دیدار سلتا-رئال مادرید در هفته سوم لالیگا دو روز زودتر از موعد قبلی برگزار خواهد شد؛ دیداری که با حضور رافا بنیتس روی نیمکت سلتا جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام مارکا، دیدار هفته اول لالیگا بین ختافه و بارسلونا به دلیل اتفاقی که 6 سال پیش رخ داده بود، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
طبق اعلام مارکا، دیدار هفته اول لالیگا بین ختافه و بارسلونا به دلیل اتفاقی که 6 سال پیش رخ داده بود، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
باشگاه خیرونا رسما اعلام کرد دالی بلیند، مدافع 33ساله هلندی، را به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی 2ساله به خدمت گرفته است.
درحالیکه برنامه مسابقات فصل آینده لالیگا اعلام نشده است رسانه‌های اسپانیایی به برنامه دو هفته اول رقابتها دست پیدا کردند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، امروز اعلام کرد قصد دارد بار دیگر در انتخابات ریاست این لیگ شرکت می‌کند و تمایلی برای رها کردن پستی که در 10 سال گذشته در اختیار داشته ندارد.
متئو آلمانی تایید کرد که یک هفته تا 10 روز دیگر رای لالیگا در مورد امکان سنجی اقتصادی بارسلونا که در بازگشت لیونل مسی اهمیت بالایی دارد، اعلام خواهد شد.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه بارسلونا شرایطی که در صورت گرفتن تاییدیه لالیگا می‌تواند برای جذب لئو مسی پیشنهاد بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه بارسلونا شرایطی که در صورت گرفتن تاییدیه لالیگا می‌تواند برای جذب لئو مسی پیشنهاد بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است.
یک روزنامه اسپانیایی اعلام کرد بارسلونا با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان دریافت مجوزی استثنایی شده که به این باشگاه اجازه می‌دهد لیونل مسی را به خدمت بگیرد.
لالیگا به باشگاه بارسلونا اعلام کرده که طرح امکان سنجی اقتصادی آن‌ها فعلا مورد تایید قرار نگرفته است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، لحن خود درباره بازگشت مسی به بارسا را کمی تغییر داده و در صحبتهای امروز خود اعلام کرد بازگشت اسطوره آرژانتینی در شرایط فعلی بسیار پیچیده است.
رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند لالیگا در حال مذاکره با داوران این لیگ است و قصد دارد آنها را راضی کند تا با کاهش 40 درصدی دستمزدشان موافقت کنند.
جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شد لالیگا به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان میدهد لیونل مسی موافقت خود را با بازگشت به نوکمپ در تابستان امسال به بارسا اعلام کرده است.
پس از اعتراضات شدید کارلو آنچلوتی و باشگاه رئال مادرید روی گل مردود مارکو آسنسیو به بارسلونا، امروز اعلام شد که از فصل بعد تکنولوژی تشخیص آفساید نیمه‌خودکار در لالیگا استفاده خواهد شد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، اعلام کرد که از تیم‌های حاضر در این لیگ، تنها رئال مادرید توانایی مالی خرید کیلیان امباپه را دارد.
گل اینیاکی ویلیامز در دقایق پایانی دیدار بیلبائو-بارسا مردود اعلام شد تا بار دیگر جنجالی داوری در لالیگا به اوج برسد.
بعد از اینکه اعلام شد دادستانی بارسلون قصد شکایت از باشگاه بارسا در پرونده بارساگیت را دارد فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا هم به صورت مجزا علیه باشگاه کاتالان شکایت خواهند کرد.
کارت قرمز جنجالی داور دربی مادرید به آنخل کوره‌آ، ستاره آرژانتینی اتلتیکو، همچنان در اسپانیا خبرساز است. لالیگا اما امروز بعدازظهر تعداد جلسات محرومیت او را اعلام کرد.
پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، سقف حقوق باشگاه بارسلونا با کاهش نسبت به پنجره قبلی، 649 میلیون تعیین شد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، اعلام کرده که این سازمان قصد دارد علیه بارسا و به دلیل تلاش برای ثبت قرارداد جدید گاوی تلاش کند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکن از لالیگا آوردیم و بعد از یک هفته تمرین اعلام کردند نمی‌تواند بازی کند.
لالیگا امروز تاریخ و زمان ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا که در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد را اعلام کرد.
شبکه رادیویی کوپه فاش کرد که باشگاه بارسلونا برای رعایت قانون فرپلی مالی لالیگا، حق پخش بازی‌های‌شان را از خودشان خریدند و به عنوان درآمد جدید اعلام کردند.
نشریه مارکا امروز اعلام کرد که از فصل 24-2023، شرکت "EA Sports" اسپانسر لالیگا خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ