تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در فینال دومین دوره‌ مسابقات مقدماتی بازی‌های جهانی ساحلی مقابل امارات شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر چین گفت: باید بگویم طی دو سال گذشته با همکاری‌هایی که بین دو کشور بوجود آمده، توافق نامه‌هایی که صورت گرفته به خوبی توسعه پیدا کرده است.
چهاردهمین دوره مسابقات پارادوومیدانی بین‌المللی فزاع با کسب ۱۱ مدال شامل ۵ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۴۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۹۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۷۹ تن از ایشان وخیم است.
عدد گاز وارداتی که ۴/۵ میلیون مترمکعب در روز است، توان پوشش مصرف در استان‌های شمالی را ندارد. چراکه فقط در استان گیلان روزانه ۱۸میلیون مترمکعب گاز در شبکه خانگی مصرف می‌شود. این ناترازی سبب شده تعطیلی ادارات استان گیلان در روز‌های پنج‌شنبه در دستور بررسی قرار گیرد و در گام نخست تعطیلی ادارات در روز اول دی‌ماه اجرایی شد تا اثرات این تصمیم در میزان مصرف سنجیده شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۶ تن از ایشان وخیم است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همه بخش‌های تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین به جز مسائل امنیتی باید منتشر شود و در معرض افکار عمومی قرار گیرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۱ تن از ایشان وخیم است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نیمه نهایی جام بین قاره ای ۲۰۲۲ به مصاف امارات رفت و ۵ بر ۲ میزبان را شکست داد و فینالیست شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست امارات به فینال مسابقات بین قاره‌ای صعود کرد.
مجیدی با همان سیستمی که استقلال را قهرمان لیگ ایران کرد و خط دفاعش نفوذ ناپذیر بود در امارات هم با ۵ کلین شیت بهترین خط دفاع را در اختیار دارد.
«در حال حاضر با توجه به تورم، عملاً نرخ بهره در اقتصاد ایران منفی ۳۰ درصد است. به این معنی که نرخ رسمی بهره بانکی را حدود ۲۰ درصد در نظر بگیریم، اگر کسی همین الان تسهیلات بانکی دریافت کند، با توجه به اینکه نرخ تسهیلات در حال حاضر حدود ۱۸ تا ۲۰ درصد است، به دلیل تورم ۵۰ درصدی در اقتصاد کشور، فرد وام گیرنده در همان ابتدا با یک سود بیش از ۳۰ درصدی روبرو می‌شود. این موضوع نشان دهنده پدیده نرخ بهره منفی در اقتصاد ایران است»
فرهاد مجیدی در ایران و استقلال اکثر بازی‌ها را با اختلاف یک گل و کم گل می‌برد، اما حالا شرایط او در لیگ امارات فرق کرده و حتی می‌تواند با اتحاد کلبا ۵ گل به النصر بزند.
سازمان دیده بان محیط زیست عراق اعلام کرد که حدود ۲۵ میلیون مین در تمام مناطق نوار مرزی عراق و ایران، از فاو در بصره در جنوب عراق تا منطقه خانقین در استان دیالی وجود دارد.
تیم ملی ایران طبق برنامه آخرین بازی تدارکاتی خود را مقابل تونس در قطر انجام می‌دهد.
به این ترتیب امشب و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پویا دادمرز در ۵۵ و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم برای کسب مدال طلا و محمدرضا مختاری در ۷۷ و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، برای کسب مدال برنز به مصاف رقیبان خود می‌روند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۰۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۰۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۴ تن از ایشان وخیم است.
رسانه اماراتی به معرفی کلید موفقیت مربی ایرانی به همراه اتحاد کلباء پرداخت.
ترانزیت کالا از مسیر ایران در ۵ ماهه سال جاری با رشد ۲۵ درصدی به رقم ۶ میلیون تن رسید.
اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران کمتر از ۲ درصد ظرفیت اتمی جهان را در اختیار دارد، اما ۲۵ درصد بازرسی جهان در جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و برجام را با تخریب و زیر سوال بردن زیر ساخت هسته‌ای شروع کردند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: رتبه ۲۵ ایران در بین ۱۶۷ کشور عضو سازمان بین المللی استاندارد (ایزو) خوب است، اما راضی‌کننده نیست و لازم است ارتباطات بین‌المللی را عمیق‌تر کنیم.
از میان ۵ نماینده ایران، محمد گنج خانلو به مدال طلا رسید و دونده‌های الجزایر و امارات دوم و سوم شدند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ