تصمیمات لازم را در راستای اصلاح این طرح اتخاذ کند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بحث انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها یکی از موضوعاتی بود که در جلسه امروز با مخبر به آن اشاره شد که معاون اول رئیس جمهور قول پیگیری موضوع را داد.
معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور ترکیه، تهران را به مقصد آنکارا ترک کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور فردا در مراسم تحلیف رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه شرکت می‌کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه‌ای نسبت به مناسبات خود با عمان دارد.
محور اصلی اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا، دلار زدایی و کاهش وابستگی به ارزهای تحت سلطه است. به گفته معاون اول رئیس جمهور: تاکنون دلار، مهم‌ترین اهرم ابرقدرتی و توان تحریمی آمریکا بوده که اکنون زنگ خطر تضعیف این اهرم قدرتمند به صدا درآمده است.
معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: نباید از مسکن، معیشت و مسائل رفاهی در امر فرزندآوری غافل شد و این توقع که خانواده‌های ایرانی بدون توجه به این مسائل به فرزندآوری ترغیب شوند نادرست است.
معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای خطاب به رییس شورا و مرکز ملی رقابت خواستار تجدیدنظر در قیمت گذاری خودرو در شرایط فعلی شد.
معاون اول رئیس جمهور: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و بررسی اسناد و مدارک و توضیحات دست‌اندرکاران مشخص شد کوتاهی و نحوه اقدام وزارت‌ آموزش و پرورش علت اصلی بروز مشکل بوده است.
مخبر: مشکل بدهی استقلال حتما درست می‌شود
معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت اعظم (عالیه) روحانی، همسر شهید آیت الله مرتضی مطهری را تسلیت گفت.
مخبر بیان داشت: در ایران گره بین دل‌های مردم و مسئولان وجود دارد و حلقه وصل بین خود مردم و بین مردم و مسئولان و هم بین رهبری و مسئولان و مردم است و هر حادثه رخ دهد رنجیده‌ترین دل، دل مسئولان و رهبری است.
معاون اول رئیس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: امروز برای رسیدن به ایرانی پیشرفته و مستقل، بیش از هر زمانی آماده هستیم و با تکیه بر نیروی انسانی آگاه و توانمند می‌توانیم به کشوری پیشرو تبدیل شویم.
معاون اول رئیس جمهور به منظور پیگیری اجرای طرح «فجر تا فطر» به صورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد.
مخبر در پاسخ به سوالی در خصوص مطرح شدن موضوع مصونیت در یکی از بند‌های مرتبط با مولدسازی گفت: این اشتباهی است که از این موضوع برداشت شده، مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی تردید هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد و با هر تسلطی در هر سطح و جایگاهی برخورد خواهد شد. برای مثال در ستاد کرونا تصمیماتش قابل پیگیری نبوده، ولی تخلفات در هر سطحی قابل پیگیری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ