یکی دیگر از جذابیت‌های بالای این بازی بی تردید حضور محمد دانشگر مقابل استقلال و البته سجاد شهباززاده مقابل سپاهان است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به تعویق یک هفته‌ای هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال، تمرین امروز طلایی‌پوشان تعطیل شد و سرمربی تیم به بازیکنان سپاهان استراحت داد.
تصویر این هفته‌ی تلسکوپ فضایی هابل متشکل از دو تصویربرداری مختلف است که با هم ادغام شده‌اند. این ستاره که BD+۱۷ ۲۲۱۷ نام دارد بر روی پس زمینه‌ای از کهکشان نامنظم Arp ۲۶۳ می‌درخشد.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با تأکید بر اینکه امام را نمی‌توان از حافظه تاریخ حذف کرد، گفت: صدام سه روز قبل از اینکه حمله کند رسما اعلام کرد یک هفته‌ای طومار جمهوری اسلامی را در هم می‌پیچیم. تحریم‌ها، تهدیدها و کینه‌توزی‌ها برای محو امام بوده، ولی آیا امام محو شد؟! آیا بشریت می‌تواند نام امام را از همه کتابخانه‌ها بردارد؟! نام امام در تاریخ جاودانه است و حذف شدنی نیست.
اینکه این وزارتخانه سامانه‌ای را بر اساس یک برهه زمانی دو هفته‌ای بالا آورده است، خالی از اشکال نیست، اما می‌تواند آغازی برای ارائه اطلاعات باشد. این روند نیاز به چکش کاری دارد و در نهایت باید وزارت راه و شهرسازی اطلاعات دقیقی را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهد.
فوتبال ملی ایران تعطیلات عید ندارد؛ اگرچه در فوتبال باشگاهی با شروع تعطیلات عید، یک تعلیق دو هفته‌ای پیش روی ما خواهد بود.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته و مواردی که بررسی شده، استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته شده و مواردی که بررسی شده استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی در هفته‌ای که گذشت، تیتر خبرها شد. البته این اولین باری نیست که پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی تیتر خبرها می‌شود. اگر قدیم‌تر سؤالات امتحان نهایی مقابل مدارس، کتابخانه‌ها یا حتی در پارک‌هایی که پاتوق نوجوانان بود فروخته می‌شد، حالا حتی سؤالات کنکور هم به وسیله تکنولوژی با سرعت بیشتری به اقصانقاط کشور پخش می‌شود.
پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی در هفته‌ای که گذشت، تیتر خبرها شد. البته این اولین باری نیست که پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی تیتر خبرها می‌شود. اگر قدیم‌تر سؤالات امتحان نهایی مقابل مدارس، کتابخانه‌ها یا حتی در پارک‌هایی که پاتوق نوجوانان بود فروخته می‌شد، حالا حتی سؤالات کنکور هم به وسیله تکنولوژی با سرعت بیشتری به اقصانقاط کشور پخش می‌شود.
یک منبع آگاه در خصوص روند کفن و دفن اعضای قطع شده بدن می‌گوید: این اعضا در غسالخانه میان تطهیرکننده‌ها به احشا معروف است. این احشا را در جای مخصوصی از غسالخانه می‌گذارند و عین بدن مرده که غسل و کفن می‌کنند این اعضا را هم به همین ترتیب غسل و کفن می‌کنند. بعد در قسمتی از سردخانه نگهداری و هفته‌ای یکی دو بار در روز‌های به خصوص دفن می‌کنند.
دور نهایی سوپرلیگ فوتسال زنان، با برتری پالایش و نصر همراه شد، پیکانی‌ها با تساوی برابر رایزکو، صدرنشینی را به شاید مدعیان تعارف زدند.
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان با برتری قاطع سپاهان، خاتون و شهرداری سیرجان به اتمام رسید.
در پایان هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان با ۱۹ امتیاز وتنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم در صدر جدول رده بندی فوتبال زنان قرار گرفته است.
هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با پیروزی پُر گل سه تیم مدعی شهرداری، خاتون و سپاهان در برابر حریفانشان پیگیری شد.
در جلسه آتی هیات نظارت که هفته‌ی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌گردد، درباره شکایت فراجا از چهار نماینده مجلس تصمیم‌گیری می‌شود.
حساس‌ترین دیدار هفته‌ی پنجم مرحله‌ی گروهی لیگ برتر والیبال زنان، با حضور مهمانان ویژه در سالن فدراسیون والیبال برگزار گردید.
در هفته سوم سوپرلیگ فوتسال زنان، پیکان حریف حفاری نشد و وپالایش نفت آبادان با کسب سه برد متوالی به صدر جدول صعود کرد.
شاگردان ساپینتو در ۵ هفته ابتدایی در هیچکدام از بازی‌ها موفق نشده اند در نیمه اول گلی وارد دروازه حریف کنند
هفته سوم لیگ برتر ایران با اتفاقات مهمی همراه بود.
ساعت جدید ۴ مسابقه از هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:
بحث‌برانگیزترین صحنه بازی، اعلام نشدن پنالتی برای استقلال بود که سرمربی پرتغالی معتقد بود شاید جریان بازی عوض می‌شد.
مهاجم ایرانی لورکوزن هفته‌ی پرفشار طراحی شده توسط سیوانه پیش از شروع فصل جدید بوندسلیگا را به پایان رساند تا برای بازی شنبه‌شب آماده شود.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: وزارت نیرو ۷ هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه خیز درخصوص سیل را شناسایی کرده است که سرعت اصلاح این نقاط بسیار پایین است.
نماینده مجلس گفت:‌ ما امروز در نیازهای اولیه خود مانده‌ایم. هفته‌ی گذشته طی سفری که به یکی از روستاها داشتم وقتی دیدم در گرمای شدید آب خوردن نداشتند، اشکم سرازیر شد. اما این تنها به یک روستا ختم نمی‌شود بلکه در یک شهر مرزی با ۲۰ هزار نفر جمعیت امروز مشکل آب شرب دارند، مدت مدیدی است که مسئولان می‌گویند این مشکل را حل می‌کنیم؛ اما تا امروز این مشکل را حل نکرده‌اند. البته تنها این شهر نیست بلکه شهرهای بسیاری است که مشکل آب‌شان حل نشده است و این در حالی است که ما یکی از غنی‌ترین منابع آب‌ را در آنجا داریم، اما مردم تشنه‌ هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ