شاگردان رضا عنایتی فردا در یک دیدار حساس به مصاف تیم امید اردن می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد به‌رغم موضع‌گیری صریح و رسمی آمریکا که از زبان بلینکن اعلام شده، جمله آخر او را باید نوعی نشان دادن باز بودن در‌های مذاکره و امکان برداشتن گام‌های بعدی تلقی کرد. آنجا که گفته است: «ایالات متحده از هراقدامی از سوی ایران برای تنش‌زدایی در زمینه هسته‌ای استقبال می‌کند». با چنین نگاهی، توئیت دیروز وزیرخارجه ایران را نیز می‌توان به‌مثابه پاسخی رسمی، اما غیرمستقیم به همتای آمریکایی‌اش تلقی کرد. همان‌جا که از «آزمون مجدد آمریکا» سخن می‌گوید. در واقع، دو طرف با بازی‌های زبانی و غیرمستقیم، تمایل خود را به برداشتن گام بعدی نشان می‌دهند.
برنامه بازی های تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی آینده اعلام شد.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایران برای بازی با روسیه اعلام شد.
آخرین باری که این نیرو جنگنده های پیشرفته از کلاس مشابه را دریافت کرد در اواسط دهه 1970 بود که هواپیمای جنگنده گرومن اف-14 ای تامکت وارد ایران شد.
سرمربی تیم ملی زنان روسیه اعلام کرد که این تیم احتمالاً برای بازی دوستانه با تیم ملی زنان ایران راهی تهران خواهد شد.
سرمربی تیم ملی زنان روسیه اعلام کرد که این تیم احتمالاً برای بازی دوستانه با تیم ملی زنان ایران راهی تهران خواهد شد.
زمان و محل برگزاری بازی دوستانه دو تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان مشخص شد.
کارشناس مسائل منطقه‌ای گفت: به نظر می‌رسد امید‌ها برای برقراری رابطه تا بهار آینده بین ایران و عربستان بسیار بالا است و احتمالا سفارتخانه‌های ایران و عربستان تا اردیبهشت ماه آینده باز گشایی می‌شوند و هیات‌های دیپلماتیک به پایتخت‌های دو کشور اعزام می‌شوند.
رئیس فدراسیون فوتبال زمان جدال تیم‌های ملی روسیه و ایران را اعلام کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان و مکان بازی های تیم فوتبال جوانان ایران در جام ملت های زیر ۲۰ سال را مشخص کرد.
قرارداد مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پس از بازی بعدی این تیم در هفته آینده تمدید خواهد شد.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان برگزاری چهار بازی از هفته پانزدهم لیگ برتر تغییر کرد.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان برگزاری چهار بازی از هفته پانزدهم لیگ برتر تغییر کرد.
مارکت زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران تا پایان هفته هجدهم باز خواهد بود.
شاگردان کارلوس کی‌روش آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر انگلیس را ۲۵ ساعت و نیم قبل از این مسابقه انجام می‌دهند.
مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) آغاز و به مدت یک ساعت تا زمان شروع بازی افتتاحیه به طول خواهد کشید. گیرمو لاسو، رئیس جمهور اکوادور گفته که در بازی افتتاحیه مقابل قطر شرکت نخواهد کرد.
زمان بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و تونس مشخص شد.
با وجود اعلام رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال مبنی بر عدم سفر استرالیا به ایران و لغو بازی، تیم ملی کشورمان همراه با تیم داوری در زمان مقرر در زمین مسابقه حضور خواهد داشت.
بیپ پیام‌رسانی ترک و محصول اپراتور ترکسل است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است. بیپ زمانی مورد توجه قرار گرفت که دفتر ارتباطات اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه با اجرای سیاست حفظ حریم خصوصی واتس‌اپ مخالفت و اعلام کرد که اردوغان واتس‌اپ را ترک کرده و یک حساب کاربری در تلگرام و بیپ باز کرده است.
امیر عرب براقی داور بازی گل گهر – استقلال در ثانیه های پایانی این بازی تصمیم شجاعانه ای گرفت و پنالتی درست به زعم کارشناسان داوری را اعلام کرد.
آرای انضباطی دیدار جنجالی گیتی پسند و گهر زمین اعلام شد.
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده که "از شنیدن اینکه به برخی از بانوان اجازه حضور در یک بازی لیگ فوتبال در تهران داده شد، خرسند است و از مسئولان فوتبال و دولت برای این اقدام در مسیر درست تقدیر می‌کند".
سفارت ایران در بلغارستان اعلام کرده است: «ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهر‌های بلغارستان وجود ندارد. همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند، در زمان مدت اقامت، گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور، گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود».
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا باز هم تلاش کرد که توپ را به زمین تهران بیندازد و مدعی شد که به محض اعلام پایبندی ایران به برجام، واشنگتن به توافق بازخواهد گشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ